Autószerelők, villamossághoz értők! Találtam egy ilyen cuccot. Lehet benne "ráció"?
az égvilágos semmi,chip tuningal tudnak javítani a fogyasztásodon mert ott a lábadhoz és a kocsi jelenlegi álapotát figyelembe véve beállítják neked az ecu-t de nem olcsó az sem.
a kinézett cuccod meg egy átverés,az égvilágon semmire nem jó.
Roppant egyszerű. Kérdezd meg tőlük, hogy hol tudnád élőben megnézni a terméket. Ez több nehézségbe fog ütközni, ugyanis ez egy csaló oldal, ami abból is látszik, hogy semmi elérhetőség, még egy e-mailcím sincs, csak megrendelésre és gyanítom a fizetésre van lehetőség, és ha szerencséd van kapsz egy szép dizájnos 200forintos kínai, szivargyújtóba dugható hangulatvilágítást.
Tehát van e benne ráció? Az égvilágon semmi!
Ha ennyiből még nem gyanús, akkor tovább lépve a honlapon egy nagy rakás mellébeszélés van. Ha nem értesz a témához ez akkor is azonnal feltűnhet. Ilyet egy komoly terméknél nem csinálnak. De tegyük fel ez sem tűnik fel, mert van egy halom szöveg amivel a laikusokkal elhitetik hogy valami komoly dologról van szó. Mivel én nem vagyok laikus, fetrengtem a röhögéstől a sok ostoba képtelenségtől amit összehordtak.
De lépjünk tovább mivel túl hosszú a szöveg amit nyilván nem olvasnak végig az emberek, nem tűnik fel hogy tökéletes logikai önellentmondások vannak benne.
Először is. Egy ilyen bedugós szerkezet alapvető fizikai okok miatt sem lenne képes stabilizálni a hálózat feszültségét, de még a tranzienseket sem képes megszűrni.
De ha valahogy képes is lenne rá, akkor is a gyújtásra és az injektorra ez az égvilágon semmilyen hatással nem lenne. Ezek 100%-osan funkcionálnak (így tervezték őket) egészen addig amíg túl alacsony nem lesz a feszültség, de azt észreveszed, mert akkor leáll az autó, nem pedig többet fogyaszt. De még ez sem következik be túl hamar, mert nekem már a lámpa sem szokott világítani de a gyújtás és injektor még mindig működik.
És főleg diesel autóban nincs gyújtás, márpedig a leírás szerint arra is hat.
Az autókban van egy feszültség szabályzó áramkör (általában a generátorral egybe van építve), és maga az akku ami ezeket a feladatokat nagy hatékonysággal elvégzi.
Amíg ezek funkcionálnak nincs szükség arra hogy feljavítsák az elektromos hálózat paramétereit, de nincs is hova.
Nekem elektromos labor műszereim vannak. Ezek jóval pontosabbak mint amit te valaha is venni fogsz. Ezekkel ki tudom váltani az a járművek elektromos rendszerét, mégsem fog jobban működni vagy kevesebbet fogyasztani az autóm ettől.
Ha meg meghibásodott valamelyik akkor azon nem segít a ráolvasás, csak a hibás alkatrészek cseréje.
Mellesleg egy weboldal domain regisztrációja nyilvános.
Egy Panamai, tök más nevű cég regisztrálta, ráadásul alig pár hónapja. Gondolom ha elterjed hogy csalók, akkor nevet váltanak gyorsan:
Domain Name: FUELSHARKSAVER.COM
Registry Domain ID: 1835904831_DOMAIN_COM-VRSN
Registrar WHOIS Server: whois.enom.com
Registrar URL: www.enom.com
Creation Date: 2013-11-18 13:48:00Z
Registrar Registration Expiration Date: 2014-11-18 13:48:00Z
Registrar: ENOM, INC.
Registrar IANA ID: 48
Registrar Abuse Contact Email:
Registrar Abuse Contact Phone: +1.4252744500
Reseller: NAMECHEAP.COM
Domain Status: clientTransferProhibited
Registry Registrant ID:
Registrant Name: WHOISGUARD PROTECTED
Registrant Organization: WHOISGUARD, INC.
Registrant Street: P.O. BOX 0823-03411
Registrant City: PANAMA
Registrant State/Province: PANAMA
Registrant Postal Code: NA
Registrant Country: PA
Registrant Phone: +507.8365503
Registrant Phone Ext:
Registrant Fax: +51.17057182
Registrant Fax Ext:
Registrant Email:
Venni nem fogok a teszt érdekében sem, nem gazdagítok egy csalót egy darab árával sem. Szemtelenség, a megtévesztés olyan foka, amikor nem szégyell a cikk végére véleményeket is írni. Ettől nem rezeltek az olajmágnások.
