Melyik olcsóbb új autónak a legjobb a finanszírozása?
#4
Ne foglalkozz vele. Sokan tovább nyújtózkodnak mint a takarójuk ér, képesek hitelt felvenni egy autóra aminek már azzal esik az ára hogy kigurulnak a szalonból (és ugye a kamat...), de legalább látják mások hogy milyen jól megy a szekér.
Ezt elég sokszor hallom, hogy esik az ára amikor kijön a szalonból. Egy sablon szöveg. Nem mondom, hogy nincs benne igazság, de akárhogy is van mégsem lehet odaállni a szalon elé kiguruló autókat megállítani, hogy most megveszem. Hiszen aki azt megvette azért vette meg mert kellett neki, használni akarja, legalább amíg garanciális addig.
Vagy valaki tud olyan szalont ahol el lehet fogni a frissen eladott autókat 30% -os értékvesztéssel, mert akkor odamegyek.
Volt nekem már 10 -nél több autóm, most is van kettő, Győrben lakom, aki nem itt él nem tudja mivel jár megcsináltatni. Tudok én annyi szerelőt mint égen a csillag, ki is fizetem őket, de amikor az egyik kocsim hengerfejes lett mindenhol csak úgy vállalták, hogy majd hívj fel a jövő héten, aztán a jövő héten is jövő héten. Ezzel ment el 5 hét. Addig meg közlekedjek ahogy tudok, vagy ne. Rájöttem, hogy nem az van itt hogy ne tudnák megcsinálni, de amíg kettős tömegű kereket lehet cserélni úgy hogy van 150.000 Ft jutalék van csak az alkatrészen addig nem fognak nekem hengerfejezni. Nagy nehezen találtam valakit aki két hét alatt végül megcsinálta. Így ezzel elment másfél hónap, ha azt nézem az év 10% -ában csak emiatt nem is tudtam használni. A másikon lenne kis lakatos munka, pici fényezés, arra már most azt mondják, hogy szeptemberbe!!! kérdezzek majd rá mikor tudják fogadni, mert itt a nyár és hát sok szabadságot kell kiadni... mindezt ismerősnél, nem ingyen és még csak nem is olcsón akartam. Pedig addig még van két hónap. Bele gondolok a nagyobbik autónak egy ilyen hengerfej, vagy hasonló hiba már több százezres tétel.
Annak meg megint csak nincs értelme, hogy olyan kocsikat megvegyek amit már lerúgtak, hiába a legjobb márka, annak is van határa abban mit visel el.
Megtaláltam a saját volt kocsim ami úgy volt szétrohadva, hogy már nem érte meg megcsinálni. 2 hónap műszakival elvitték. Kicsit lefényezték, levették a vonóhorgot (mert máskülönben leszakadt volna az utánfutóval együtt, szóval meg nem csinálták, mert akkor maradhatott volna) és hirdetik, hogy frissen szervizelt, friss műszakival. Valaki azt is megveszi, mert jó márka, biztos jó lesz, aztán pofára esik...
Na ez az ami nem kell már nekem.
Inkább fizetek havonta 30 -at, azt észre nem veszem aztán inkább közlekedek.
Pl. a toyota aygo -nak havi 15 a részlete 36 hónapig. Ennél többet fizetek ki műszaki felkészítésekre meg javításokra a használt autóimra.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!