Golf mk2-be milyen motort raknatok?
Vagyis, ha jól értem a gondolatmenetedet, szerinted egy szakma alapos ismerte és magas fokú művelése, semmi más, mint "pénz, idő és elszántság" kérdése.
Hát hogyne. :D
Tehát nincs szükség szakmai tapasztalatra, hosszú évekre, nem kell egy semmit tanulni. Ha az ember megnéz egy-két videót, eljut azonnal arra a szintre, mint a Te "töketlen" kollégáid. Lám, ők is pikk-pakk összedobtak 300-400 lovas profi autót.
Én kérek elnézést, úgy látszik tényleg csak az akarat kell hozzá semmi más. :)
"Tehát nincs szükség szakmai tapasztalatra, hosszú évekre, nem kell egy semmit tanulni. Ha az ember megnéz egy-két videót, eljut azonnal arra a szintre, mint a Te "töketlen" kollégáid. Lám, ők is pikk-pakk összedobtak 300-400 lovas profi autót.
Én kérek elnézést, úgy látszik tényleg csak az akarat kell hozzá semmi más. :)"
Pont azt írtam, hogy nem pikk-pakk, hanem a kezdőnek több idő, és ő is megtanulja. Azt meg pláne nem írtam hogy kizárólag vidókból lehet. Az akarat ahhoz kell, hogy megtanulja mondjuk a foglakozásán fellül, eljárjon olyanhoz akitől megtanulja stb.
Az elméleti anyagot meg mindenki képes megtanulni, aki legalább már egy technikusit vagy rokon szakmát megcsinált.
De mindegy is, hogy mit írok, mert mindent úgy forgatsz, hogy beleköthess, nincs értelme.
No, akkor most én kérdezek vissza, hol utaltam olyanokra, hogy egy építéshez technikusi szintű tudás kell? Sehol.
Ennyit a szavak csűréséről-csavarásáról.
Megpróbáltam elmondani a véleményemet az autóépítéssel kapcsolatban, de úgy tűnik elbeszéltünk egymás mellett...
Köszönöm türelmedet, részemről befejeztem.
Nem akartam kötekedni de
a magas fokú ismeretet említetted, én azt mondom, elméletben ez technikusi szint. Még akkor is ha az ember nem végzett konkrétan technikusit, de folyamatosan továbbképezte magát. Volt egy motor(kerékpár) szerelőm, pl. ő elméleti anyagban (is) lekörözte az átlag gépész vagy autóipari technikust.
Én csak az mondom, hogy nem annyira magas fok egy VR6-ot vagy akármi kész dolgot beleszögelni egy autóba, és nem venném el a kérdező kedvét. Más kérdés mondjuk egy turbósítás, ott láttam már pár elmélkedést a VW oldalakon, hogy ugyan mi történhetett, mert mindent úgy alakított át, ahogy írták a német oldalak, mégis kilyukadtak a dugók.
Itt már én is óvatosságra intenék.
Ja, beugrott egy harmadik kollégám is. Ő egy régi isettát újított fel olyan szinten, hogy télen a helyi BMW-nél van kiállítva, nyáron meg néha elmegy Frankfurtba bemutatóra. Ő sem szerelő, vagy restaurátor, hanem villamosmérnök mégis már van egy két tökéletes OT motorja, és most épp az 50 éves merci buszát csinálja.
Szóval semmi sem lehetetlen, csak nem olyan ripsz ropsz megy mint az említett vidókban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!