Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Gyártanak még normális benzine...

Gyártanak még normális benzines autókat?

Figyelt kérdés
Voklswagen konszernes autókat nézegetek. Nem mintha a közeljövőben újat terveznék venni, de a kínálatot elnézve nem is nagyon érdemes. Skoda Octavia benzinesek mind egytől egyik 1,4 tsi motorokkal, Volkswagen Golf VII 1,2 tsi, 1,4 tsi motorokkal??? Kérdésem a következő. Normális szívóbenzines motorral miért nem tudnak kiadni egy autót? Miért kell azt a sz.r turbóst erőltetni? Gyárt még valamelyik gyártó normális, megbízható szívóbenzinest, amelyikkel nincs állandóan valami gond? Az Opel Astra K modelljeiről azt mondják, hogy kegyetlen lomha. Melyik benzines autót érdemes manapság megvenni, ha valaki újat akarna?

2018. nov. 11. 12:27
1 2 3 4
 11/33 anonim ***** válasza:
63%
Normális benzines? Már csak a Mazda
2018. nov. 11. 13:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/33 anonim ***** válasza:

"Az Opel Astra K modelljeiről azt mondják, hogy kegyetlen lomha."


Ez saját tapasztalat? Mert ha nem, ajánlom hogy menj el a legközelebbi szalonba! A tesztvezetés teljesen ingyenes és semmire nem kötelez.

Nekem ugyan dízel van, de vásárláskor gondolkoztam benzinesben is. A legtöbb szalonban 1.4T tesztautó van. 150Le, 250Nm nyomaték mozgat egy kicsivel 1,3 tonna alatti tömeget. Tehát abszolút nem lomha. A teljesítménye a korábbi 1.8-as szívó Opel motornak felel meg kb, a nyomatéka még annál is több. Azért nem vettem, mert félek az LSPI jelenségtől, amire ez a motor hajlamos.

Próbáltam az 1.6T motorral is ezt az autót. Ez már LSPI-tő mentes. 200Le, 300Nm, szerintem nagyon meggyőző, kifejezetten sportos. Én még senkitől nem hallottam olyat, hogy 200Le-vel egy nem túl nagy autó kegyetlen lomha lenne.

Végül a fogyasztás miatt maradtam a dízel mellett, mert rendszeresen 200km-re autópályán ingázok.

2018. nov. 11. 14:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/33 anonim ***** válasza:
0%
Teljesen egyet értek veled, régen a 2000 res 8v vagy 16v golfok/ventok stb kimész velük a világból úgy hogy haladsz is rendesen és nem kell agyon pörgetned szegény autót hogy töltsön a turbó és menjen rendesen azt csodálkozol amikor 250E kmnel kiköpi magát a motor mert szarrá van hegyezve, amikor a régiek meg vigan lefutják neked akár az 1 M km et is, és ezt mind tapasztalat bol mondom
2018. nov. 11. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/33 A kérdező kommentje:

#12 Én a sima 1,4-es 101 lóerős K Astrara gondoltam, hogy lomha.


Egyébként nem értem miért pontoztátok azokat, akik szintén kritizálják a turbós motorokat. Egyszerűen tényleg szarok. Érdekes, hogy egy pár éves turbóbenzines autónak már kezdenek motorikus hibái lenni, míg egy régi szivobenzines Opel, VW, vagy Toyota kiment a világból. Környezetvédelem ide vagy oda, a Mazda meg tudta oldani szivobenzines motorral is és még nem is fogyaszt sokat, akkor a VW vagy a többi gyártó miért nem tudja?

2018. nov. 13. 20:48
 15/33 anonim ***** válasza:
Azért a mazda nagyot kockáztatott a Skyactive motorcsaláddal, ugyanis erre rakták fel szinte az összes pénzüket, ha ez nem jön be akkor lehúzhatták volna elég hamar a rolót. Illetve ezeknek a Skyactive motoroknak a kifejlesztése nagyon drága volt.
2018. nov. 13. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/33 anonim ***** válasza:
És nagyon meg is érte nekik! A Mazda pontosan tudta mit csinál.
2018. nov. 13. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/33 A kérdező kommentje:
Mégis sikerült nekik, és nagyon megbízhatóak, akárcsak a Toyota, vagy a Lexus benzines (és hibrid) autói. Ha új autót akar venni valaki, lassan el kell gondolkozni a japán autókon is. Pedig jobb volna, ha európai autók közül is találna az ember normálisat, alkatrész szempontjából mindenképp jobb lenne, mert még továbbra is német autókból van sok, de azt vettem észre, hogy egyre többen húznak a kedvező ár/érték arány miatt a japán autók felé. Az új Suzuki Vitara nagyon sikeres lett, és mostanában újabb Mazdákat, és Toyotákat is egyre többet látni az utakon. Nagyon jó az áruk. A VW ahhoz képest, hogy nagyon nincs prémium kategóriában (az Arteont kivéve), lassan már prémium áron adja a középkategóriás modelljeit is. Az milyen már, hogy egy új Golf VII majdnem olyan áron van, mint egy Audi A3, vagy, hogy egy Passat VIII normális felszereltséggel 10 millió fölött van kicsivel, miközben egy Mazda 6 megbízhatóbb motorral 8-9 millióból simán megvan.
2018. nov. 14. 08:38
 18/33 anonim ***** válasza:

"hogy egy Passat VIII normális felszereltséggel 10 millió fölött van kicsivel, miközben egy Mazda 6 megbízhatóbb motorral 8-9 millióból simán megvan."

Csak 1-2javítás: Hasonló konfiggal a Mazda6 nem sokkal olcsóbb mint a Passat és ugyebár a Passatra tudsz még kedvezményt kapni a kereskedésbe, a Mazda viszont fix áron "dolgozik".

Illetve lehet hogy Passat konkurens a Mazda6, de méretileg inkább Golf kombi és Octavia kombi az ellenfele.

2018. nov. 14. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/33 anonim ***** válasza:
Bármennyire is fáj sokaknak, a Passat és a Mazda 6 messze nem egy kategória a minőséget tekintve, és ez a Passat javára szól.
2018. nov. 14. 21:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/33 A kérdező kommentje:
Azért szerintem az az újonnan vásárolt Mazda tovább marad autó mint a Passat. Egyébként meg szubjektiv dolog a kényelemmel meg az anyaghasznalattal stb jönni, mert pl szerintem a Mazda a szebb, meg a komfortosabb, valakinek meg a Passat, bár nekem az unalmas, ez egyén függő.
2018. nov. 14. 21:52
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!