Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Mit tesztek akkor, ha valaki...

Mit tesztek akkor, ha valaki pár km-el kevesebbel megy előttetek, mint lehetne?

Figyelt kérdés
2011. máj. 2. 11:25
1 2 3 4 5
 31/41 anonim ***** válasza:

"Neked viszont 14:08 amikor egyszer a pofámba vered a kördfényzárat, akkor meg fogok állni egyszer előtted, és acél csővel fogom abba a nagy hülye fejedbe verni, azt, hogy nem veszélyeztetünk mást a hülyeségünkkel, meg azt, hogy nem bámészkodunk az autóban, hanem annyival megyünk amennyivel kell, mert bámészkodni sokkal veszélyesebb, mint rámászni valakire úgy, hogy közben a lábunk folyamatosan a fékpedálon van, és azt lessük, mikor előzhatjük meg."


Tehát neked jogod van engem zavarni, de ha ezt én is megteszem veled, akkor már vascső. Ez olyan kisebbségi hozzáállás... Értem én, csak leszarom.

Bémészkodni veszélyes? Egy 5km hosszú egyenesben valószinűleg. 10 óra 10 perc megvan, ugye? Nézd csak mereven az előtted menőt és ne tudj semmit a világról. Még világítsd is meg ködlámpával, hogy jobban lásd. Mert az a janis. Úton haladás közben persze érdekes, hogy fékpedálon tartott lábbal hogy tartasz sebességet, de nyilván helyetted az autód vezet.

2011. máj. 3. 09:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/41 anonim ***** válasza:

Igazi gyökér vagy, már bocs. Hosszú egyenes úton, nem 10 óra 10 percezek. Egyébként sem fogom SOHA 10 óra 10 percél, hanem lazán 9 óra 3 óránál szoktam fogni a kormányt. Vagy, ha nagyon laza a tempó akkor lentebb kb. 7 óra 5 óránál. Ja és nem vagyok a könyökölős terpeszkedős elfekvős fajta. Egyébként is kisebbet lehet fordítani a 10-10-zel mint a 9-3-mal mert össze akad a kezed hamarabb. Okos. 130-140 felett már nem olyan lazán fogom, bár én soha nem fogom görcsösen. Ködlámpát csak tejködben használok, de ködzárat soha, csak otthon szoktam néha kipróbálni, mikor izzókat ellenőrzöm, ezt elmondom neked. Továbbá nem vagyok cigó, semmi féle kisebbséghez nem tartozom, bár lassan már a mi fajtánk lesz kisebbségben itthon, mindegy, pont a cigók miatt vannak nálam dolgok, meg az ilyen gyökörek miatt. Bámészkodni veszélyes igen. Veszélyesebb mint 10km/h-val gyorsabban menni. Én is figyelemmel követem magam körül az eseményeket, nem pedig görcsösen az utat nézem, az a Swiftes papák, mamák szokása. Nézem mi van mögöttem, előttem, és az elhaladókat is figyelemmel kísérem, meg az előttem lévő tájat, terepet is.

Ja, hülyegyerek, nem az autó vezet helyettem, gondolom még soha nem hallottál a bal láb fékről. A gázt nyomom, csak a bal lában közben végig a fékpedálon tartom, de nem nyomom. Azért mert te gyenge képességű átlag sofőr vagy, attól még én nem csak kuplungolásra használom a bal lábam, hanem felváltva fékezek ballal és jobbal. Sőt bármennyire hihetetlen, van, hogy egyszerre van a jobb lábam a féken és a gázon, főleg kanyarban visszaváltáskor. Tudom nehéz ezt neked elképzelni, otthon a garázsban variáld addig míg kitalálod hogyan. De hiába magyarázom ezeket neked, kevés vagy hozzá. Ja és ne próbáld ki ezeket forgalomban, mert satu és árok lesz a vége, vagy másik kocsi seggbe b a s z. Na jó kocsikázást mazsi.


Meg az előtted szólónak mondanám, hogy lehet előzni erőből is nem csak lendületből, csak ahoz nem elég a 40-55 kW teljesítmény meg a 100 Nm nyomaték. Na mindegy.

