A francia autódnak milyen elektronikai hibái voltak?
Tehát csak az érdekel ami saját tapasztalat, Pista bá' mesélte, vagy olvastam a népítéletben nem ér!
Nálam ezek voltak:
16 éves Scenicben 200 ezer után üzemanyag szivattyút kellett cserélni.
13 éves Megane két gyújtótrafót és egy féklámpa kapcsolót evett meg 245 ezer km alatt.
3 éves 1.6 HDi Partnerben Rail szenzort kellett cserélni 160 ezernél.
Valahogy nem érzem ezt a "francia autóban gyenge az elektronika, csak baj van vele" dolgot.
PUG 307:
-Folyamatosan vissza térő probléma az index kapcsolóval.
- Folyadékkristályos kijelző max 2évente cserés lett.
-hőmérséklet szabályzó kapcsoló tekerője.
-helyzetjelző ill tompított égőket zabálta. Havonta minimum 1cserés volt.
-gyakorlailag eltűnt belőle a duda alkalmanként.
- a fedélzeti computer rendszeresen fals adatokból dolgozott ill. Lehetetlen hiba üzenetekkel túráztatta a szervízt.
Ezek azok a hibák amik vissza térőek voltak. Tehát nem egyszer előfordult, szervízeltük és elfelejtettük. Mindegyik hiba min. Évente újra előjött. Valami havonta.
13 éves PUG 206:
- index kapcsoló
- gyújtótrafó
10 éves Citroen C5
- fűtésbox
3 éves Citroen C-Elysee
- eddig semmi (kopp, kopp, kopp...)
#2 ez érdekes nekem Cliom van és amikor megvettük a hazafele úton elkezdett visítani a riasztó, érdekes módon semmi nem történt miután széthúztuk, simán megy az autó, de a duda nem szól, én a riasztónak tulajdonítottam eddig ezt, de akkor lehet nem is ez a baja. Sőt ha jól emlékszem, leállított motor mellett szól a duda... hihetetlen.
Amúgy izzókat zabálja, főleg a tompítottat. A hőmérője csal úgy kb +45fokot, de ez végülistökmindegy, annyira úgysem érdekel hány fok van kint miközben autózom. Egyszerkigyulladt a motorhiba jelző lámpa, de csak valamit az abs jeladó szórakozott, nem volt baja igazából. Azt hiszem ennyi. :) Clio II
"nekem Cliom van és amikor megvettük a hazafele úton elkezdett visítani a riasztó, érdekes módon semmi nem történt miután széthúztuk, simán megy az autó, de a duda nem szól, én a riasztónak tulajdonítottam eddig ezt, de akkor lehet nem is ez a baja. Sőt ha jól emlékszem, leállított motor mellett szól a duda... hihetetlen."
A riasztó gondolom nem gyári, mert gyárilag csak indításgátló van bennük. Az utólagos riasztó nem típushiba.
A hőmérőd meg azért csal, mert meghalt vagy letörték a jobb oldali tükrödről a jeladóját. Vagy csak meg kell igazítani a csatlakozót a jobb oldali ajtónál elöl a háromszögletű fedél alatt, vagy az ajtó átvezetésnél.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!