Milyenek a lenti autók szervizköltségei?
Autóvásárlás előtt állok és a teóriák miszerint városba benzin hosszú utakra dízel helyett én a választ, hogy milyet vegyek a pénztárcámra bízom. Évenként, hogy mennyit spórolnék a különböző autókon a tankoláson már megvan, a kérdés, hogy a szerviznél mi a helyzet. Akinek volt már és haverhoz (nem márkaszerviz) vitte a kocsit szervizelni kérem írja le, hogy milyen árakkal találkozott bizonyos problémák esetén (komplett vezérlés, olaj, kopó alkatrészek cseréje, esetleg nemvárt gondok turbó,váltó stb.)
Autó típusok: Audi A3 ( 1.9 TDI 90,110LE | 1.6 benzin) VW4 (1.9 TDI 110-90LE | 1.6 és 1.4 Benzin) Astra G ( 2.0 DIT, 1.7 CDTI , 1.7 DIT | 1.4 és 1.6 benzin)
A válaszokat előre is köszönöm!
Corolla: 1020kg 97LE 0-100 11.8 sec
Golf 4: 1212kg 90LE 0-100 12.4 sec
200KG-val nehezebb és 7LE vel gyengébb GOLF4 0.6 sec-el lassabb :) nem semmi
Amúgy normál napi használatnál jóval erősebb a GOLF4 90LE,hisz senki nem járatja állandóan a motort 5000-6000 fordulaton,hogy haladjon.
Benzinest maskepp kell vezetni ez igaz pörgetni kell, de eleg neki a 4000-4500 ritka mikor afolé pörgetjük húz az már durvan 3500 tól :)
Dieselt se pörgetik hetköznapi használatnál , az is ugy lehet kihozni belőle a leg jobb gyorsulást ha 3000-4000 körül pörgrtik,de akkor oda a takarekossag, ami a lenyege, amiert veszik sokan a dieselt :)
Tom,
itt német 90-110 lóerős turbódízelekről volt szó. Tudjuk, leírod napi minimum tízszer, hogy a te nagy köbcentis szívóbenzin japánod önindítóval is jobban megy mint bármi más, üvegburában tartva sose romlik el rajta semmi (igaz, hogy azért itt ott csepeg az infó, hogy még sincs így egészen). De nem ez a kérdés, legyél boldog vele, de van közel 20 hozzászólás, amiből 2-3 érdemi válasz, a többi a japán nagy szívóbenzin felé fordított imazsámoly;)
Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy már lehet a válaszolónak mégse olyan tökéletes az az autó, és ezért keresi az önigazolást görcsösen.
persze hogy nem sok a 4-5000 a szívó benzinesnek,csak ha így közlekedsz vele akkor nem 5.9-et fog enni,hanem 25.9-et. 5.9-nél valószínűleg hegyről lefelé hátszéllel gurultál.Az meg hogy 1800 nál megindul a szívóbenzinesed megint csak nem tudom hova tenni,ülj be egy 150Le-s turbódízelbe és nézd meg az hogy megy 1800 nál.
Visszatérve az elejére 4-5000 nem sok a benzinesnek,de sokat zabál itt tehát senki nem így közlekedik vele,de a dízel 2000-3000 nél megy legalább úgy mint a benzines 4000-5000 nél és ott még a dízel jól fogyaszt. PEACE
De te benzinpárti vagy és örülünk hogy 5.9-el jársz el vele,mindenki megelőzve ;)
5.9 az autopalyan 5.be 120felett szokott lenni nekem az az optimális 5000-6000 körül olyan 9.5 -10 litert fogyaszt ... 5.be 5000-6000/minnél 12.5 13 liter fogyaszt :)
Amugy igen valóban tobbet fogyaszt joval mint egy diesel ,de tisztaban voltam vele mikor megvettem (amugy nem izgat,h mennyit fogyaszt :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!