2011. máj. 3. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/41 anonim ***** válasza:

Most azt hiszed nagykislány vagy? LOL... Annyira magyarázkodsz, hogy te nem így hanem úgy, hogy az gyanúsabb, mintha csak annyit írnál, hogy hülye vagyok...


"A gázt nyomom, csak a bal lában közben végig a fékpedálon tartom, de nem nyomom. Azért mert te gyenge képességű átlag sofőr vagy, attól még én nem csak kuplungolásra használom a bal lábam, hanem felváltva fékezek ballal és jobbal."

Nekem meg átér a jobb lábam a gázról ha kell. Tudod a KRESZ egyik fontos eleme a biztonságos követési távolság. Erről nyilván nem hallottál. Hiába nyomod fél másodperccel előbb a féket, ha hasonló elem megy előtted, úgyis belemész. Nem, még a nagylányok is... Vagy a mögötted jövő beléd. Érdekes, én ha akarom, akkor 10-15m távolságból is tudok előzni. A szuzid 93 pacija ehhez nyilván nem elég. Nyilván arról sem hallottál még, hogy lendületet hogyan lehet venni előzés előtt, ha épp arra van szükség.

2011. máj. 3. 12:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/41 anonim ***** válasza:
Fölösleges szethuznod mert jelentettem. Ugyhogy törlik :D
2011. máj. 3. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/41 anonim ***** válasza:

Köszönöm, kedves kocka, élvezkedj, nyugodtan jelentgess, pontozz le, ez az egyetlen örömöd.


Kedves LOL. Köszönöm ezzel a lol-lal kielégítő választ kaptam. E három betűs mozaik szó, mindent elmondott rólad és azt is megtudtam belőle, mely korosztályhoz tartozol. Többet nem is kellett volna írnod.

Ha elolvastad volna, az előző hozzászólásaim valószínűleg leszűrted volna, hogy milyen kategóriába tartozó autóval közlekedhetek. Segítek nem egy új hitelre vett autóval.

Na mentem gyerekek, csinálok valami értelmeset is. :D:D lol lol.

2011. máj. 3. 14:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/41 anonim ***** válasza:

Kedves Bal lábbal fékező kolléga!


Jó móka néha bal lábbal fékezgetni (én is csinálom néha), de azért gondolom azzal te is tisztában vagy, hogy nem árt begyakorolni a bal lábas fékezést vészhelyzetben is. Ugyanis vészhelyzetben automatikusan a jobb lábaddal akarnál satufékezni, csakhogy ügye a bal lábad meg éppen a féken áll :)

Egyébként nem igazán tudom elképzelni azt a szitut amikor a bal lábas fékezésnek forgalomban valóban értelme is lenne. Persze baromkodásból jó, de valójában sehol nem mész olyan gyorsan, hogy az így szerzett tized másodpercnyi időket ki tudd használni. A rallyban igen, de az megint teljesen más tészta.


Egyébként csak úgy kiváncsiságból - abszolút no offense! - érdekelne hogy hány km-t vezettél már le?


Visszatérve az előzésre: elhiszem hogy akár 200LE+ os kocsid van, de attól még annak a kocsinak is kell 1-2 másodperc, hogy felvegye azt a 10-15 km/h-s különbséget amennyivel már lehet előzni. Márpedig ha a seggembe jössz 1-2 méterre, ezt csak úgy tudod elérni, hogy sávot váltasz, MAJD a sávváltás után (a szembejövő sávban) gyorsítasz. Álmos könyv szerint nem jó a szembe jövő sávban tartózkodni, ha lehet minél kevesebb időt legyünk ott. ELvileg ugye úgy kéne előzni, hogy gyorsítunk a saját sávunkba addíg, amíg megvan a kellő különbség, és a szembe jövő sávba már csak akkor térünk át, ha már kialakult a seb. különbség, azaz nem akkor állunk neki még gyorsulgatni.


A múltkor volt szerencsém kipróbálni egy peugeot rcz-t, hát mit ne mondjak valóban van benne kraft. De attól még annak is kell egy kis idő, hogy felvegye a tempót. És nagyon nem mindegy hogy ezt az időt melyik sávban töltöd el...

