BMW E46 dízel VS rövidtáv?
Egy 330d-t szeretnék venni,viszont nagyon, részt rövid távon használnám.Hamar kinyírnám a motort? Inkább benzinest kellene vennem?
Ha igen,melyik motorral ajánljátok?
Aki szerint, itt honda fanok tűntek fel, az vagy nem tud olvasni, vagy valami komoly fejsérülése van. Én legalábbis ajánlottam a TDI-ket is. A TDI motorok mióta vannak japán autóban? A régebbi TDI-k, amik időben ennek a Bmwnek a párjai, jól bírják.
Mindegy. Aki Bmwt akar venni, az vegyen, és tanuljon a saját bőrén.
Az összes ismerősöm, akiknek Bmwje van, ismerek vagy 20 ilyen embert, mindegyiknek a baja van vele és 2 kézzel szórják rá a pénzt. De érdekesen mindig feltűnik itt valaki, aki szerint a Bmw-jében már millió km van és soha, semmit nem kellett rajta csinálni. Persze, biztosan. Én szóltam. Így akarjon az ember jót.
"Nem villantani kell.Tetszik ahogy húz. " Hideg motornál amúgy se kéne nagyon nyomni neki, akkor meg már nem mindegy hogy 18i?
Közel 2misiből már más autót is el tudnék képzelni, de ha mégis dízel kell, akkor minek a 3l-es dízel, miért nem jó egy 20d? (ugyan az a két motor és ugyan azok a betegségei csak itt van még +2hengered meg porlasztód)
Senki sem írta, hogy megölné vele rögtön a motort. Viszont a dízel sokkal jobban igényli a kenést mint a benzines, teljesen más méretű erők hatnak az egymáson súrlódó alkatrészekre mint egy benzines autónál.
A kenőolaj pedig csak üzemmeleg állapotában nyújtja a valóban ideális kenést.
Általában ebből szokott kijönni az a különbség is, hogy autópályán használt autók nem ritkán mennek fél milliót is mindenféle motorhiba nélkül, míg főleg városi autóknál már 200.000 körül jelentkeznek a gondok a motorral.
ma 23:53
Szövegértésből milyen voltál?
Na jó, kicsit részletezzük, hátha most jobban sikerül értelmezned. Senki sem állította, hogy sosincs bajuk a BMW-k nek. Minden autóra kell költeni, ez alól nincs kivétel, a fő probléma onnan szokott kiindulni, hogy Mo-n a legtöbb ember megveszi a legolcsóbban, mert ott a márkajelzés rajta, aztán meg panaszkodik, hogy de szar, elromlik, alkatrész kell hozzá, egyszerűen költeni kell rá, és nem termeli a pénzt.
Persze, mit várnak egy széthajtott, Földet többször megkerült, legolcsóbb roncs-tól?
Szokott jönni a másik kategória, megveszi németből, mert hát a németek biztos mind azért adja el mert, 5 éves az autó, és akkor már veszik az újat naptár szerint. Nos az átlag német akkor szokta a kocsit eladni, mikor jelentkeznek az első gondok vele, mivel náluk irreálisan magasak a szervíz díjak, egy olcsóbb helyen is simán elkérnek 80-90 eurót egy órára, és akkor még csak átvizsgálják a kocsit. A német pedig inkább eladja, mert nem akar rá költeni, hanem vesz újat, és azzal megint kényelmesen el tud lenni míg semmi baja nincs.
A régi autója meg ismét csak sokszor kerül szépen MO-ra, a sok " olcsón BMW-t " emberke felvásárolja és panaszkodik.
Mellékesen ott van még az a szép tulajdonság legtöbb honfitársunkban, hogy irigyek, de nagyon. Amire nekik nem telik az szar, még egy Ferrari is szar, mert ugye sokat fogyaszt, drága hozzá az alkatrész, meg amúgy is sokba kerül... szóval ezért szar.
