Voklswagen konszernes autókat nézegetek. Nem mintha a közeljövőben újat terveznék venni, de a kínálatot elnézve nem is nagyon érdemes. Skoda Octavia benzinesek mind egytől egyik 1,4 tsi motorokkal, Volkswagen Golf VII 1,2 tsi, 1,4 tsi motorokkal??? Kérdésem a következő. Normális szívóbenzines motorral miért nem tudnak kiadni egy autót? Miért kell azt a sz.r turbóst erőltetni? Gyárt még valamelyik gyártó normális, megbízható szívóbenzinest, amelyikkel nincs állandóan valami gond? Az Opel Astra K modelljeiről azt mondják, hogy kegyetlen lomha. Melyik benzines autót érdemes manapság megvenni, ha valaki újat akarna?
1.2tsi fűnyírómotorral is van Octavia. Teljesen átérzem, egy vicc
2018. nov. 11. 12:40
Hasznos számodra ez a válasz?
2/33 anonim válasza:
Én inkább úgy tettem volna fel a kérdést, hogy "Gyártanak még normális autókat?" :D
Bár a válasz mindkét kérdésre ugyan az....
2018. nov. 11. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
3/33 anonim válasza:
Suzuki néhány típusa még szívómotoros. Vitara-nál most volt váltás, egy újszerű, de használt szívómotoros Vityó jelenleg drágábban adható el, mint az új ára volt.
2018. nov. 11. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
4/33 anonim válasza:
Mondjuk a Golf7 esetén egy 1200kg-mos autóba minek kellene 140lónál több? Akinek több kell ott a GTI vagy az RS.
Ha szívó kell akkor ott a mazda, nem lesz azzal a 200lóval sem egy erőgép, de elviszi szépen azt az 1300kilót.
2018. nov. 11. 12:51
Hasznos számodra ez a válasz?
5/33 anonim válasza:
Vehetsz kicsi turbósat is, ugyanúgy megy, mint egy régi 1.6 vagy 2.0. Csak kb. 5 éven belül meg kell tőle szabadulni, mielőtt előjönnek a nyűgjei.
2018. nov. 11. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
6/33 anonim válasza:
Először is, a turbómotor jó dolog.
A downsizing egy másik téma, de nem keverném össze azzal, hogy te valós ismeretek nélkül köpködsz a turbóra.
Egyébként pedig, a környezetvédelmi normákat ésszerűen már nem lehet szívómotorral elérni...
2018. nov. 11. 12:54
Hasznos számodra ez a válasz?
7/33 anonim válasza:
Nagyon szigorúak sajnos a környezetvédelmi elvárások az autógyártók felé, hidd el nekik is egyszerűbb lenne erős autót csinálni csak térfogatnöveléssel, nem egy pici 1.4 esből kihozni azt a teljesítményt amit régen csak a 2 ezres motorok tudtak.
A mazdának van most nagyon jó szívómotorja, nézd meg azokat.
2018. nov. 11. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
8/33 anonim válasza:
De mi a ráknak kell erős autó?????
Ne hogy azt mond, hogy nem elég 105-110 lóerő egy hétköznapi autóba?!?!??!
2018. nov. 11. 13:11
Hasznos számodra ez a válasz?
9/33 anonim válasza:
Nagynevű mérnök mondta, hogy a dízelmotor akkor számít befejezettnek, ha rákerül a turbó is. Nos, ez igaz a benzinesekre is véleményem szerint, a benzinesen nincs nagy hátránya a turbónak, cserében számtalan előnye van. Egyes turbós motorokkal volt gond, mint a TSI-kel, de ott is a turbónak semmi köze nem volt ahhoz, hogy gyenge volt a lánc, és kokszosodott a szívósor (a szívó FSI-k is kokszosodnak). Csak szólok, hogy 2012 után kijavították a hibákat, és már a VW TSI motorjai is nagyon megbízható, jó konstrukciók. Ahogy más márkák turbó-benzinesei is.
2018. nov. 11. 13:22
Hasznos számodra ez a válasz?
10/33 anonim válasza:
#9 Mondjuk jelenleg még csak a TSI motorokban van dupla befecskendezés, amivel le tudja magáról "mosni" a kokszot, a többi ugyan úgy kokszosodik.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!