Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi ez a rossz sztereotípia a...

Mi ez a rossz sztereotípia a francia autókról?

Figyelt kérdés
Lassan 3 éve van egy Renault Scenicem és eddig semmi komoly probléma nem volt vele.
2017. ápr. 27. 15:40
1 2
 1/17 anonim válasza:
93%

Nekünk egy Renault Thaliánk van ( 2004, 1.4 ). Már túl van a 200.000 km-en. Típushibái, típusbetegségei voltak, de amúgy igazából nem töltött sok időt szervízben. A váltója is pontos. Ami szerintem rossz benne, az a műanyagtenger.

Viszont céges autóként vezettem Citroen Berlingot és Ford Transit Conectet. A Citroen kényelmetlen ülése, a váltó helyén lévő faág, amit típni kell, a gyakori szervizlátogatás össze sem hasonlítható a Ford kényelmével, a váltó is elnyerte a tetszésemet. Az egész műszerfal és kormánykialakítás sokkal szimpatikusabb volt. Bár fontos megjegyeznem, hogy ezek céges autók, nem mindig vigyázó soffőrökkel ..


A családban van pár Opel is, ott a szervízkölcségek magasabbak, mint nállunk a Thalianal, de a Renaultból valami kis plusz hiányzik, tökéletesen tudja a dolgát, de a vezetési élmény nekem hiányzik.

2017. ápr. 27. 15:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/17 anonim ***** válasza:
62%
Divat köpködni a franciát. Van egy pár modell, ami rendesen aláásta a tekintélyt: 307, C4
2017. ápr. 27. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/17 anonim ***** válasza:
37%
Azért egy fapad Thalia és egy komolyabban felszerelt autó ( Laguna, C5) azért ég és föld a különbség, főleg műszakilag és innen jönnek a gondok.
2017. ápr. 27. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/17 anonim ***** válasza:
42%
Tapasztalat . Design autó , citrom az alja , rönő következik majd a pözső . A szervízelése bonyolult a fél kocsit le kell bontani a javításhoz , drága a cucc és speciális szerszámok kellenek . A kaszni se erős rohadós és koraival egy szinte vannak csak drágább mert francia . Ettől már az olasz ami trébb . Statisztikában is sok hibát mutatnak .
2017. ápr. 27. 16:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/17 anonim ***** válasza:
69%

"rossz sztereotípia"


Nem ez sajnos a valóság.

Amúgy időnként igen jól eltalált a megjelenésük, de sajnos ennyi.

A szerelőműhely ahová járok, nem is vállal francia autót. Ők tudják, hogy miért.

2017. ápr. 27. 18:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/17 Beviz Elek ***** válasza:
53%
A sztereotípiák nem véletlenük alakulnak ki.
2017. ápr. 27. 19:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/17 anonim ***** válasza:
77%
De ez mégis elég alaptalan sztereotípia. Amik rászolgáltak a rossz hírnévre, azok egyedül a nagy Citroenek és néhány Renault volt (Vel Satis, stb), de ezek is inkább annak tudható be, hogy kisérleteztek, ami nem baj.
2017. ápr. 27. 20:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/17 anonim ***** válasza:
70%
Sok esetbe igaz amit a francia autókról írnak persze vannak kivételek. Motortól és modelltől függ. Nem mindegy, hogy benzines vagy dízel, ahogy az se mindegy, hogy C4 vagy C5. A francia autók elektronikáját szokták szidni, és pl a régebbi c3 vagy c4 esetében ez nem volt teljesen alaptalan. Másrészt a szerelők is szokták szidni, mert zsúfolt a motortér, nem minden alkatrészhez lehet hozzáférni szétszerelés nélkül. Harmadrészt mint már mondtam, túl sok elektronika van benn (pl. elektromos gázpedál, km óra számláló stb) ami könnyen meghibásodhat.
2017. ápr. 27. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/17 anonim ***** válasza:
67%
Alaptalanul semmi semterjed el. Persze vannak akiknek tényleg semmi bajuk sincs velük, mert vagy szerencséjük volt, vagy épp egy jól karbantartott darabot fogtak ki mellé, de ettől független sok gond van velük.
2017. ápr. 27. 21:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/17 anonim ***** válasza:
75%

Én most épp a 6. Renault-mat pusztítom. Általában 11-13 évesen veszem 150-190 ezer km-rel, és 16-17 évesen adom el őket. Melózom velük, évi 50-60 ezret teszek beléjük. Legtöbbször kétes állapotban kerülnek hozzám, így első körben rájuk kell költeni egy vezérlés cserét, meg némi futómű és fék felújításnyi pénzt. Volt már elektromos hibám, egy féklámpa kapcsolót kellett cserélnem, és kontakt hibás volt az egyik Scenic hátsó lámpája. Az egyik Megane-on pedig szétolvadt a tükör állító kapcsoló. Ja igen, 2 gyújtótrafó is kellett egy alapos motormosás után. Konkrétan a motorokhoz még nem kellett nyúlnom vezérlés cserén kívül.


Speciális szerszámok kellenek az összes 16 szelepes motorhoz, mert vezérlés rögzítő nélkül kissé macerás beállítani cserekor. Elektronikus gázpedál pedig az autók nagy részében van már. Más speckó szerszámról nem tudok, pár torx csavarhúzó azért kelleni szokott a szereléshez.

2017. ápr. 27. 22:30
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!