Hogyan tudnak egy GTR ből 1000 lovat ki hozni?
"nemhogy egy verseny idejét kell bírja, hanem sokkal többet, különben a világon senki sem foglalkozna ilyesmivel..."
Nem kéne ezt nagyon magadra venned mert ez nem ellened szól, ezek realitások gondoltuk érdekel.
Senki se állított olyat, hogy a tuningosok versenyre alkalmasra építik át az autókat, de mutass cikkeket ahol ezt nyilatkozzák vagy cikket a témában. Megértem hogy azt hitted de nem ez a valóság. Értenek jó pár dologhoz ez ennyi, megdobják de az nem verseny szint.
Egy ismerősnek volt "érdekes" tapasztalata. Bement az F1 boxba fülvédő nélkül, autó nyitva és fullra megjáratták. Azt hitte leszakad a feje úgy üvöltött a motor :D olyan hangja volt. Nem utcai szint. Amikor levették a gázt 1 másodperc alatt megállt a motor. Ezek nem tuning szint egész más kategória egy Formula1. Ha érdekel a téma olvasgass róla.
Egy F1 boxba se engednéknek be egy tuningost hogy majd megpöcköli a motort.
De mindegy ha érdekel utánanézel. .. és hogy élvezkedjünk is :D
0:40 után
https://www.youtube.com/watch?v=ZmM0jGsIIIo
3:47 után
https://www.youtube.com/watch?v=9lKIoqoJy0M
Ilyen motorikus paraméterekkel nem rendelkezik egy utcai autó. :)
Egy kis....................
https://www.youtube.com/watch?v=d5OyTi3dcR4
F1 vs. Nascar
https://www.youtube.com/watch?v=6igycJ7W7n0
Amúgy ekkora különbségek vannak és ! egy verseny időt/teljesítményt az utcai super sport autók se bírnának. Veyron sem. Egész más.
https://www.youtube.com/watch?v=z_BAhMFSWg8
https://www.youtube.com/watch?v=2EUiwho_Ync
egy kis érdekesség
https://www.youtube.com/watch?v=cHuho_0OXt8
bónusz :D
Nagyon elszálltál :D
IGEN DE ANNYIT NEM !!! BÍR:
versenyt nem kiégne, nem arra készítik és ezt sose mondták :D
pá
" kihozzák belőlük? Kihozzák"
Arra a par masodpercre amig megmerik oket.
"Mennek? mennek."
Valoban, csak a nevleges teljesitmenyuk toredeken. Full gazon masodperceket birnak csak, a tartossagtol nagyon-nagyon messze vannak. Ez a teny, a tobbi hazugsag.
De igazatok van verseny körülmények között nem bírná sem a blokk sem a hűtőrendrszer max a légkondicionáló :D
Ám a veyron nal sem szoktak versenyezni.
A szervizelése biztosan gyakoribb egy ilyen fel spécizett gtr nek mint egy gyárinak.
"láttam egy hirdetést innen jött a kérdés egy GTR ől ami 1001 lovas volt több mint 20000 km el szóval annyira azért nem megbízhatatlan."
Speciel ismerek valakit akinek ezer lovas GT-R-e volt, eleve minden baja volt az autonak, a valto meg az eroatvitel rendszeresen szethullik, de erzekenyek a hajtorudak is, es ezt a teljesitmenyt tenyleg csak masodpercekre lehet elhivni, mert egyebkent tulmelegszik.
Ekkora teljesitmenynel eleve kidobjak belole az osszkerekhajtast, mert azt remenytelen stabilra megcsinalni, torik-szakad benne minden.
Az hogy ment vele huszezer kilometert meg nem jelent semmit, annak a 99%-a teljesen normalis kozlekedes, azt gondolom meg te is erzed hogy ha megy 100zal az orszaguton az nem kulonosebben nagy fegyverteny.
Mindenkit ismersz. :) Én meg ismerem a GT-R fő fejlesztőmérnökét... nem igaz, de azért jól mutat leírva. :D
Aztán tényleg nem tudom mi benne a nehéz, még legelején leírtam hogy van ez. Amellett, ha már elkészítenek egy ilyen autót az bírja a kiképzést, aki megveszi nem azért fogja megvenni, hogy majd szép lassan gurul vele, hanem hogy odalépjen neki... mégis egyben maradnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!