A francia autóknak miért ilyen rossz a megítélése Magyarországon?
Én azóta autóiparban dolgozom, mióta lediplomáztam.
Dolgoztam a Renaultnak is,egyáltalán nem mondanám, hogy megbízhatatlanabbak lennének, mint egy Mazda vagy egy Volkswagen.Ismerni kell a technikai sajátosságait,mert azok vannak és ennyi.
Nekem céges autónak is volt Laguna III-as, nagyon szerettem.
Azt viszont hozzá kell tennem, hogy a Renaultokat általában nagyon felszerelten veszik, ritka aki az alapot kéri.Ebből adódóan, a sok fedélzeti extra egészen más jellegű szervizszámlát eredményez, mint egy fapados Octavia esetében.
A Citroen és a Peugetot nem ismerem, nincs velük tapasztalatom.
A családban is, legtöbb alkalommal én segítek autóvásárlásnál, még nem nyúlt mellé senki.
Egyedül egy márka van, amit kizárok teljesen, illetve próbálok mindenkit lebeszélni róla, az pedig a BMW.Jelenleg BMW partnercégnél dolgozom,aki ilyen helyen dolgozik, az soha nem vesz BMW-t,túlárazott rossz konstrukciók.
Inkább vegyen Audit vagy Volvot,Mercédeszt, de BMW-t azt ne, mert csak szívni lehet vele.A megbízhatóságtól baromi messze vannak.
Azt megjegyzem, hogy ez nem volt mindig így.
Erre nem lehet pontos magyarázatot adni.
De talán onnan ered ez ,valamikor régen az orszában két féle autó létezett. Az egyik a szocialista ipar remeke, a másik pedig a hőn áhitott nyugati autó.
Amibe , valljuk be volt is valami, mert akkor hozták be néhányan a Mercédest meg a Golfot. Mindenki ezekről álmodott. Nyilván ezek még akkor sokkal jobbak voltak mint a Trabant , Wartburg vagy a Skoda. Ez a különbség sokáig meg maradt , fenn tartották az emberek. Talán még akkor nem ismerte senki a francia autókat.
Bár mostanában nagyon sokat változott a megitélésen, amióta már a nagy német autó gyárak is a franciákkal közösen dolgoznak, francia motorokat tesznek az autóikba. [link]
Meg amig ilyen hireket olvas az ember és nem a franciákról szól ez , addig maradok én is francia autós.
Én annyira megvagyok elégedve vele hogy csak ilyet fogok venni akár hányat is fogok venni.
kétféle francia autó létezik, amelyikkel sosincs gond, szinte semmilyen (ezekbe szeret bele a gazdi és fanatikus lesz, hogy bezzeg az ő rönójának sosincs baja)
és van az aki égtelen nagyokat szív vele, főleg a semmihez nem köthető elektronikai hibákat. ezekből az emberekből lesz az, aki lehúzza a francia szarokat azok számára akiknek még nem volt.
sajnos én szívtam vele, úgyhogy soha többet francia autót. inkább a bmw a szar konstrukciójával, abból kettő van, köszönik szépen jól megvannak. az már csak hab a tortán, hogy szebbek (bár ez relatív, tudom), jobban mennek és anyagminőségben is jobb egy szar bmw.
pontozzatok le, nem számít.
Mert Magyarországon az a menő ha 20 éves lerúgott béjemvéd van vagy egy füstokádó (f)oswagened....
Én 3 Renault után a negyedikkel is teljesen elégedett vagyok. Akik meg még nem is próbálták a francia márkákat, azoknak a véleménye egyenlő a nullával. A szerelők szokása azt hajtogatni, hogy bonyolult szerelni.... hát Istenem tanulja meg!
Kedves 3. ha tudnád, hogy egy mai,de egy jó 10 éves BMW is mennyire bonyolultul van összerakva, nem ezt mondanád.De, ha ez nem elég, baromi drága hozzá minden.
Az a márka nem véletlenül prémium,nem átlagembereknek van tervezve.
De, akit elvakít a fanatizmus a márka iránt, az nem láthatja racionálisan.
Ami átlagembereknek van tervezve, az a Volkswagen,Ford,Renault,Skoda,Citroen,Peugeot..stb
Én már szereltem pár francia kocsit ismerősöknek, tényleg idióta 1-2 (3-4) megoldás de az elektromos gondok többségét általában rossz helyen, sz*rul elvezetett kábelek okozzák. Ez van akkor, mikor a tulaj meg a szervizesek vakarják a fejüket hogy minden jó, de mégse jó semmi. Elég egy stekker törés vagy kábel kidörzsölődés és máris megvannak a sokak szerint javíthatatlan bajok.
Egyébként manapság elég jók a francia autók, ezt a '3F szabály meg francia=sz*r' hülyeséget még régebbről ragasztották rájuk, a többi márka fanatikusai pedig előszeretettel gondoskodnak róla hogy ne kopjon ki a köztudatból. A fanatikusok csak 2 dolgot tudnak: A szeretett márkát végtelenségig isteníteni (még a sz*rba is belelátják a jót) és a többi márkát porig fikázni, főleg ha az jobb az övéknél.
Én is dolgoztam sokáig autógyártásban, sok ember ha látná hogy a szeretett 'prémium' autóját hogy rakják össze és milyen minőségű anyagokat használnak a nem látható helyeken, lehet sírva is fakadna. Könnyű a profitszerzés ha a gombokért beszerzett hulladék anyagokból épült autót a valódi értékénél 4-5x drágábbért el tudják adni. Nem kevés ember dolgozik azon hogy egy márkának jó megítélése legyen, és a melléfogások-bakik ne jussanak ki az emberek közé.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!