Mikor cseréltetek az autótokban utoljára fékfolyadékot?
Utoljára írom le:
a fékfolyadék higroszkópos tulajdonsága azt jelenti, hogy a környezetéből vizet tud fölvenni. Akármennyire zárt rendszernek titulálod, a beöntő sapka szellőzőjén át bejut a levegő. (ezt gondolom nem vitatod, mert különben nem tudna a szint csökkenni amikor kopik a betét. Továbbmenve: ha a levegővel érintkezik, a fékfolyadék, az abban található vizet képes megkötni. Innen a már ismert sztori: erőteljes fékezések-> fölmelegedő tárcsák-> ugyancsak fölmelegedő folyadék-> gőzképződés. A többit lásd korábban.
Ha nem hiszed az legyen a Te problémád, de ettől még valós a történet.
Az utcaiban 2 éve, amikor fel lett rakva a GTi fék. De múltkor kicseréltem a hátsó lengőkar nagyszilentet, akkor végigpumpáltam a fékfolyadékot, amíg nem jön tiszta.
A versenyautón meg minden szezon elején, de ott is többször cserélődik az elején, amikor kisfék-nagyfék közti csere van
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!