Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A német autóknak miért kezd...

A német autóknak miért kezd el 2-300 ezer km körül olajos lenni a motorjuk kívülről?

Figyelt kérdés
Mondjuk a szelepfedél tömítésnél ereszt picit. Ez japán autónál miért elképzelhetetlen?
2018. júl. 28. 19:56
1 2
 11/11 anonim ***** válasza:
Nekünk volt olyan turbódízel autónk, amelyik a turbónál könnyezte az olajat. Apró hiba volt, évekig ment így gondtalanul, kár lett volna emiatt megbontani. Cserében tiszta olajsaras meg olajpára lett a motortér :/
2018. júl. 28. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!