Ha az a logika, hogy a francia és olasz autó rossz, akkor a Dacia és Suzuki miért van a világ tetejére istenítve?
Gondolok itt,hogy hiszen a Dacia lényegében Renault más jellel...
A suzuki pedig most a vitarába is Fiat Multijet motorokat használ .
"OLASZ,FRANCIA scheiße"
Mégis azt mondják,hogy ezeket kell venni,filléresek,de mégis hibátlan világból kimenős megbízható autót.
Ismerősöm is 2006-os 86 lóerős 1.6 benzin logant vett,megmondta nem egy komfort luxus autó,de megbízhatóbb autója sosem volt.
Közel 300 ezret rakott bele ,első tulajként.
Mindenki más más kocsit istenít,semmiféle logika nincs ebben.Minden autót lehet kímélni,és lehet tönkretenni 1 év alatt is.
Különben manapság összevissza vannak összeszerelve a járművek szerte a világban,mindenféle szedett vedett alkatrészekből,meg különböző motorokkal,szerintem már semmit nem jelent a márkanév.
Fogyasztói társadalomban élünk,a járműveket is erre gyártják,buszt,autót,vonatot,stb.tele elektronikával,meg műanyag alkatrészekkel,5-8 évre,aztán préselde.
A Vitarához a diesel változat multijet motorján kívül semmi köze az olaszoknak, és egyelőre még azok is túlságosan újak ahhoz, hogy a megbízhatóságukkal gond legyen.
A 86 lovas 1.6 benzin a Loganban meg jó hogy megbízható, ha már egy szívó benzinmotort nem tudna rendesen megcsinálni a Renault, akkor húzza le magát a klotyón. Mégis mi romlana el négy dugattyún, és egy főtengelyen? Ami viszont igaz, az, hogy nem komfortos, és főleg nem luxus, cserébe viszont az ára sem magas.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!