Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan tudnak egy GTR ből...

Hogyan tudnak egy GTR ből 1000 lovat ki hozni?

Figyelt kérdés
Ez nem is lenne önmagában fura de annak tükrében hogy a vw konszern a veyron ki fejlesztésére mennyit ami 1001 lovas úgy már egy kicsit az

2015. dec. 25. 00:23
1 2 3 4 5 6
 31/52 anonim ***** válasza:
58%

Most komolyan megint hol jársz? Hányszor kell még leírni, itt nem a ház melletti sufniban tuningolásról van szó. Kicserélnek mindent amit szükséges vagy aemnnyit a rászánt anyagiakból ki lehet hozni. De azért jó, hogy így tudod, hogy mit cserélnek és mit nem...

De már fárasztó a sok sületlenség tényleg.


[link]


Ajánlom nézd meg a cikkben található műhelyeket... vannak honlapok is hozzájuk, árakkal, referenciákkal... mit cserélhetnek és mennyiért... de írj is nekik, hogy csak azokat cseréljék ezentúl amit szerinted szabad. :D

2015. dec. 26. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 32/52 anonim ***** válasza:
39%

mondom, kis guglihuszar vagy, fingod sincs az egeszrol. Tolem linkelhetsz ezer es ezer oldalt, a valosagon nem valtoztat semmit.


A linkelt cikk meg tele van hazugsaggal es marketing bullshittel.

2015. dec. 26. 22:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 33/52 anonim ***** válasza:
0%
Egyre szánalmasabb vagy ember... mikor már végképp nem tudsz semmi ökörséget felhozni átmész személyeskedésbe... de higgy nyugodtan az álomvilágodban, szerintem nem sok embert fog izgatni. :D
2015. dec. 26. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 34/52 anonim ***** válasza:
55%
Kettonk kozul en hoztam fel egyedul szakmai tenyeket, te meg csak guglihuszarkodsz. Raadasul olyan temaban amirll lovesed sincs, egy GTR plakatra rejszolo kiskamasz szellemi szintjen vagy.
2015. dec. 27. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 35/52 anonim ***** válasza:
Te olvasod is amit leírsz?:D Tényeket? Milyen tényeket? Egy állításod nem voltál képes alátámasztani, csak fröcsögsz, hogy márpedig olyan nem létezik... de azért csak lököd a hülyeséget és kötöd az ebet a karóhoz. Aztán mérnöknek adod ki amgad.... jah, egy mérnök nem képes alátámasztani az érvelését, jó mese... ha már valamit szeretnél vetíteni, akkor legalább úgy állj neki a dolognak, hogy hihetően képes legyél végigcsinálni.
2015. dec. 27. 00:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 36/52 anonim ***** válasza:
Tobb hozzaszolasban is irtam konkretumokat, kis baratom. Az nem az en hibam ha hulye vagy megerteni.
2015. dec. 27. 00:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 37/52 anonim ***** válasza:
Milyen konkrétumot? Hogy ez így nem működne, úgy nem működne... ennyire tellett többre nem. Csak azt nem értem mi a nehézség abban, hogy felfogd, ha ott vannak és léteznek, akkor mit cáfolsz rajta? Vagy csak képtelen vagy elfogadni, hogy valami nem úgy van ahogy elképzeled?
2015. dec. 27. 00:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 38/52 TappancsMancs ***** válasza:

Sajnálatos hogy így jött ki ez a téma.


"Csak azt nem értem mi a nehézség abban, hogy felfogd, ha ott vannak és léteznek, akkor mit cáfolsz rajta?"


Ott van ez igaz de nem bírnák ki egy formula1 versenyidejét!


Tuning = dopping. Csinál valamit (EZ IGAZ) de kis távon és stb stb.


A válasz nem tagadás hanem is is bizonyos módon...

2015. dec. 27. 03:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 39/52 anonim ***** válasza:
Használatra szánják... nem garázsba állni... nemhogy egy verseny idejét kell bírja, hanem sokkal többet, különben a világon senki sem foglalkozna ilyesmivel...
2015. dec. 27. 03:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 40/52 TappancsMancs ***** válasza:

Nagyon elhinni sem kell mindent. Nem olyan időket élünk. A realitás más mint a magazinokban van.


A szakembereknek nagyon sok szintje van, nem csak kettő. Az átlagembernek egy hétköznapi autószerelő is szinte mágikus képességekkel rendelkezik. De már itt is a szakemberek egész sor szintje van. Egy mérnök felettük van szakmailag. Gondolom ez nem kérdés. Aztán a mérnököknek is van sok szintje, nem csak kettő.


A motor blokk tervezése nem is érén meg egy cégnek ha dupla ló erőt is kibírna üzembiztosan. Eleve gazdasági okokból is úgy tervezik, hogy van rajta egy kis tartás és kész. Már a blokk acélja is egy külön mérnöki tervezés eredménye, maga az acél típus, árban kopásállóságban, keménységben, szívósságban és egyéb erőhatásokhoz tervezik az acélt. Nem engedhetik meg hogy dupla erőhatásokat is ugyanúgy bírjon. Ilyen a marketing és mérnöki munka kereszthatása. Egy 500 LE-ős motort ki lehet hozni x összegből de 1000 LE-set x+y -ból. Ugyanannyiból nem, ez nem így megy. Rengeteg féle acél létezik.


Egy Airbus A380 hajtóművéhez hozzá sem engednék érni még a legjobb tuningost sem. Illedelmesen kitérnének a fogadása elől.


Erről van szó.

[link]

[link]


Sosem fogják a tunignosokat megkérni az Airbusnál, hogy te haver gyere más, te annyira értesz a motorokhoz, pöccintsd fel már mert nekünk nem megy jobban a repcsi.

2015. dec. 27. 03:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!