Te mit vennél 2.5 millióból?
Második autó lenne, jelenleg egy 1.6-os Golf V tulajdonosa vagyok. Passat B5 kizárva, szerintem a lehető legunalmasabb formatervű VW ami valaha készült, plusz egy nap ha 100 nem jön velem szembe, egy darab se. :)
Kia-t Dacia-t és társait hagyjuk ki a játékból, ezek a márkák pont az ellentétei az igényeimnek :D
Accord Type-S, Mazda 6 mps, Audi A4-eket nézegettem. A kocsimból kifolyólag a VW konszerneket jobban ismerem, illetve a szerelőm miatt is, ezért a szivem kicsit jobban arra huz, de egy A4-et szivesebben vennék 2.0 TFSI-vel vagy 3.2 V6 FSI-vel, de az lehet zsebbenyúlósabb történet.
Illetve ott van az enyémnek a GTI változata, 2.0 TFSI-vel, az is nagyon hivogat, mert azért a kis kompakt formája, feszes futóműve és jó súlyeloszlása miatt szinte csak jókat olvastam róla mióta nézegetek.
Másik oldalról pedig az Accord, Mazda6 meg A4 brigád jobban tetszik külsőre, a szedán forma a kedvencem.
Ti mit választanátok? Sportosság oltárán inkább egy szedán forma, vagy a formaterv oltárán egy kisebb sportosabb kompakt?
A jaguar mondjuk tetszik, de azt nem biztos hogy be merném vállalni a fenntartása miatt.
Egyébként azért mondtam hogy 10-11 évnél ne legyen öregebb mert a 90-es 2000-es évek elei modellek közt szinte nincs olyan ami tetszik.
Ez a 2004-2010 közti korszak meg még olyan ami belefér a rászánt keretbe, meg hátha nincs annyira teletömve elektronikával mint az uj gépek :)
"Üdv mindenki! Autót szeretnék venni, kb ennyi a max keret +-200K csak az autóra."
Egyelőre egyébként a tipushibáktól félek csak.
Ha esetleg az MPS Mazda6 tulajdonos olvassa a kérdést még, irhatna tapasztalatokat. :)
Akkor én találtam el, mert én írtam hogy A4-et vegyél 1.8 turbóval :D
Direkt nem írtam a 2.0 TFSI-t, mert nem olyan jó az a motor, azt mondják. Már közvetlen befecskendezéses, és előjöhetnek a szokásos kokszolódós problémák. Az 1.8-as még hagyományos befecskendezéses, és nagyon megbízható amúgy is. 163 ló csak, de nagyon jól bírja az ésszerű tuningot.
De ha bemersz vállalni egy 3.2-es benzinest, akkor az lesz a legjobb. Vagy ha 2005 előttit nézel, akkor 3.0 benzines még, igazából ez is ugyanaz mint a 3.2, csak a 3.2 ebből lett felfúrva úgymond, gyárilag továbbfejlesztett. Elég nehéz kéziváltóval találni. Csak ezek inkább már nagy nyomatékos, nyugis suhanók, míg az 1.8T pörgősebb kis, motor, jobban illik rá a sportos jelző.
A 3.2 is már közvetlen befecskendezéses, meg azt olvastam róla hogy vezérműlánc szakadások előfordultak vele... tartok attól a motortól kicsit.
A turbósoknál meg a turbó a rizikó, bár az 1.8T turbójáról még nem olvastam rossz véleményt.
Nézegettem egyébként ezt a jaguárt, ha sikerül megnézek egyet személyesen is, de igy képeken nekem kicsit nagypapásnak tűnik (és itt szigoruan a formaterv meg a beltér) Meg hát V8-ból csak automatát találok, az meg nincs versenyben. :) Viszont vannak ebből is V6-ok.
Engem egyébként nem sértettél meg azzal amit az Audiról mondtál, izlések és pofonok. Nekem viszont formatervre meg beltérre abszolút VW-Audi a nyerő. Még a kis Golfomnak is sokkal szebb, modernebb a beltere mint a Mazdának vagy a Hondának. :) Külsőre viszont azok is tetszenek.
A legnagyobb bajom ami miatt tanácstalan vagyok, hogy szeretném ha ez az autó megbizható is lenne, a mellett hogy sportos, gyors stb. Nem megyek évente 10-15E km-ernél többet, de azért jó lenne ha sose hagyna cserben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!