Fiatal japán és német autók, mi szól egyik mellett mi a másik mellett? Ki miért melyiket venné/vette?
Japánnál mondják az alkatrész, de újnál vagy majdnem újnál biztosítás nélkül a balesetnél számít, de ott igen. Németnél erősebb a down-sizeing amit sokan nem szeretnek, meg az extrák magas pluszára, ami japánban sokszor széria - mivel úgy-e távol van, több extrával jön alapban mint otthon kapható a kezdő modell, a kevesebb variálás miatt IS. ... De értéktartástól, presztízs minden jöhet.
Én németben újszerűt akartam venni, azt is vettem de két kategóriával nagyobbat igaz munkára így végül, ami a plusz kiadáson túl is hozott.
Most több szabadidő kell, volt rá több kolléga vevő jelölt el is adtam.
És japánban gondolkodom, és újban. Ezért érdekel, mert 3/4-ben otthon vagyok a dolognak de nem 100%-ban.
De okuljon más is belőle, ezért vettem tágabbra a kérdést.
Sokkal jobb a német. Mondjuk a downsizing, az rossz, de nem annyira erőteljes még, lehet találni a németek között is újonnan is normális motort. Hülyeség ez, hogy a japán megbízható, a német pedig nem... Német autókból sokkal több, és sokkal többféle fut az utakon, 10ből 7 autó német: teljesen természetes, hogy nagyobb a meghibásodások aránya. Szerintem sokkal jobb vezetni is a német autókat.
És akkor egy kis szubiektivitás is: a németek szebbek, sokkal átgondoltabbak, könnyen szerelhetőek. Már régesrégen nem igaz az sem, hogy a németek kispórolják az extrákat az autókból, ez max a 3-mas Golf idejében volt igaz. És mondjuk ha összehasonlítunk egy új Volkswagent és egy új Toyotát: nem tudom mi szólhat a Toyota mellett.
Az új Volkswagent és egy új Toyotát? Ott például a 1,7-szeres ár is lehet sok modellnél azonos felszereltség és erősségű motor mellett.
Jó és pont ott már nem spáartai más sok japán itt azaz Toyota modell.
Avensis vs Passat jó a Passat 20% nagyobb
Mi szól egy Avensis ellen, miben jobb egy VW?
A Honda Accord ami meg nem kellene nekem több okból,
egy német piacon dupla annyiba kerülő autóval van versenyben kb., mert sportos, családi és elég nagy.
De egy MB-be sokkal drágábbak az extrák, mint a prémium márkás japán autóba.
3mas vagyok
Persze, nem is tagadom, látszik erősen hogy elfogult vagyok a németekkel szemben, mert így van. Tomcatters, te pedig a japánnal szemben vagy elfogult, de nincs is ezzel semmi gond.
8-as téged is megértelek, a VW tényleg sz*r benzineseket csinál. Nemhiába a 80%-a az eladott VW-knek dízel (csak hasból mondtam az adatot). Dízelben egyértelműen jobbak a németek.
Ha elolvasol egy Toyota-Volkswagen összehasonlító tesztet, akkor is szinte biztos hogy a Volkswagent hozzák ki győztesnek, talán nem véletlenül.
Ahhoz tovább is tartom magam, hogy 10-ből 7 autó német nálunk. Kimész az utcára, mit látsz? Opelt, Fordot, Volkswagent, BMW-t és Audit. Aztán itt-ott egy Renault vagy Peugeot, netalán egy Toyota.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!