Nincs már túl sok autópálya és gyorsforgalmi út Magyarországon?
Kamugép et al., ne mondjátok már, hogy a sivatagi forgalmú M60 vagy akár egy 67-es "gyorsút" jobb és fontosabb, mint a valóban brutál tranzitforgalmat bonyolító M1 M5 kapacitásbővítése. Márpedig ezeket a MOST MÉG halál felesleges, szinte üres utakat már megépíttették a különböző kormányok, míg utóbbival a 12 éve regnáló Fidesz-kormány is adós maradt. Ahogyan az M0 nyugati szektorával is. De M49 az persze kell.
Nem az a baj, hogy sok helyre el lehet jutni autópályán, hanem az, hogy nem oda fókuszálnak a fejlesztések, ahol a legégetőbbek a kapacitásproblémák.
Nem beszélve arról, hogy "kilométerenként ötmilliárdból" hány meglévő alaphálózati csomópontot lehetne biztonságosabbá, akar gördülékenyebbé átépíteni. De nem, kell az a kihalt M44.
Most nem azért te f^szkalap, de ez honnan jött?
Állatottam egy tényt, amire te felhozol hamis érveléssel egy általam nem állítottat, majd belém állsz. De legalább sikerül Fideszezned is egyet.
Takarodjál át a politika kategóriába te paraszt.
5-re:
A gyorsforgalmi utak építésének van egy olyan oka is, hogy az adott terület iparosításához, munkahely-teremtéséhez akarnak hozzájárulni.
Ha egy külföldi multi valahol gyárat akar építeni Magyarországon, akkor igenis számít neki, hogy Ausztriáig mennyi idő alatt érnek el a kamionjai. Ha mindig csak oda építünk utat, ahol zsúfoltság van, akkor csak ott lesz egyre jobban koncentrált az ipar, míg 150 km-re onnan elvándorolnak az emberek a munkanélküliség miatt. Ez pedig senkinek sem jó.
Nyugi, több nem lesz.
M6-ot még összekötik M5-el Kecskemét és M8 között meg talán valamikor fehérvár és Győr között lesz valami.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!