Hogyan tudnak egy GTR ből 1000 lovat ki hozni?
Most komolyan megint hol jársz? Hányszor kell még leírni, itt nem a ház melletti sufniban tuningolásról van szó. Kicserélnek mindent amit szükséges vagy aemnnyit a rászánt anyagiakból ki lehet hozni. De azért jó, hogy így tudod, hogy mit cserélnek és mit nem...
De már fárasztó a sok sületlenség tényleg.
Ajánlom nézd meg a cikkben található műhelyeket... vannak honlapok is hozzájuk, árakkal, referenciákkal... mit cserélhetnek és mennyiért... de írj is nekik, hogy csak azokat cseréljék ezentúl amit szerinted szabad. :D
mondom, kis guglihuszar vagy, fingod sincs az egeszrol. Tolem linkelhetsz ezer es ezer oldalt, a valosagon nem valtoztat semmit.
A linkelt cikk meg tele van hazugsaggal es marketing bullshittel.
Sajnálatos hogy így jött ki ez a téma.
"Csak azt nem értem mi a nehézség abban, hogy felfogd, ha ott vannak és léteznek, akkor mit cáfolsz rajta?"
Ott van ez igaz de nem bírnák ki egy formula1 versenyidejét!
Tuning = dopping. Csinál valamit (EZ IGAZ) de kis távon és stb stb.
A válasz nem tagadás hanem is is bizonyos módon...
Nagyon elhinni sem kell mindent. Nem olyan időket élünk. A realitás más mint a magazinokban van.
A szakembereknek nagyon sok szintje van, nem csak kettő. Az átlagembernek egy hétköznapi autószerelő is szinte mágikus képességekkel rendelkezik. De már itt is a szakemberek egész sor szintje van. Egy mérnök felettük van szakmailag. Gondolom ez nem kérdés. Aztán a mérnököknek is van sok szintje, nem csak kettő.
A motor blokk tervezése nem is érén meg egy cégnek ha dupla ló erőt is kibírna üzembiztosan. Eleve gazdasági okokból is úgy tervezik, hogy van rajta egy kis tartás és kész. Már a blokk acélja is egy külön mérnöki tervezés eredménye, maga az acél típus, árban kopásállóságban, keménységben, szívósságban és egyéb erőhatásokhoz tervezik az acélt. Nem engedhetik meg hogy dupla erőhatásokat is ugyanúgy bírjon. Ilyen a marketing és mérnöki munka kereszthatása. Egy 500 LE-ős motort ki lehet hozni x összegből de 1000 LE-set x+y -ból. Ugyanannyiból nem, ez nem így megy. Rengeteg féle acél létezik.
Egy Airbus A380 hajtóművéhez hozzá sem engednék érni még a legjobb tuningost sem. Illedelmesen kitérnének a fogadása elől.
Erről van szó.
Sosem fogják a tunignosokat megkérni az Airbusnál, hogy te haver gyere más, te annyira értesz a motorokhoz, pöccintsd fel már mert nekünk nem megy jobban a repcsi.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!