Létezik olyan autógyártó, amelyik még manapság is 20 évre gyárt autót?
Utolsónál a pont.
Sokszor olyan autót érdemesebb venni ami már 10-15 éves, azok még megbízhatóbbak, igaz hogy kell rá költeni, mert ugye melyikre nem, de ha megfelelően odavan figyelve rá és nincs agyon nyúzva akkor azok kibírják akár 25 éves korukig is. Nekem az F astrám 22 éves koráig bírta, 8 éves volt az autó amikor a családba került, de akkor többnyire csak állt a garázsba, én 5 évig használtam valamikor rendszeresen, valamikor ritkábban, de megbízható volt mert ment mint a golyó, sokáig nem is kellett költenem szervizre sem és tényleg bírt az mindent.
Persze a húgom sajnos kinyírta az autót mert nekem lassan 3 éve G astrám van ami ahhoz képest hogy elmúlt 10 éves szintén nagyon jó autó, könnyű szerelni pedig komolyabb autó.
Az egészségügyi normák betartatása miatt képtelenség ilyen autókat gyártani, kismillió érzékelő, nanométerekre porlasztott üzemanyag, stb...megoldások miatt.
De ha mindenki 30 éves dízellel járna, kb ott lenne a föld, mint amikor a dinoszauruszok kipusztultak.
Csak hát amíg a kőolajos maffiaországoknak a vezetőinek nagyobb a szava, mint a környezetvédelemnek, addig még az Otto motorokat fogják nyomni.
Mikor gyártottak 20 évre autót?
A 20 éves, meg rohad, kopik etc.
SOHA SENKI sem gyartott 20 evre autot.
A mai atlagauto sokkal megbizhatobb mint egy 20 evvel ezelotti atlagauto.
Rengeteg tevhit van az emberek fejeben az autogyartasrol.
"amit lehetőleg nyereségesen el is kell tudnia adni, amiben nem segít, ha a régi modellek értékállóak és fellendítik a használtpiacot"
Nincs ilyen osszefugges. Az autogyarak az uj fejlesztesek penzugyi kalkulacioinal marhara nem foglalkoznak a hasznaltpiaccal.
ANNYIRA, de annyira unalmas ez a duma már.
Mindenki láthatja, hogy a mai autók sokkal megbizhatóbbak, mint a 20 évvel ezelőttiek, és a Mercis legendákat is unom már, mert azokba is pont úgy kellett lapátolni a pénzt, mint a maiakba.
És miért irom ezt? Már 2005-ös autókra is ugyanezt mondták, hogy max 5 évet, és 200 ezer km-t birnak, utána kuka az egész, és az egész egy műanyag. Errefel mit látok most 2015-ben? 10 éves Merciket, Audikat, de Opeleket, Fordokat, meg mindent akár 400-500 ezer kilóméterrel, és még mindig mennek, és ha a gazdájuk akarja, 10 év málva is úgy mennek. És a minőség hatalmasat fejlődött a 20 évvel ezelőtti autókhoz képest.
Ja és láttam nemrég 2010-es Mercit is 480 ezer km-mel, ugye éjjel-nappal mentek vele, eljött az eladás ideje, és azon ment a vita, hogy svájci papé volt, vagy orvos feleségének a 3dik autója, mert olyan állapotban volt, mint újkorában. Akkor az szerinted nem megy el 20 évet, ha megvigyázzák?
A másik meg az olasz autó-fóbia, ami mókás. Nekem volt Lancia-m, most pedig Alfa 146 1.6 boxer ketyeg alattam. Nem azt monm hogy über tökéletes rajta minden, de inkább apróságok, mint pl hátsó mechanikus ablakmozgató kopás, vagy utastárbeni csomagtartónyitás hektikus működése.
De, olajcsere, vezérléscsere, odafigyelés, s simán megkapta a 2 év műszakit januárban, nem mutyis módon.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!