Én minden harmadik olajcserénél cseréltetem, akkor van cserélve még a gázolajszűrő is pluszba. Ez nekem 1,5 év kb.
2018. jún. 7. 19:00
Hasznos számodra ez a válasz?
12/23 anonim válasza:
Sose szoktam, ahogy a fagyállót se. 17 évesen lett így eladva az autó.
2018. jún. 7. 19:59
Hasznos számodra ez a válasz?
13/23 anonim válasza:
Le lehet pontozni, de attól még igaz marad, hogy 30+ éve nem cseréltem fékolajat. Mert minek? Az olaj egy zárt rendszerben van, nem tud szennyeződni és egy tulajdonsága, hogy nem változik a viszkozitása sem. Elhihetitek, hogy a fékkel semmi baj nincs, ha lenne, akkor érezném. Azt meg nem értem, hogy a sebességkorlátozásnak mi köze van a fékezéshez? 130-ról fékezve talán másképpen jut el az olaj a fékig, mint 50-ről vagy mit akarsz ezzel mondani? A mai autókban jóformán azért cserélnek csak olajat, mert elfolyik, mert olcsó sz. anyagból van a fékvezeték.
2018. jún. 7. 21:13
Hasznos számodra ez a válasz?
14/23 anonim válasza:
13-as
A műszaki tudásod nagyon durván hiányos, ezért nem nyitok semmilyen vitát. Igazad van.
2018. jún. 7. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
15/23 veterán vas válasza:
#13!
Nehéz eldönteni, hogy tudatlanságból vagy rosszindulatból írsz ilyen hülyeségeket.
Próbálj megbarátkozni azzal a gondolattal, hogy a fékfolyadék higroszkópos tulajdonsággal(is) rendelkezik. A vízzel felhígult fékfolyadék a hő hatására gőzzé válik és összenyomható lesz. Ez ugye az álmoskönyv szerint -hidraulikus fék estében- nem igazán jó jel.
Ha ennek az elméletnek a megértése és elfogadása gondot okozna, akkor próbáld ki a gyakorlatban. Tedd meg pl. az Eger- Miskolc utat a Bükkön keresztül, tele kocsival (megrakott csomagtartó és 4 felnőtt utas +Te) sietős tempóban. Aztán ha Lillafüred magasságában a fékpedál beesik, akkor majd elgondolkodhatsz..... ha még lesz időd.
2018. jún. 7. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
16/23 anonim válasza:
Azt mond meg honnan kerülne bele víz, hibátlan működés esetén? Ez egy zárt rendszer, direkt légtelenítve van, hogy az olaj teljesen kitöltse a teret. A beeső pedál különösen jó vicc, jót nevettem rajta! Napi 20km-t ingázok vele, hidd el, semmi baj nincs a pedállal. A műszakin sem ment volna át az autó, ha hibás lenne a fékrendszere.
2018. jún. 7. 23:07
Hasznos számodra ez a válasz?
17/23 veterán vas válasza:
Örülök, ha jót nevettél, de ettől még továbbra is tudatlan maradsz ezen a területen. Olvasd el az előző válaszomat még egyszer -figyelmesen- és próbáld meg értelmezni.
2018. jún. 8. 02:01
Hasznos számodra ez a válasz?
18/23 anonim válasza:
Mindenhol olvasom ezt a 2 évet igen. Aztán gyakoroltam a vészfékezést, kicsit túlzásba vittem és leolvadt a dísztárcsa a felniről. A pedál ugyanúgy kemény volt. Ekkora jöttem rá, hogy túl van lihegve ez a fékolajcsere dolog.
2018. jún. 8. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
19/23 anonim válasza:
18
Az szép teljesítmény :D Mármint gogy a dísztárcsa leolvadt a felniről :D
2018. jún. 8. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
20/23 anonim válasza:
veterán vas nevű felhasználó válasza:
Elolvastam még egyszer amit írtál és a fékpedálom még mindig nem esett be, hiába írod ezt. Te azzal próbálsz érvelni, hogy víz jut a fékolajba és az felhígul, csakhogy normál üzem esetén nem tud víz jutni az olajba. Most szívjak le egy kicsit az olajból és videózzam le neked az állagát? Ugyanolyan, mint amit egy boltban megveszel. Anno minőségi fékolaj lett beleöntve, nem a mostani ipari hulladékok, ennyi a titka az egésznek.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!