Miért nagy szám a BMW?
"Kb. 2004-ig jók voltak a BMW-k, onnantól megindultak a lejtőn"
Ostobasag.
#18: "Mindket auto eleg feltuno jelenseg, ugyhogy annak is feltunik akinek lovese sincs az autokrol."
A feltűnő jelenség nem itt kezdődik, hanem a rolls-royce-nál, meg a ferrarinál. Pláne "akinek lövése sincs az autókról."
Kérdésre válaszolva azért nagy szám, mert a bmw még mindig úgy él a köztudatban, hogy drága, nyugati luxusautó, amit csak a felsőbb osztály engedhet magának, és mint tudjuk M.o.-n nagy kultúrája van a rongyrázásnak, vagyis aki gazdag vállalkozónak vagy menő gengszternek akarja mutatni magát az gondolkodás nélkül bmw-t vesz elsősorban, vagy pedig mercedest/ audit. És bár az utakon futó ilyen autók többsége vagy hitelre van, vagy lízingelik vagy külföldről behozott szétnyűtt ócskavas, vagy adócsaló vállalkozóé, vagy pedig egy bizonyos népcsoporthoz tartozó egyéné, az embereknek elég ránézni az emblémára és a régi beidegződés alapján egy jómódú, életét nagy kanállal habzsoló sikeres, menő figura képe ugrik be a sofőrről, melyre az emberek irigykedve néznek.
Melyiknél? Az enyémben 300000-nél gyári lánc van, némelyik újabb meg 60000-nél szakadt, mert olyan, mint a biciklilánc. Egyedül az M40-ről tudok a BMW-nél, mint régi, de rossz motor. VW-nál szintén nevetséges típushibák vannak az újabb típusoknál. Kikönyökölő hajtókarok, elkopó olajszivattyú tengely, stb.
Nem csak az én véleményem, sok szerelőé is, hogy a legjobb autókat a 90-es években csinálták. Már elég korszerűek voltak, de még nem túl bonyolultak, és jól szerelhetőek. Miért van az, hogy a 90-es években gyártott autókon sokszor a mai napig gyári kettős tömegű lendkerék van, míg újabban akár 150000-nél csereérett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!