Miért háborognak sokan az új turbós benzinmotorok
900-1000 cm3-\ miatt? Miért igényli sok ember, főleg
férfiak a magas cm3-t a kocsikba?
Figyelt kérdés
Miért nem a teljesítményt nézik? Fel vannak háborodva, hogy pl. 900 vagy 1000 cm3 az új autók hengerűrtartalma, biztos nem veszik meg, nem is szabadna így legyártani, szégyen, stb.
Pedig pl. az 1.0-s Ford Focus 125 LE-t tud, az ő régi 1.6-os megane-ja pedig 75-öt.
Sokan elvből nem vesznek ilyet, ki sem akarják próbálni, szükséges a nagy köbcenti, ezzel teljes csak a férfiasságuk?
Sokan bizos ilyenek, de sokan meg nem ilyenek és vesznek ezekből. Két három sör után félre beszélnek az emberek.
2019. nov. 21. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
2/14 anonim válasza:
Mert nagy eséllyel alacsonyabb az élettartamuk az ilyen motoroknak. Gondolj bele, egy ilyen pici motorba zsúfolnak bele ennyi lóerőt. Jóval nagyobb terhelést kap egy ilyen motor, mint egy nagyobb köbcentis, de kisebb teljesíményű autó motorja. Nézd meg a régi amerikai autókat. 5-6 ezer köbcenti, 200-300-400 lóerő, és a világból is kimennek. Az már egy más kérdés és témakör, hogy füstölnek mint a gyárkémény, és nagyon magas a fogyasztásuk...
2019. nov. 21. 11:16
Hasznos számodra ez a válasz?
3/14 anonim válasza:
Nem értenek hozzá, és a legtöbb ember lemarad a fejlődésben, azt hiszik, hogy csak azok a motorok jók, amelyek a 80-90es években voltak.
2019. nov. 21. 11:21
Hasznos számodra ez a válasz?
4/14 anonim válasza:
Az a helyzet hogy van egy réteg az autósok között egy meglehetősen széles réteg akik az úgymond " modern világ " technológiáival nem akarnak megbarátkozni........... Értem ez alatt az elektromos autókat és az álltalad említett kisköbcentis autókat. Egy olyan fordulatot vett az autógyártás és olyan irány felé halad ami eddig nagyon nem volt megszokott. Idő kell majd ehhez hogy megbarátkozzunk ezekkel a technológiákkal. Számomra is egy óriási nagy vicc pl. az is hogy a sportautókat is egyre kisebb köbcentivel gyártsák. Értem hogy így úgy meg amúgy környezetszennyezés de a szupersport autók amúgy is ritka számba mennek szóval nem fogom megérteni majd azt hogy a Ferrari-ból is porszívó lesz lassan. Azt viszont megértem hogy a legtöbb népautót a környezetszennyezés elkerülése érdekében elektromosan vagy épp kisköbenctivel gyártsák csak elég vicces én pl. soha nem vennék egyiket sem. Idővel viszont majd természetesen hozzá kell hogy szokjak amikor már nem lesznek a régről megszokott technológiák. A kérdésedre egyébként a válasz az hogy szerintem a régről megszokott autókat kedvelik az emberek többsége legalábbis aki 25 elmúllot. A mai generációnak lehet tetszenek a porszívók meg a 8 turbós 800-900 köbcentis kocsik nem tudom...... :D
2019. nov. 21. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
5/14 Vortrex válasza:
Főleg azért, mert akik nem háborognak miattuk, azokat nem veszed észre, mert csendben vannak.
Sokan idegenkednek az új technológiáktól, mindig is így volt. Anno a 90-es évek elején mikor bejöttek az első központi injektoros autók elektromos gázpedállal, sokan féltek megvenni, azt kérdezték, hogy bír-e majd annyit, mint egy Lada, és kiderült, hogy a valaha volt egyik legmegbízhatóbb konstrukció a világon.
Mikor az emberek jobban megismerik őket, senkinek nem fognak hiányozni a régi motorok.
2019. nov. 21. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
6/14 anonim válasza:
Azert mert hulyeseg... A turboval pluszban szopni kell, varni, mire kihul, maceras, es amikor meg tonkremegy, nagyon draga
2019. nov. 21. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
7/14 anonim válasza:
Plusz egy kiadas... Plusz egy kenyes dolog, ami tonkre fog menni, es nagyon draga
2019. nov. 21. 13:07
Hasznos számodra ez a válasz?
8/14 anonim válasza:
6. Várni a krumplilevesre kell hogy kihűljön .
A kamionoknál soha senki nem vár semmire és több százezret elmennek hiba nélkül.
2019. nov. 21. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
9/14 Tomcatters. válasza:
1.0 motor...... Jellemzően 3 hengeresek , járáskúltúrájuk nulla,sajátomból átülve egy olyanba szétráz szinte kis túlzással, és igen 125 le körüliek. Na,de nagyon megterhelő arra a kis p.cs köszörű motorra nézve.
Egyik autógyár mérnöke meg is mondta feketén fehéren, hogy ők 150 ezer km garanciát adnak rá, de hogy utána mi lesz fogalma sincs. Magyarul sok majd megy a kukába. 150 ezer km meg semmi. Normálisan karbantartott autók motorjai elmennek 600-700 ezer km + (Ezért óckodnak tőle sokan jogosan)
2019. nov. 21. 16:38
Hasznos számodra ez a válasz?
10/14 anonim válasza:
1. Azért mert ott kell legyen a nagyobb köbcenti ha egy évbe egyszer elmennek nyaralni vagy bármi és megtesznek 1000 kmt autópályán. Persze egész évben városba használja, és oda egyébként teljesen jók ezek a kis motorok. Meg az évi egy autópályát is kibírja.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!