Szóval tessék szépen értelmezni, senki sem írta, hogy nem kell rá költeni, hogy milliókat elmegy javítás nélkül, de semmivel sem megbízhatatlanabb mint egy más márka, a roncsokat meg tessék a többi márka hasonló állapotú darabjaihoz hasonlítani... na jó, az alkatrész árakban lehet lesz különbség.
Bmw tulajkent mondom h en is mast ajanlok. Nem rossz a bmw de okosabb dontes mast venni. Kiveve ha neked bmw kell
20 kilometer tenyleg nem jo dizelnek. Nem arrol van szo h elso heten megall hanem h nem szereti es kesz. Ha huzigalom a hajszalaidat egyesevel nem leszel kopasz de nem fogsz neki orulni. (Elobb utobb meg tenyleg bele is hal)
Nem a honda fanokkal van a baj hanem azzal h aki nem bmws az nem azt fog ajanlani aki meg az az meg nyilvan es szerintem egyik fel sem erti miert van ez pedig mind a ketto ugyan ugy valaminek a hive, de ezt nem akarjak aterezni. Nem mond hulyeseget aki azt mondja h ne vegyel bmwt.
3 liter az nagy motor, nem hasznalnad ki, mondhatjuk felesleges, olcsobban kapsz 320at es tankolni is kellemesebb lesz es nem fogod erezni a kulonbseget se mert lampatol lampaig, kanyartol kanyarig nem lehet gyorsulni, gyorsan menni meg ugyse tudsz hol. DE ha imadod a gepeket, az autokat az erot, a hangot es csak pusztan azt h ott van akkor vegyel nagy motort. Ha tehetnem szivesen ulnek egy het literes hajomotor mogott ami pusztan 200loero mert nem erdekel hogy megy de nagyon szeretem a gepeket. Te tudod. Te tudod h mik az elvarasaid. De egyebkent igen, minimum sor hat ha van ra keret.
Ezt mindig hallani fogod, minden masodik embernek az utcan 20 ismerose van akinek pont bmwje van es locsolja ra a penzt. Grat, aki hulye haljon meg, ha rengeteget kell beleverni adja el es vegyen egy swiftet es nem bukik annyit rajta mint ha tovabb szervizelne. De nem is emiatt ertekmetlen ez a bmw penz temeto dolog. Hanem azert mert akinek bmwje van es szereti es ezt akarja annak teljesen mindegy h surun kell szervizelni vagy szerelni mert nekik teljesen megeri. Aki sir h sokat kell kolteni a bmwre az gondolom mar az olajcsere intervallumon sporol. Megint gratulalok. Ket bmwm van es mindkettot szeretem es ha valami kell bele megveszem. Ha nincs ra keret mert egy turbo nem volt olcso akkor sporoltam es nem egy bontottat vettem hanem garrettol kertem egy ajanlatot ujra es felujitasra. Amikor meg el ment ra a penzem orultem mert tobbet mar nem lesz vele gond es mert az egeszseges, szep auto a boldog auto. En nem az autoba ulok es megyek boltba hanem bompapaval elmegyek boltba es megkerdem ker e valamit es mindig kap. Egy uj fele waxot, egy uj szarvasbor kendot, egy uj jobb sampont. Ez is fontos. Ez egy bmw, ez nem koszos. En is minden nap furdok igy az auto is surun furdik es nem lecsapatom a nagynyomasuval oszt jovan hanem kezzel mosom legalabb heti egyszer es megeri. Lemondom a szerda esti programom mert bmwt setaltatok. Innen nezve mar nem is olyan szornyu ha kolteni kell ra ugye? Persze azt fel kell fogni h igen, koltseges de akinek megeri akkor mar nem erv h tobbet kell ra kolteni mint egy opelre. Leszarom.
