Mert sem a kopasz, gyűrtnyakú bodzaszedőknek, sem a k*rváiknak nincs szükségük nyergesvontatóra.
Komolyra fordítva a szót: ez egyszerűen így alakult. Eleinte repülőgépmotorokat gyártott a BMW, később az autók és motorkerékpárok gyártásába vetették bele magukat (nem egészen önszántukból), haszonjárművekkel nem foglalkoztak soha. Nem nőttek akkorára, hogy bármelyik nagy haszonjárműves cégbe bevásárolják magukat, saját erőből meg nem kezdtek bele ilyenbe, eltartotta őket az autós és motoros részleg.
Mert a BMW arculata mindig a sportos felé húzott, abba meg nem illett a tehergépjármű.
Manapság pedig már nem érdemes belevágniuk, a SZGJ platformok (alváz, motor, stb..) nem alkalmazható kamionban, másét felhasználni semmi értelme, sajátot fejleszteni pedig csillagászati összegekbe kerülne.
Amúgy az ELEKTROMOS járművek és tehergépjárművek területén próbálnak épp innovatívak lenni, most mutatták be a 40 tonnás gépüket:
persze ez nem hiszem, hogy egyenlőre gyártásba kerülne.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!