2011. máj. 3. 19:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/41 anonim ***** válasza:

Bal lábbal fékezni? Nem hiszed el, de sok olyan szituáció van, mikor ballal fékezek. Pl. motorfékkel gurulok, egy lámpához, ahonnan kanyarodok, ott bal lábam féken, jobb a gázon, persze nagyobb sebességgel közeledek a jelző lámpa felé, ezért ballal rásimítok, és kanyar közepén már a gázt nyomom. Nem mintha nem tudnám máshogy, csak nekem így kényelmes. Vagy az említett szituációban, mikor előzéshez készülök, fékkel korigálok, aztán mikor nyílik a terep akkor nyomom a másik pedált. Főleg kanyarokban és finom korrekcióknál használom. Igen, ezt én is említettem, hogy tapasztalatlanul, csak úgy forgalomban tanulni másik lábbal fékezni veszélyes, nem is kell mindenkinek, én viszont élvezem, hogy mind a két lábammal gépészkedek a pedálokon. Nem raj-racsingoskodásból, hanem a saját kedvemért, meg a szokás ugyebár.


Hány km van a lábamban és a kezemben? Nagyon jó kérdés, még soha sem számoltam utána, lehet, hogy nagyképűen hangzik, de tényleg nem tudom, nem ezt számolom. Az átlagnál többet vezetek. Ebben van sok város, elég sok országút és van benne pálya is bőven. Na meg a rengeteg hülyülés a hóban, na meg a bólyázások stb. Nem mondom, hogy nem csuktam még össze az autót. Volt olyan, hogy beraktam az árokba magam és az autóm, de másnak még kárt soha nem okoztam, sőt nem egy eset volt, hogy a mazsolát én segítettem ki a sz-a-r helyzetből. Nem gondolom, hogy az a jó sofőr aki még soha nem pördült meg, vagy nem borult. Motorral is taknyoltam már párat, de motors körökben, azt mondják, hogy két féle motoros van, aki már esett és aki majd fog. Van olyan helyzet amit még én sem tudok megfogni, pedig már megfogtam párat. Ahol fűrészelnek ott hullik a forgács, és a hibáiból tanul az ember, ezzel is több lesz. De nem kevés km, hogy úgy mondjam.


Egyébként javarész én is úgy előzök, hogy mikor látom, hogy már én jövök, akkor oda nyomom neki, és mikor elhaladtak szembe sávba, már húzom is ki, szóval előtte lendületet veszek. Csak azt nem szeretem, ha valaki 90 helyett 60-70-nel megy előttem (indokolatlanul) olyankor általában beleállok, és az nem is nehéz megelőzni. Csak nem veszi észre magát, és az előbb is ezen húztam fel magam.


Egyébként Te rendes arc lehetsz, örülök és megnyugodtam kicsit, hogy nem csak ilyenek vannak mint akikkel vitáztam. Azért az látszik, így pár mondatból is, hogy ki az aki VEZET, meg ki az akit "elvisz az autója" ide meg oda és "83-nál "eszik" a legkevesebbet" kaliberű fazon. Van akivel lehet értelmesen is beszélni az autózásról...

2011. máj. 3. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/41 anonim ***** válasza:
na, lätom a ket föokos egymäsra talält. Miert nem mentek mindjärt a Forma-1-be sräcok? :)
2011. máj. 4. 08:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/41 anonim ***** válasza:
Miért nem mennek? Mert az utakat is tudják versenypályának használni azért... Látszik a felelősségteljes vezetési kultúra.
2011. máj. 4. 10:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/41 anonim ***** válasza:

" ha valaki 90 helyett 60-70-nel megy előttem "


Csak hogy még egy kicsit kötözködjek... A kérdés a pár km/h-val a megengedett alatti közlekedőkről szólt... A jelentősen lassabban menőket én sem értem, de aki 90 helyett 85-tel megy, annak nem kell gépészeti análbemutatót tartani, nyugodt, értelmes emberi módon is ki lehet várni az amúgy szabálytalan előzési manővert.

2011. máj. 4. 11:33
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!