Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Francia, Olasz autókat csak...

Francia, Olasz autókat csak én nem merek beválalni? Ezt sok embertől hallom hogy ne mert Francia vagy Olasz de mégis rengeteget látok az utakon.

Figyelt kérdés
Szépek meg minden meg tetszenek is de amikor sok ismerőstől hallom a sok hülye elektromos hibákat hogy ez és ez miatt nem idult be a kocsi és álltak meg vele az azért elgondolkoztató. Nyilván ezek sok dologtól függenek meg hogyan használta az előző tulaj de ugyanolyan korú német astrám soha nem hagyott cserben pedig nincs kímélve. Sok Suzuki népautó és jön megy semmi panasz rájuk. Akkor most hogy van ez? Vélemények tapasztalatok? Neked milyen Francia, olasz kocsid van?
2016. szept. 4. 23:11
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:

"hallom a sok hülye elektromos hibákat"


Igen, ez egy ilyen legenda, többnyire azok terjesztik, akiknek még sose volt francia autójuk.

Bár megértem, mert az összes elektronikai alkatrészen Siemens felirat virít!

Az én autómon egy Valeo feliratot találtam, az ablaktörlő karokon.

:D

Nekem eddig több gondom volt a féltengelyekkel és a kerékcsapágyakkal, mint az elektronikával. Bár nem lenne meglepő, hiszen általában ezek elég gazdagon felszereltek még a fapadosak is.


Volt Honda Accordom, ahhoz is kellett hívni a sárga angyalt, mert bekrepált a gyújtótrafó...


A lényeg, hogy aki betartja a karbantartási előírásokat, rendszeresen szervizel, annak nem lesz sok gondja az autóival.


No meg a mai autók se lesznek olyan igénytelenek, mint az egyes Golf, mert picivel több az elektronika bennük, ha franciák ha németek.

2016. szept. 4. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:

A német autóknál nincs elektromos hiba, mondom NINCS!

:)

http://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__807..

2016. szept. 4. 23:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
Én ezeket a nemzet vs nemzet harcokat nem nagyon szeretem, mert semmi értelmét nem látom. Ugyanis napjainkban egyszerűen nincs olyan, hogy egy autó szar, ha meg mégis, akkor az gyári hibás. Régen, mikor még nem volt ennyi elektronika, akkor ki lehetett jelenteni, hogy egyik nemzet jobb autókat gyárt, mint a másik, mert például a japán autók több százezer km után is gond nélkül mentek, míg az európaiak nagyja annyi km és annyi idő után már legalább 3x szervizben voltak. De manapság minden autóba be van programozva, hogy a garancia lejárta után meghibásodjon és kancsó, ennyi volt, legyen az japán, német, francia, olasz, vagy bármi más. Ez sajnos így van, ezért egyszerűen manapság már nincs az, hogy valami olyan nagyon sokkal jobb lenne, mint a másik. Oké, némi különbség nyilván van, tehát én is inkább egy Mazdát, vagy Hondát választanék, mintsem egy BMW-t, vagy Mercedest, ettől függetlenül míg régen sokkal jobban látszott az, hogy a japánok jobbak, ma már nem, mert minden nemzet képes megcsinálni azt, ami a parasztnak kell. Új autót kell venni, nem olcsón, megvétel után szervizbe átellenőriztetni, különböző dolgokkal levédetni (pl.: rozsdamentessé tenni, stb.), jó minőségű üzemanyaggal etetni, odafigyelni rá, aztán kész, az az autó menni fog.
2016. szept. 4. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:

"de mégis rengeteget látok az utakon."


Miért mit hittél,mindenki ért az autókhoz?


Köztudott hogy mekkora elcseszett konstruckió a VW 2.5 V6 TDI,mégis a mai napig veszik mint a cukrot a használt piacon.

Ahogy a BXE motorkódú 2.0TDI-t is.