Ha létezik ilyen, akkor hiábavaló az a sok kutatás és fejlesztés, amit a károsanyag-kibocsátás miatt végeznek dollár- és eurómilliókat beleáldozva. Buták az autógyárak, miért nem vesz az Audi egy ilyet és azonnal piacvezető lenne, nem beszélve arról a rengeteg hibrid megoldással küszködő mérnökről, aki a szivargyújtóba dugott stabilizátorral azonnal 70%-al csökkentenék a fogyasztást szinte nullára. A BKK is használhatná a buszokban, így a vonaljegy 70%-al olcsóbb lenne, ezzel komolyan hozzájárulna a globális rezsicsökkentéshez. Szerintem igaz lehet, így belegondolva. Az autó elektromos rendszere stabil. Az akkumulátor természetesen terhelés függvényében ejthet a feszültségén, de ez nagy terhelést jelent, ami az elektronikákra kevés hatással van, hiszen azok stabilizált tápról működnek, így sajnos ez az érv kiesett.
A járműben keletkező elektromos zavarral nem tudom mire gondol az üzletember, ilyen nincs, hiszen, ha lenne nem működne. Az elektronikák által keltett elektromos zavar értékét, mértékét szabvány foglalja magába, ilyet minden olyan eszköz kelt, amiben áram folyik. A zavar mértéke meghatározott szinten belül kell, hogy legyen, ezt az autógyártól is szem előtt tartják, ahogy a kávéfőzőn is látható a bevizsgálást és a megfelelőséget igazoló jelzés.
A zavarnak nincs hatása a környezetre, van, aki úgy véli, hogy élettani hatása van, lehet, ezt nem tudom eldönteni, ezt nem lehet mérni, de műszaki oldalról mérhető, igazolható, szóval ez az elektromos zavarás dolog sem állja meg a helyét.
Tetszik a kereskedő azon mondata, hogy a szerkezetet egy USB-hez hasonlóan a szivargyújtóba kell dugni. De miért dugnék USB-t a szivargyújtóba? A telefontöltő jobb példa lenne. Érdekes az a megfogalmazás is, hogy jobb lóerőhöz jutok, ha ezt használom, itt a több lóerő csalogatóbb lenne, bár lehet, hogy azt sugallja, hogy jobb lóra tesz, aki ilyet használ. Azt írja, ez zöld termék. Eleve kék, de belegondolva, mivel a vásárlást követően hamar a kukában végzi, és műanyagból van, közel sem nevezném környezetbarátnak a szerkezetet.
A jármű elektromos rendszerét alaphelyzetben az akkumulátor stabilizálja. Az akkumulátor egy olyan puffer, ami hírtelen áramfelvételnél is stabil fezültséget szolgáltat. Járó motornál a generátor folyamatosan visszatölti, sőt, szükség esetén többlet energiát is szolgáltat a rendszernek. Az elektronikák stabil működésük érdekében saját stabilizátorral rendelkeznek. Az áramkörök nem 12-14 V-os tápfeszültséggel üzemelnek, hanem 9-5 V között, így egy nagyon nagy teljesítményigény esetén, amikor az akkumulátor feszültsége valóban leesne, az elektronikák stabilan teszik dolgukat. Egy jármű teljes tápellátásának stabilizálásakor a legnagyobb áramigényt kellene alapul venni - ami, mondjunk kis számot - 100 Amper. 13,8V-os töltésnél ez a 100A 1380W-nak felel meg, ami akkora hővel jár, mint egy vasaló. A képen látható eszköz ekkora hőnél még kisebb lenne és szénfekete. A szivargyújtó általában 10 A-rel van biztosítva, így nem is lenne alkalmas a csatlakozásra. Ha a fogyasztás csökken attól, hogy a gyújtógyertyák magasabb feszültséget kapnak, akkor azoknak eleve magasabb feszültséget adnának a tervezők. Végül is ez igaz, mert a gyújtáshoz magasabb feszültséget adnak, ezért találták ki a trafót. Dízel esetében érdekes a megközelítés, hiszen ott nincs szikra, minek a stabil feszültség, megy az magától.
Nem csak a Mazda, a villamos és a vasúti mozdony és a metró is visszatermeli az energiát fékezéskor, de ennek semmi köze a fogyasztáshoz közvetlenül. A fékezésnél termelt energia csak az akkumulátort tölti, a hálózatot táplálja. Ez az egyik legszemtelenebb megtévesztés, amit olvashatunk, ebben legalább kimagasló. Ajánlom figyelmébe a fogyasztóvédelemnek.
Ez a totálkár véleménye a leírt kütyüről!!!
Ezen az oldalon, ráadásul még a híres autószerelő képeit is megtalálták, mint elégedett vásárló. És az összes többi dologra is fény derül.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!