Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gyártanak még normális benzine...

Gyártanak még normális benzines autókat?

Figyelt kérdés
Voklswagen konszernes autókat nézegetek. Nem mintha a közeljövőben újat terveznék venni, de a kínálatot elnézve nem is nagyon érdemes. Skoda Octavia benzinesek mind egytől egyik 1,4 tsi motorokkal, Volkswagen Golf VII 1,2 tsi, 1,4 tsi motorokkal??? Kérdésem a következő. Normális szívóbenzines motorral miért nem tudnak kiadni egy autót? Miért kell azt a sz.r turbóst erőltetni? Gyárt még valamelyik gyártó normális, megbízható szívóbenzinest, amelyikkel nincs állandóan valami gond? Az Opel Astra K modelljeiről azt mondják, hogy kegyetlen lomha. Melyik benzines autót érdemes manapság megvenni, ha valaki újat akarna?

2018. nov. 11. 12:27
1 2 3 4
 21/33 anonim ***** válasza:
"Mazda tovább marad autó mint a Passat" Mármint ezt hogyan értve? A mostani mazdák is korrodálnak szépen, tény hogy egy mazda sokkal szebb kívülről mint egy tömeg passat, de 10évesen majd megnézem hogy melyik mennyit fog még érni.
2018. nov. 14. 22:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/33 anonim ***** válasza:

"Mazda tovább marad autó mint a Passat"


Hol te? 15-20 éves Passatok szolgálnak nap mint nap emberek millióinak itt Kelet-Európában, ridegtartásban, az autópályák tele vannak régi Passatokkal, és az utak is. Ehhez képest a Mazdák hol vannak? És az új, 2010 utáni Passatok is úgy tűnik, nagyon jól beváltak, főleg a dízelek.

2018. nov. 15. 18:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/33 A kérdező kommentje:
Nem tudom, de húsz éves Mazdakat is látni az utakon rohadas ide, vagy oda. A regi Passat még autó volt, főleg az 1,9 tdi, de itt a kérdés benzinesre irányult. Totalcaron becsületesnepper cikkeit szoktam olvasni rendre, neki sok tapasztalata van mindenféle autóval több évtizedes munkája végett, és ő is óvakodik a teljes VW-konszern benzines palettájától, amelyikben szerepel a tsi vagy fsi szó. Pont olvastam egy cikket, ahol egy új szivobenzines Mazdat hasonlitottak egy tsi motorossal, és a Mazda gyakorlatilag mindenben hülyére verte a tsi-t.
2018. nov. 15. 21:45
 24/33 anonim ***** válasza:
40-50 éves szívódízeleket is látni, na ezek voltak az igazán jó kinyírhatatlan autók. Ezekre még figyeltek összerakásnál, nem volt tömeggyártás. Turbósításról annyit, hogy ritka az a turbófelújító hely, aki megtudja úgy csinálni, hogy utána még működjön min 100e km-t a motor. Az új turbó, főleg a gyári szinte minden típusnál megfizethetetlen. Persze haladni kell a korral, ezért esetleg 2014 után gyártott turbós benzines vw tsi-t vennék, ezek állítólag már jobbak. Vagy suzuki sx4,vitara 1.4T, nissan 1.6T pl Qashqai, honda hr-v, cr-v 1.5T. De inkább egy használt szívó benzines.
2020. júl. 14. 16:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/33 anonim ***** válasza:
32%

"40-50 éves szívódízeleket is látni"

Melyik múzeumban?

2020. júl. 14. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/33 anonim ***** válasza:
59%
Pl nekünk is van egy 40 éves Renault master. Elárulom neked, hogy a huszon pár év alatt alig kellett költeni az autóra olaj szűrő vezérlés cserén kívül. Ezek a régi franciák nem igazán rozsdásodnak. Ha megnézel egy 15 éves vw t4 vagy 10 éves sprintert több rozsda lesz rajta, mint ezen. Még lakatolni sose kellett, csak rozsdapöttök vannak, mind mind csak felületi átlyukadva sehol sincs. [link]
2020. júl. 15. 13:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/33 anonim ***** válasza:
Az oké, szomszédom is tart egy 1982es Mercedes 210D furgont, hobbiból, egy másik ismerősöm első gemerációs LT-ket tart, most éppen 3 van neki egyszerre. De ettől még ne mondj már ilyet, hogy tele vannak az utak ilyenekkel, 40 éves Master is extrém ritka, forgalomban pláne.
2020. júl. 15. 19:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/33 anonim ***** válasza:
kimondta, hogy tele vannak?? Annyit mondtam, hogy lehet még mindig látni párat. Olvasd vissza..
2020. júl. 15. 19:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/33 anonim ***** válasza:
Lehet látni. Én tavaly Németoszágban pl Ford T-Modellt láttam a főúton. Lehet látni ugye...
2020. júl. 15. 23:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/33 anonim ***** válasza:

Ez egy régi kérdés, de igen, gyártanak. Ha már VW csoportnál tartunk, az Audi R8 még ma is V8 és V10 szívómotorokkal készül (bizonyos kiadásokban kompresszorral, de az más), pedig a VW-nél aztán még a bicikli is turbós. :D


Hétköznapibb autókat azért találni most már ritkán turbó nélkül, mert a turbó alapvetően egy kiváló konstrukció hatékonyság, nyomaték, helykihasználás, illetve súly szempontjából (kisebb motor, könnyebb autó, jobb fogyasztás, jobb nyomaték). Csak tisztában kell lenni az igényeivel, ami természetesen van neki, bár azért nem egetrengető.


Az elektromos rásegítéssel is hasonló dolog fog végbemenni, mert egyszerűen a hozzáadott komplexitás ellenére is annyi előnnyel bír, hogy szinte lehetetlen kihagyni: regeneratív fékezés, még könnyebb motor, tisztán elektromos hajtás otthoni töltéssel, stb...

2020. júl. 15. 23:35
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!