Milyenek a lenti autók szervizköltségei?
Autóvásárlás előtt állok és a teóriák miszerint városba benzin hosszú utakra dízel helyett én a választ, hogy milyet vegyek a pénztárcámra bízom. Évenként, hogy mennyit spórolnék a különböző autókon a tankoláson már megvan, a kérdés, hogy a szerviznél mi a helyzet. Akinek volt már és haverhoz (nem márkaszerviz) vitte a kocsit szervizelni kérem írja le, hogy milyen árakkal találkozott bizonyos problémák esetén (komplett vezérlés, olaj, kopó alkatrészek cseréje, esetleg nemvárt gondok turbó,váltó stb.)
Autó típusok: Audi A3 ( 1.9 TDI 90,110LE | 1.6 benzin) VW4 (1.9 TDI 110-90LE | 1.6 és 1.4 Benzin) Astra G ( 2.0 DIT, 1.7 CDTI , 1.7 DIT | 1.4 és 1.6 benzin)
A válaszokat előre is köszönöm!
Én inkább vennék valami japán szívó benzinest .. azok egyaltalan nem szervizigenyesek .. csak a kopó alkatreszeket kell cserélni (olaj olajszűrő fékbetétek ...stb no meg tankolni :)
Tapasztalat :)
Felsoroltak kozol, ha mindenkeppen azok közul akarsz .. akkor benzines 1.6 a3
A3 és a Golf ugyanaz a technika csak más karosszériában.
Nekem 110 lóerős Golf-om van. 110.000 km-t tettem bele én, hiba nélkül.
Nyilván egy kicsit drágább bele minden, mint az Astra-ba, de annyival ritkábban is kell cserélni. (Pl Golf vezérlést 90.000 km-enként, Astra 60.000) időszakos szeríz nekem 16.000 + Áfa Castrol olajjal.
De ami kicsit több (tényleg minimálisan) a VW-nél az minőségi ugrást is jelent az Opelhez képest (300.000 km óta van egy Astra G-nk is, 1.4 benzin)
A3-at csak akkor vennék, ha nagyon rá lennék csavarodba a formára, mert ott a márka miatt pár dolog lehet drágább. De nekem eleve a Golf jobban tetszett, ezért nem volt kérdés.
Viszont most már úgy, hogy mindkét kocsival elég sokat mentem, egészen biztosan nem vennék Astra G-t, a Golf jobb.
#3
köszönöm a választ, írhatsz konkrét példát is, valamint árakat úgy egyszerűbb az összehasonlítás.
#4
Köszönöm! Pont ilyen válaszokat várok.
Na hát itt azt kell eldöntsd, hogy dízel vagy benzin. Nyilván a benzinesnek picivel alacsonyabb a fenntartása, de kompromisszumok is vannak bőven (nagyobb fogyasztás, gyengus motorok, stb.)
Dízelekből az 1.9 TDI nagyon jó, az Opelből az 1.7-eseket érdemes nézni, akár CDTI, akár még a régi adagolós, nagyon jó motor.
Nekem 1.9 PDTDI Audim volt (ja, a rettegett PD), 320 ezer km-mel vettem, belehajtottam 100 ezret, a motornál a vezérléscsere és az olajcsere volt költség, egyéb semmi, azaz semmi. A vezérlés még ami drgágább és bonyolultabb a benzineshez képest, de mondom, mindent kárpótolt ahogy ment az az autó, és a fogyasztása (6 liter haladva!!!). A sima TDI ettől csak jobb lehet, de én személy szerint ismét PD-t vennék. Vagy ha Opel, akkor 1.7 CDTI.
na megjött a japán fan.
Beajánlja az A3 1.6 ot :D,(ha nem japán) lomha is sokat is eszik,nem a legjobb választás. 1.9 TDI viszont nagyon jó.Elromlik a turbó akkor 250E,de utána nem lesz gond a turbora 300E kmig.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!