Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A német autóknak miért kezd...

A német autóknak miért kezd el 2-300 ezer km körül olajos lenni a motorjuk kívülről?

Figyelt kérdés
Mondjuk a szelepfedél tömítésnél ereszt picit. Ez japán autónál miért elképzelhetetlen?
2018. júl. 28. 19:56
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
Én már láttam olyan Suzukit ami eresztette az olajat a szelepfedélnél.
2018. júl. 28. 20:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
19%

A japán nemzet felfogása teljesen más, mint európában.


Míg mi a tervezett elavuláson nyerészkedünk, ők gyártanak olyat, amiben hiba nem sok van, de, ha megis előjön a hiba, akkor mélyen a zsebedbe kell nyúlnod.

2018. júl. 28. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 3 napos mákos lecsó ***** válasza:

2-300 ezer kilóméter az minimum 20-30 olajcsere, valószínűleg egy minimálisan annyira már ereszt a szelepfedél tömítés de ha nem is, akkor is 20-30 olajcsere után már tuti lögyböltek mellé picit betöltéskor, az meg poros lett ezért lesz a blokk olajsaras.


Egyébként van egy 3-as golfunk 247 ezer kilóméterrel és a motorjának annyi baja van, hogy poros. Munkásautó, nincs ápolva.

2018. júl. 28. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
Talán mert precízebben van megoldva. De a szeleptömítéseket nem túl nehéz kicserélni, ha folyik, akkor érdemes kicserélni.
2018. júl. 28. 20:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
100%

292.000km-t futott német autóm van. Igaz a motorja japán liszensz alapján Lengyelországban készült.

Egy gramm kilötykölt vagy kieresztett olajat nem találsz a motortérben. Rendszeresen takarítom, kényes vagyok az autó kinézetére még itt is. A port rendszeresen kompresszorral kifújkálom, a műanyag részeket áttörlöm ápolóval. Ennyi km-rel is teljesen kulturáltan, újszerűen néz ki a motortér.

Ha a szelepfedélnél a legkisebb szivárgásra utaló nyomot felfedezném, azonnal cseréltetném a tömítést.

2018. júl. 28. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

"292.000km-t futott német autóm van. Igaz a motorja japán liszensz alapján Lengyelországban készült."


Ilyen szépen sem írta még le senki, hogy dízel Opel :D

2018. júl. 28. 20:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
0%

Kedves 2.


Innováció nélkül könnyű megbízható autót csinálni.Ugyanis, az imádott japán vasak évekkel vannak elmaradva a német, francia gyártóktól innovációban.



Minden fejlesztés, minden újítás egy kockázat.

2018. júl. 28. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
79%
Kedves 7-es, anno a Volkswagen csoport vezetője azt mondta, hogy lehetetlen 14:1-hez kompresszió viszonnyal üzemeltetni egy benzines motort átlagos felhasználáshoz. Tudod, egy kis japán cég (segítek, Mazda) ezt még is megcsinálta, és azóta is remekül üzemelnek, és ez csak egy példa.
2018. júl. 28. 21:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:

Miért ne lenne taknyos a herekiriék kreálmánya?

Abban is kopik a gyűrű, nem is kicsit, megnő a karternyomás, és 300e km alatt nincs az a tömítés, ami ne zömülne össze.

Hacsak nem síklapolt, és hermetikkel van gyárilag körbenyalva.

De azt meg szétválasztani ennyi km után, törik szanaszét, hacsak nem öntöttvas a szelepfedél. Na olyat meg még nem láttam.

2018. júl. 28. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:

Most márkától függetlenül. Aki írta az olajlötyfölést annak igaza van. Nekem volt ilyen (remegő kezű autószerelő) és gyújtásproblémákat okozott.

Az is gyakori hogy az olajbeöntő sapka nem zár már jól néhány év után és kinyomja az olajat.

Ha a fedél tömítés ereszt akkor jól láthatóan az illesztés vonala alatt kezdődik az olajfolyás.

2018. júl. 28. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!