A német autóknak miért kezd el 2-300 ezer km körül olajos lenni a motorjuk kívülről?
A japán nemzet felfogása teljesen más, mint európában.
Míg mi a tervezett elavuláson nyerészkedünk, ők gyártanak olyat, amiben hiba nem sok van, de, ha megis előjön a hiba, akkor mélyen a zsebedbe kell nyúlnod.
2-300 ezer kilóméter az minimum 20-30 olajcsere, valószínűleg egy minimálisan annyira már ereszt a szelepfedél tömítés de ha nem is, akkor is 20-30 olajcsere után már tuti lögyböltek mellé picit betöltéskor, az meg poros lett ezért lesz a blokk olajsaras.
Egyébként van egy 3-as golfunk 247 ezer kilóméterrel és a motorjának annyi baja van, hogy poros. Munkásautó, nincs ápolva.
292.000km-t futott német autóm van. Igaz a motorja japán liszensz alapján Lengyelországban készült.
Egy gramm kilötykölt vagy kieresztett olajat nem találsz a motortérben. Rendszeresen takarítom, kényes vagyok az autó kinézetére még itt is. A port rendszeresen kompresszorral kifújkálom, a műanyag részeket áttörlöm ápolóval. Ennyi km-rel is teljesen kulturáltan, újszerűen néz ki a motortér.
Ha a szelepfedélnél a legkisebb szivárgásra utaló nyomot felfedezném, azonnal cseréltetném a tömítést.
"292.000km-t futott német autóm van. Igaz a motorja japán liszensz alapján Lengyelországban készült."
Ilyen szépen sem írta még le senki, hogy dízel Opel :D
Kedves 2.
Innováció nélkül könnyű megbízható autót csinálni.Ugyanis, az imádott japán vasak évekkel vannak elmaradva a német, francia gyártóktól innovációban.
Minden fejlesztés, minden újítás egy kockázat.
Miért ne lenne taknyos a herekiriék kreálmánya?
Abban is kopik a gyűrű, nem is kicsit, megnő a karternyomás, és 300e km alatt nincs az a tömítés, ami ne zömülne össze.
Hacsak nem síklapolt, és hermetikkel van gyárilag körbenyalva.
De azt meg szétválasztani ennyi km után, törik szanaszét, hacsak nem öntöttvas a szelepfedél. Na olyat meg még nem láttam.
Most márkától függetlenül. Aki írta az olajlötyfölést annak igaza van. Nekem volt ilyen (remegő kezű autószerelő) és gyújtásproblémákat okozott.
Az is gyakori hogy az olajbeöntő sapka nem zár már jól néhány év után és kinyomja az olajat.
Ha a fedél tömítés ereszt akkor jól láthatóan az illesztés vonala alatt kezdődik az olajfolyás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!