Ha kiprobalod a 3literes dizelt mar csak egy 3literes benzinesre fogsz vagyni. Ez persze teljesen szubjektiv. Rengeteget hallom h ez dizel aztan az nyomatekosabb es hat az akko jobban huz. A hozzanemertes csucsa. Persze h jobban huz. De millio dolog hataroz meg egy autot. Milyen fordulaton huz, hol kapcsol a turbo, meddig huz, meddig lehet porgetni a motort, hogy nez ki a teljesitmeny es a nyomatek gorbe. Rengeteg dolog. Az egyik bmw nalam dizel es van egy dizel mercim nincs vele bajom persze, de en abbol indulok ki h a dizelt azert talaltak ki h a kombajnok ne 90litert egyenek hanem 50et es azt is olcsobb legyen tankolni. Az h a bmwnek es mercinek es audinak minden tipusbol van dizele az az oka h piaci res, az embereknek szukseguk van ra de mind a harom gyartonak a csucsmodeljei benzinesek. R8 rs sorozat, sls amg, M2,3,4,5,6 es a zaszlos hajok legnagyobb motorjai is mind benzinesek. Ma mar egy dizel megy ugy mint egy benzin de azert meg sem, egy dizelnek a koltsegeit mar lefaragtak a benzines szintjere de azert megsem de az e46 nem mai. Nincs mese egy e46 dizelt szervizelni dragabb mint egy benzinest.
Azzal sem vagy elorebb h magyarorszagon akarsz bmwt venni. Itt az emberek osszekotottek a bmwt a nagy teljesitmennyel, erovel, a piroslampas versenyekkel a nenivel a fiatban aki azt se tudja h hol van. Ezek az emberek nem tudnak venni egy draga bmwt de egy eroset se es a 320d nek ugy nyomjak mintha versenyauto lenne, had forogjon 4500at azt ugyse latja senki csak azt h megy mint a veszedelem. Lerugjan, leharcoljak a szervizen sporolnak es ott vagyunk h nagyon nehez jo allapotu e46ot talalni. Ez persze egy sajat tapasztalat, lehet mas mashogy tapasztalta de ha latok egy M4et, egy mai M3at. Az nem tapossa neki. Full kulturaltan kozlekednek. Ez nem igaz minden e46osra de tobbet latok vadulni, illetve ritkan otosoket.
Naa szooval egy a lenyeg: ha megbizhato, olcso autot akarsz ne vegyel bmwt. Ha te kifejezetten bmwt akarsz akkor egy jo kis 320-25. Ha neked bmw kell nagy motorral amivel teljesen tudok azonosulni ha kihasznalod ha nem akkor 330i. Vehetsz dizelt is ha nagyon azt akarsz de az mar tenyleg butasag lenne mert a kis tav az kistav. De ha az kell vegyel. Szeresd az autot mert ha nem fog imadni akkor nyavajogni fogsz h sokat kell ra kolteni. Ha egy masik e46 jon veled szembe es int neked mosolyogva ints vissza, valoszinuleg lesz ilyen. Ha 330mellett dontesz, uzemanyag mindegy akkor sokat fogsz keresgelni. Es probald meg megallni h az elsot megveszed amibe beleszeretsz. Nezesd at oda meg vissza. Ha a tulaj nem akarja veled szerelohoz vinni akkor koszonj el. Az aruk ezeknek 1,4-3 millioig terjed. 3 misi szerintem mar sok 1,4 a legalja ami ugy mar tukrozi az allapotot de az mar nem lesz annyira extras. Lehetoleg fl utanit vegyel.
"Mondtam előre, hogy azonnal itt terem valaki, aki majd jön azzal a szöveggel, hogy ezeknek a Bmwknek soha semmi bajuk nincs. Érdekes, itt a gyakorikerdesek.hu-n minden Bmw hibátlan és csakis az offline emberekkel van a baj. "
Tehát eszerint a BMW szarkupac, és állandóan baja van, meg nem bírja azt, ha naponta mész vele 40 km-t?
De amúgyis, csak úgy őszintén, hány embernek volt itt már 3000-res dízel autója? Mert nagyon tud mindenki oktatni, hogy szar, meg nem jó, meg elromlik, meg nem kell, de kiváncsi lennék, hogy tapasztalat is van, vagy csak üres duma?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!