Milyenek a lenti autók szervizköltségei?
Autóvásárlás előtt állok és a teóriák miszerint városba benzin hosszú utakra dízel helyett én a választ, hogy milyet vegyek a pénztárcámra bízom. Évenként, hogy mennyit spórolnék a különböző autókon a tankoláson már megvan, a kérdés, hogy a szerviznél mi a helyzet. Akinek volt már és haverhoz (nem márkaszerviz) vitte a kocsit szervizelni kérem írja le, hogy milyen árakkal találkozott bizonyos problémák esetén (komplett vezérlés, olaj, kopó alkatrészek cseréje, esetleg nemvárt gondok turbó,váltó stb.)
Autó típusok: Audi A3 ( 1.9 TDI 90,110LE | 1.6 benzin) VW4 (1.9 TDI 110-90LE | 1.6 és 1.4 Benzin) Astra G ( 2.0 DIT, 1.7 CDTI , 1.7 DIT | 1.4 és 1.6 benzin)
A válaszokat előre is köszönöm!
".diesel az nagyon szük optimális fordulaton használható jól mig egy benzinesnek sokkal tágabb az optimalis fordulata"
Nem akarok háborúba kerülni, de emellett nem tudtam elmenni.
100x hallottam már ezt a dumát. Itt vagyok én, akinek van egy 232 lovas turbódízelje, és egy 192 lovas hat hengeres széphangú benzinese. Utóbbi csak hobbinak. És nagyon szép és jó, hogy elpörög a benzines majdnem 7000-res fordulatig, csak éppen semmit nem érek vele, max annyit, hogy csődbe visz. 3000-res fordulat alatt nem indul meg rendesen, afelett tol mint a barom, de normál használatnál nincs kedve az embernek egy iszákos benzinest állandóan padlózni.
Ellenben a dízel az 1000-3000 fordulat között is már mindenre elég. Sőt elmegy 4500-ig, de szinte soha nem kell 3000 felé menjek, mert azalatt is úgy tol, hogy csak na. Magyarán városban poroszkálva is már kellemes a gyorsulása 2000-res fordulat körül is, mindezt takarékosan.
Nekem csak részben van a fogyasztás miatt turbódízelem, a legfontosabb, amiért szeretem, mint kiderült, az alacsony fordulaton jelenlévő nyomaték, vagyis mindennapi használatnál is érzem az erőt, nem csak egy hónapban 2x, mikor kihúzatom leszabályozásig. Mielőtt valaki jönne a turbó benzinnel, vezettem 250 lovas biturbó-benzines autót, és nem ment olyan jól alacsony fordulaton, mint a dízel.
Nyilván most én erős autókról beszéltem, de a 100 lóerő körüli kategóriánál ezek a dolgok még jobban érződnek.
#21
Csak a hasára ütött....és befirkált ide pár számot
" ennyi. Alacsony fordulaton nem biztos h jobban megy egy 150le diesel mint egy 150le benzines "
MIVAAAAAN????
jólvan,hagyjuk is,gondolom csak autóskártyán láttál pár adatot és ennyi,de hogy te még nem ültél kocsiban az tuti.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!