2016. szept. 4. 23:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
100%

A kérdés, hogy ezek az emberek előbb lettek franciaautó utálók vagy német autó-fanok? :)

Minden termékbe könnyű belekötni, ha direkt ez a célunk - én meg nem tudnék olyan korú Astrával járni, mint amilyen idős francia autóm van, mert már elrohadt volna, a Peugeotomon meg sehol egy rozsdafolt - na bumm. Sajnos Magyarország gazdaságilag inkább német befolyási övezetbe tartozik, ami magában foglalja azt is, hogy arányaiban több német autó jár az utakon - pláne az elmúlt években iszonyatos sok használt VW, BMW, Audi özönlött be az országba, nyílván mi kicsit "németautósabb" nemzet vagyunk. Ennek megvan az az előnye, hogy sok márkatalálkozót tudnak szervezni a rajongók, több tapasztalat gyűlhet az egyes típusokkal kapcsoaltban - meg az a hátránya is, hogy kicsit több a köpködő fanatikus is, aki hajlamos lefitymálni más márkákat. Szerintem a legújabb autóknál amúgy már elég homogén a piac, nem lehet hatalmas különbségeket kimutatni egyik vagy másik nemzet javára, mindenki olyat vezessen, ami ízléséhez közel áll.

2016. szept. 4. 23:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 anonim ***** válasza:
27%

Citroen Xsara 2 vel kifogyott a benzin és lerobbantunk Olasz autópáján.


Kiraktam az elakadásjelzőt és a helyzetjelzőt rajtahagytam szokás szerint, hogy lássanak!


10 perc múlva mindent lekapcsolt a fedélzeti számítógép mert "economy mode"


Magyarázd el a rendőrnek, miért nem vagy kivilágítva, és miért nem működik még az ablakemelő se...



:D:D:D Vicces szitu volt, ennyit a francia kocsikról.


Kifogy a benzined, aztán 10 perc múlva húzdmeg farba a mamid!

2016. szept. 5. 00:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:
36%

Egyébként a Szürke citroen xsara 2 őm vesztét is ez okozta...


Pestről kifele menet kemény hóviharba kerültem, a latyaktól beázott a generátor, és megállt az akksi töltés.

benzines kocsi révén egészen addig volt gyújtásom amíg az akksi bírta.

A budaörsi emelkedőnél meg is állt a mutatvány.


Ott kellett hagyjam a kocsit, vészvillogó, háromszög stb.


Gondolom az "economy mode" kikapcsolta 10 perc utána vészvillogót, a háromszöget meg belepte a hó.


Ígyhát végig is szántotta egy nyergesvontató a fél kocsi oldalát úgy hogy a hátsó ajtót fel is hajtotta mint a konzervdoboz tetejét.


A tettes természetesen nem lett meg.


Utsó eset volt, hogy francia kocsit vettem...

2016. szept. 5. 00:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 anonim ***** válasza:
68%
#6/7: Ha kifogyott a tüzelőanyag, azt nem lerobbanásnak hívják, hanem user errornak. Economy mode kikapcsol, ha adsz rá gyújtást - de te ugye ezt nem tudtad megtenni, mert nem tankoltál időben. A generátorra egyébként ugye nem az volt írva véletlenül, hogy BOSCH? :)
2016. szept. 5. 00:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
50%

# 8


Nemtom nem emlékszem hallod, de az egész kocsi egy Fatál Error volt.

Konstrukciósan szar.

A hátsó híd fél év után "leült"...

2016. szept. 5. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:

De volt fiat Bravóm is.

na annak meg az önindítója állt be, mondjuk azt házilag nem volt nehéz rendberakni.


Viszont a gyertyacseréhez 20 ezerért kellett spéci hosszabbított racsnis kulcsot venni, mert a 2 ezer forintos autósboltokban kapható univerzális kínai bóvlival a feléig sem érsz be a motorblokkba.


Mondjuk azzal más gond nem volt, csak nem szerette a párás időt, mindíg olyan volt a motor mintha tüdőgyulladása lenne, olyan erőtlen szüttyögős, de csak ha párás idő volt, amíg be nem melegedett persze.

2016. szept. 5. 01:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!