Nagyon ráállítottak a fékre az autószerelők, most mit cisnáljak?
9- es,mindk szólok hozzá? Mert butaságot írsz. Ha a fék más okból ragad be, attól még foghat, h nem ég a féklámpa. Ugyanis a féklámpakapcsoló a pedál helyzetét érzékelve kapcsol. Nem kell lenyomva maradnia a pedálnak bizonyos esetekben, h fogjon a fék. Pl berohadó dugattyú.
10- es is rosszúl gondolja, ha a kézifékbowdenre ráállítanak és ezért ragad a fék, nem fog világítani semmi fél lámpa sem. Az, amire te gondolsz, az abban az esetben valósúl meg, h a kéziféket nem engeded ki. Ugyanis a kézifék visszajelző a kézifékkar helyzetét figyeli. Túlzott ráállításkor a kézifékkar hiába van kiengedve, a fék fog. Visszajelzés nincs. Csak a gyenge autó és a melegedő fék, estleg égett szag.
Emeld fel a kocsit emelővel! Előbb az egyik oldalt, aztán a másikat. Támazd ki az első kerekeket téglával, v émkel, hagyd sebességbe a kocsit, amennyiben elsőkerék meghajtású! Kiengedett kézifékkel próbáld megpörgetni kézzel a hátsó kereket. Ha forog, nincs baj. Csináld meg mindkét hátsó kerékkel!
Ha nem forog el könnyedén, akkor tényleg fog. Ebben az esetben vagy a kézifék bowden feszességén kell lazítani, v az üzemifékkel van a gubanc. Ha csak kicsit fog, menj vele pár kört, oszt nézd meg, h nem melegszik e a felni a kerékagynál. Ha pár km után nem meleg nagyon, jó eséllyel eljutsz vele a legközelebbi szerelőhöz gond nélkül. H nagyon meleg lesz, ne menj, mert leégeted a féket!
Trélert csak a legszükségesebb esetben hívunk, mert a 20km- re is brutál árat fog mondani a tréleres. Akkor inkább hívj házhoz egy hozzáértőt!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!