Az autósok miért háborognak minden, őket érintő áremelésen?
A kevésbé intelligens részük büszkén hangoztatja, hogy a közösségi közlekedés a prolik meg a kispénzűek játékszere, ők maguk sosem ülnének be egy lerobbant, bűzlő alkeszekkel teli vonatkocsiba, buszba. Biciklivel szintén a csórók járnak meg amúgy sem lehet vele a beteg betonkeverőt balettórára vinni a mínusz 20 fokban a hóviharban (igaz, ők maguk nem feltétlenül tudják megkülönböztetni a kocsijuk értékének sokszorosát erő versenykerékpárt meg a Coopba járós bringát).
Ehhez képest a még így is nevetséges összegű budapesti kerületi parkolási díjak, a közigazgatási díjak (pl. üzembe helyezés, egyedi rendszámtábla díja stb.), de még a 100%-ban rajtuk múló, elkerülhető gyorshajtási bírságok emelkedése miatt is dühöngenek.
Miért? Ennyi már nem fér bele? Bizony, a tulajdon felelősséggel is jár, ahogy az Alaptörvény is kimondja.
“ aztén meg lesnek, hogy miért zárnak a belvárosi boltok egymás után.”
Na végre valaki aki jövőbe tekintően is tud gondolkodni, nincs belvárosi közlekedés, lecsökken a városi forgalom az egyenlő azzal hogy lecsökken a városi kereskedelem, és emberek mennek tönkre, nem csak vállalkozók és cégek hanem munkavállalók is utcára kerülnek. Csak ez a messzemenő logikai összefüggés nagyon sok ostoba birka zöldkomcsi agyáig el se jut még ha valaki elmagyarázza nekik akkor sem fogják fel.
Mikor BKK-bérletáremelés volt, akkor meg azon nyikogott mindenki. Pedig egy BKK-bérlettel egész nap lehet utazgatni úgy, hogy nem mész kétszer ugyanazon az útvonalon. Vidéken az kerül ennyibe, ha a második faluba utazik az ember naponta egyszer.
De nyilván mindenkinek az fáj, amit neki kell fizetni. A többieknek inkább még kétszer annyit kellene fizetni, a gciknek. Nem?
#11
Minden statisztika azt mutatja, hogy városrészekben, ahol csökken az autós, de növekszik a gyalogos és kerékpáros forgalom, ott növekszik a kiskereskedelem bevétele is. Autós nem fedez fel random helyeket, nem lát meg valamit a kirakatban, ami megragadja a figyelmét, nem áll meg csak úgy egy fagyira, kávéra, sütire. Célirányosan megy a dolgára és a forgalomra figyel.
#16 A statisztika azt mutatja, hogy én ha bemegyek a boltba, tulajdonképpen csak a pénzem szab határt annak, hogy mit és mennyit veszek. A biciklis, gyalogost, buszost korlátozza a saját ereje és a hely hiánya.
Én haza tudok hozni egyszerre egy-egy karton ásványvizet, tejet, lisztet, cukrot... ez így már önmagában 40-50 kiló és meglehetősen nagy terjedelem, plusz még ezen kívül egy csomó más dolgot, ahogy az emberek vásárolni szoktak.
Te meg tudod tenni ugyanezt gyalog, biciklivel, busszal? Nem. Akkor ki költ több pénzt? Mi autósok, vagy ti gyalogosok?
"Akkor ki költ több pénzt? Mi autósok, vagy ti gyalogosok?"
Érdekes egy "érv" ez annak fényében, hogy havi kb. 2080 Ft a közterület korlátlan pazarlásáért meg "brutális sarc" 🤣🤣🤣
#19 Továbbra sem a pénzről szól, de ez már részletesen ki lett fejtve. A tény, hogy képtelen vagy egy végtelenül egyszerű témát felfogni, azt bizonyítja, hogy kár veled foglalkozni.
További szép napot, menj és imádkozz Orbán apádhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!