Miért istenítik a Scania kamionokat?
Szerintem rakás kula az egész, a szélvédő messze van így ha a gps-t nyomkodom teljesen előre kell hajolnom, lent van a műszerfal polc-része, a középfülkés dafhoz képest a középfülkés scania egy személyautó, kuplungot raknak az autómataváltós kamionba!! istenem :D A daf teknősbéke üzemmódja miért nem jó megoldás?
És látom az utakon hogy a birkák meg vannak őrülve a Scaniakért, v8 mindenhol amerre nézel, meg scania logo, meg jaj így scania úgy de miért? A mítoszba foglalt motorja se állja meg a helyét a valóságban.
a motorteljesítményből fakadóan alakult ki a scania-imádat.mert van benne erő és már kis fordulatról húz.(persze ha 440-essel jársz akkor baxhatod.)a motorjával mi bajod konkrétan?
10 éves kamionnal meg járjanak az öngyilkosjelöltek,főleg ahogy hozzáállnak itthon a szervizeléshez a cégek.
"Most még lehet nem tűnik fel, de majd ha egy 10-20 éves Scaniát odaállítasz egy ugyan olyan korú DAF vagy bármi más mellé, igencsak meglepő lesz az eredmény. Ugyanis tapasztalatom szerint a Scania úgymond jobban "megőrzi a minőségét"."
Jót röhögtem. A mi cégünknél DAF, Volvo, Scania kocsik vannak. Egyidejűleg szerezték be őket. A Scaniak 1 millió km körül EGYTŐL EGYIG meghaltak, hengerfejesek lettek, motorhiba, komoly váltóhiba, kidobták mindet. Most új Merciket vesz a cég, de közben még futnak a régi Volvók, DAF - ok. Most 9 éves DAF - on ülök - jövő hónapban kapok új Mercit, de 1170000 km van benne, vannak gondjai, de még megy. A vele egykorú Scaniak meg a bontóban.
Emellett teljesen egyetértek a kérdezővel, egy vicc a Scania, fapados mint a franc, célszerűtlen a belseje, kényelmetlen az ágy. Ha este megállok, a szemüvegem nem tudom hova lerakni - hacsak nincs benne plusz polc berakva - egyszerűen nincs hova letenni. Doboz csak a fülke egyik oldalán. Minőségileg is igen gyenge. Én sem értettem soha a Scania hívőket, a Volvo messze megbízhatóbb, a DAF sokkal kényelmesebb.
440-est baxhatom? Nem tudom melyik cég tart 730-as Scaniakat... ahogy elnéztem az 500 feletti kamionok már kiváltságosak, és az átlag (nem kimondottan csak scaniaknal) a 370-500 ig terjed.
És valóban, én 410-el mentem, de alig akart felvánszorogni a hegyen, a volvot meg betettem P-be és azért próbálkozott ő úgy cselekedni hogy felmenjen, szóval nem kellett belenyúlkálni.
410-el??az nem is v8. hüje példa,de mint egy 316i bmw:nem a teljesítmény az erőssége.
"Nem tudom melyik cég tart 730-as Scaniakat... ahogy elnéztem az 500 feletti kamionok már kiváltságosak"-nem kell 730-as(nincs is ilyen szerintem)de egy 520-as már elég jól mássza a púpot.
hát igen,itthon nem divat normális teljesítményűt venni.a főnököm mosz vett egy actrost,hiába könyörögtem hogy 510-es legyen,rábeszélték a szalonban a 450-esre.(ráadásul el is romlott az 1. útján,meghülyült a váltó elektronikája.állítólag típushiba.plusz az ablakmosó sem működik már,és ki tudja mi minden jön még elő.)
egyébként a hc-nál már javul a helyzet,a 400/420-as volvok helyett már 500-asokat vesznek.
csak hogy azok az 500-as új volvok mind gazdásba játszanak, váltózásnál maradnak a jó "öreg" 420-as, 460-as volvok.
Amúgy meg minek kellene V8-asnak lenni? A 750-es volvo sem v8-as hanem soros 6 os. A v8 mánia legalább olyan mint a scania mánia.
A scaniát csak az értheti meg aki már ment egy jó \8/-al
amin van nyilt rendszer:) visszatérve miért istenítik a scaniákat:Azért mert ha normálisan szervizelve van akkor simán lenyom még egy 164L 480-as is egy mai dafot(410-460)vagy egy volvot(500)vagy egy mercedest!
példa:nálunk a házzal szemben volt 1 építkezés és a mecik meg a volvok sorra akadtak el a sárban:) erre egyik reggel meghallottam egy v8-ast lementem és azt láttam hogy éppen megrakva indul kifelé(sárban)és mi a fene?simán elakadás nélkül kijött:D utána már csak scaniat küldtek a mercik volvok helyére:) EZ A SCANIA:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!