Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Autószerelők! Tervezek venni...

Autószerelők! Tervezek venni egy bmw e46 330i-t. Ha nagyon mellé nyúlok, mennyiből rakható rendbe egy ilyen autó?

Figyelt kérdés

tervezek venni egy ilyen típusú autót, viszont a szervíz árakkal egyáltalán nem vagyok tisztában!

Az utána fizetendő dolgokról, olajcseréről, fékekről, biztosításról, figyasztásról magam is tudok már és tudnám vállalni az élményért cserébe, amit nyújt, viszont, ha esetleg nagyon mellé nyúlok?!

Mekkora összeg lenne egy ilyen nagyon rossz állapotú autót rendbe tenni?

És milyen hibái lehetnek, amik sokba tudnak kerülni rajta?


Természetesen alaposan átnézném az autót vásárlás előtt! Ha nem füstöl, nem rozsdás, a váltó nem akad, nem torpan meg az autó sosem és jól húz, szép az alapjárata, akkor el fogom hozni!

Viszekmagammal szerelőt is, illetve aknára is ráállok, bejelentkezek egy szervízbe, hogy vizsgálják át az autót, de ha esetleg pont a végét járja benne pár alkatrész? Mi az ami nagyon drága bele és megeshet, hogy vásárlás után cserélni kell? Mi lehet a legrosszabb eset?


(Bevallom, azért kérdezem, mert jelenleg 21 éves vagyok, de nagyon jó munkám van 18 éves korom óta és sikerült félretennem egy nagyobb összeget. Lakasra gyűjtök, de az egyetemet csak 2 év múlva kezdem el és addig szeretném élvezni egy kicsit az életet! Top1-es vágyam egy ilyen autó, kisgyerek korom óta. A piacon 1,5-2 között találtam szép példányokat, összesen maximum 2,2 milliót szeretnék költeni rá mindennel együtt!!(forgalmi, eredet, éves biztosítás, minden!)


Többet nem szeretnék, mert a lakás az elsődleges!

Van mellette jelenleg kerek 3 millióm, de az le van kötve, a felhasználható keretem jelenleg 2,5 tokkal vonóval. Havi 350 nettót keresek kb, szóval a fenntartással ne hiszem, hogy gondom lenne, de nem szeretnék sokat beleölni!


A tervem, hogy 2 évig élvezzem az autót, és ez ne nagyon kerüljön többe nekem a 2 év alatt 500-700 ezer ft-ba! (Természetesen az üzemanyagon kívül, azt bármilyen autóba beletankolnám)

Kivitelezhető lenne?


Mikor szívhatok a legnagyobbat az autóval? Melyik hibalehetőségek a legdrágábbak és milyen összegbe kerülnek ezek?


Kérem a válaszolókat, ne beszéljenek le róla, magam is tudom, hogy rossz ötlet ilyenbe fektetni, de szeretném élvezni egy kicsit az életet és én ebben vagyok a legboldogabb!

És kérem olyan válaszoljon, aki szerel ilyet, netán hajtja vagy hajtotta évekkel ezelőtt!


Köszönöm a megértést és a kedves válaszokat !!

(Egy autófanatikus) sor6, v8, v10 és orgazmus!


2016. jún. 10. 01:28
 1/5 anonim ***** válasza:
21%
Bármi lehet. Még az is hogy a kis megtakarított pénzed elviszi mind. Semmivel se nagyobb élmény mint más autó.
2016. jún. 10. 05:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 TheCruve ***** válasza:

Ismerősöm nyúlt már mellé,már itt 1x le is írtam... csak ő egy e46 320d-vel...


Először 1 porlasztó hibával vitte szervizbe, de a végé 4-et kellett cserélni...


Ezután jött a turbó felújítás és vezérlő elektronika...


Hitelre vette az autót, aztán már a javításra is hitel kellett...

2016. jún. 10. 06:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Egy 330i-nél nem nagyon van mivel mellényúlj, sokkal kisebb a rizikó vele, mint egy tucatszámra behozott 320D-vel. Sima, régivágású jó kis BMW szívóbenzin. Kéziváltóval telitalálat. Szerintem tervezhetsz vele hosszabb távra is, és ha nem is ez a célod vele, de egyetemen nem hátrány, ha ilyen autód lesz majd. Keresel is szépen látom, tehát a fenntartás és a tankolás nem gond (nem is eszik ez olyan sokat amúgy, főleg ha nem mindig padlógázzal hajtod). 1,5 milla felett már nagyon jókat árulnak, a lényeg hogy ne legyen széthajtva, mert az ilyen nagy benzineseket sokszor veszik olyan tulajok, akinek nincs pénze semmire, még benzinre sem nagyon, csak a lelkét hajtja ki az autónak, vigyázz, hog te ne egy ilyen fogj ki. Nem árt ha tuningmentes az autó, az azt jelenti, hogy nem valami sebességfüggőé volt az autó.
2016. jún. 10. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Köszi az eddigieket! De ha netán mégis mellényúlok és megveszek egy hajtott de alig szervizelt példányt (megeshet szerintem, szerelővel vásárláskor is), akkor milyen szervízárakkal kell számolni egy ilyen autónál? És mi az, amit általában cserélni kell egy széthajtott példánynál?


Illetve hogyan csináljam a vásárlást, hogy kifogjak egy minél jobb állapotút?

2016. jún. 11. 16:59
 5/5 anonim ***** válasza:

Nem mai a poszt, de azért az utókor okulására leirom a tapasztalataim:

Egy 330i 2001-es kupét támasztottam fel kb a romjaiból és még nincs vége.

A sima nagyszerviz azaz : összes olaj (difi,szervo, fék), összes szik, feszitö és görgő, vizpumpa...továbbá két elsö lengökar , két hátsó (ezeket is belekalkulálhatod a 30-50ezres szervizekbe) és egyéb apróságok voltak 150e ft.

4 féktárcsa és betét 98e ft ...és nem brembo

kartergáz szürő 12-15e ft, de a munkadij kb huszas,mivel nem szereik cserélni

kuplungra még nem került sor, de maga a kuplung sem lesz kevesebb mint 70


Eddig csak a szervizt irtam, ha romlik valami, az más téma.


Bontott (angol) alkatrészek vannak hozzá böven.Hacsak nem extra ritkaságokra vágysz (pl felhajlós eleltromos visszapillantó 60e , bör ülések 100, rolók 20-30) , akkor a normál dolgok viszonylag elfogadható áruak...de ha BMWs vagy, nehéz kibirni, hogy ne tedd idönként jobbá az autód.

Élményt ad, de meg is kéri az árát.

Mint egy tapasztalt prosti.

2017. okt. 19. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!