Francia, Olasz autókat csak én nem merek beválalni? Ezt sok embertől hallom hogy ne mert Francia vagy Olasz de mégis rengeteget látok az utakon.
Nem egy vicc, hogy a Fiatoknál ezeknek a kilóméteres műanyagoknak a végén van a gyujtógyertya a motorblokk közepébe?
Hogy a tökömbe lehet így megtervezni egy motort...
De itt a másik tapasztalat :D
Lada szerelés :D Klasszikus!
Én Fiaton tanultam, mikor megkérdeztem, mennyire jó, csak annyi mondott az oktató, hogy az olaszoknál annyira sporolósok, hogy a fém alkatrészeket, műanyagból csinálják.
A kuplungkinyomó csapágyat is, így 40 ezer után meghalt. Vett egy után gyártottat, aminek fémből volt és még 200 ezer km után se volt baja.
Szomszédnak 10 éves lett a Renulat-ja, teljes szervokormány csere. De ő csak annyit mondott erre, hogy ez normális 140 ezer km után. Apámnak 10 éves a Skoda Octáviája, 450 ezer km-rel. Ott kerékcsapágyat kellett cserélni, meg egy lengés csillapítot, a kötelező olaj, és vezérlés cserén kívül.
Ott viszont rossz helyen van a légzsák visszajelző vezeték, és néha ha hátra tolja az ülést elvágja.
Én most voltam olajcserén, a szerelmőnél ott ált egy Fiat Multipla, azt hittem 20 éves, mert szét volt rohadva az alja. A szerelő közölte, hogy még nincs 10 éves az autó.
Nekem japán autóm van, ami köztudottan rohad, mégis 4-5 évet letagadhatna a 11 évéből, a multipla láttán. Egy helyen rozsdásodott, de ott lejött a festék. Azóta le lett csiszolva, és festve.
Nekem francia autóm van (Megane 2) és alapvetően elégedett vagyok vele, három év alatt komoly baja nem volt. Két borzasztó idegesítő, elektronikai dolgot kivéve:
1. Önálló életre kelt az egyik hátsó ablakom. Spontán lehúzta magát, vagy éppen nem állt meg a felhúzásnál és az emelőmotor csak kattogott, ahogy az ajtókeretbe próbálta nyomni az ablakot. Hol a sofőrnél található ablakemelő gombra, hol a központi, négy ablakot egyszerre fel-lehúzó gomba, hol a hátsó ülésnél található gombra nem reagált, mikor hogy tartotta kedve.
2. Kulcskártya kontakthibás lett, csak nevetséges trükkökkel lehetett elindítani az autót, amíg jó drágán újat nem csináltattam.
Szóval az én autóm sajnos nem tudott rácáfolni a sztereotípiára, bár ettől még nem utálom.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!