Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan tudnak egy GTR ből...

Hogyan tudnak egy GTR ből 1000 lovat ki hozni?

Figyelt kérdés
Ez nem is lenne önmagában fura de annak tükrében hogy a vw konszern a veyron ki fejlesztésére mennyit ami 1001 lovas úgy már egy kicsit az

2015. dec. 25. 00:23
1 2 3 4 5 6
 21/52 anonim ***** válasza:
47%

Bizony, ez a fo profiljuk, uzleti limuzinnak veszik oket.


De mondok valami mast, amire biztos megint dobsz egy hatast: az M5-ot meg a C63 AMGt is uzleti limuzinnak veszik 80-90%-ban.

2015. dec. 26. 00:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/52 anonim ***** válasza:
0%
Most már marketing kutató is vagy, hogy ezt is tudod?
2015. dec. 26. 00:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/52 anonim ***** válasza:
47%
nem, fejlesztomernok, aki ismeri az eladasi statisztikakat, meg az ugyfelek igenyeit.
2015. dec. 26. 00:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/52 anonim ***** válasza:

Igen, az Alpináét és a Mercedesét is, meg üzleti titok meg a többi...

[link]

2015. dec. 26. 00:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/52 TappancsMancs ***** válasza:

A mérnök mondja jól. Elhihetjük, hogy sokkal több megismerhető van kb mindig. Duplára ugyanolyan minőségben nem lehet felhozni, egy hossz futtatásra mondjuk, de simán eltörhet benne valami. Egy 1 kg-os kalapácsot se lehet 2 kg-osank használni. Normálisan. Egy 1 tonnát bíró acélgerendát sem lehet 2 tonnásnál tartósan használni. Pár demo körre felvihetik 1000 -re az 500-at, és ez ennyi. A motorba se lehet 2x annyi benyót fecskendezni. Nézzük meg az amcsi gyorsulási versenyeken mennyi hiba fut be, mert nyomatják neki - kigyullad mert nem bírta meg nem voltak profik... 2x es kapacitáshoz kell a külön tervezés.

[link]

2015. dec. 26. 02:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/52 TappancsMancs ***** válasza:

Azért gondolkozzunk el azon a Veyron tervezésében repülőgép mérnökök is részt vettek és 1000 LE gyáriban-400km/ó. A másik sokkal olcsóbb és gyáriban 500 Le - tuninggal 1000 LE.


A tuning cég nem azonos kategória a legmagasabb szakemberekkel. Érthető ha olyan módon adják elő a magazinok és filmek.

2015. dec. 26. 03:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 27/52 anonim ***** válasza:
58%
Jesszus... szerinted mikor a duplájára húzzák fel akkor minden gyári alkatrész? Körülbelül maga a blokk amrad eredeti azon kívül minden egyebet kicserélhetnek benne... l
2015. dec. 26. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/52 anonim ***** válasza:
0%
dehogy cserelnek. Kap ket bazi nagy turbot, aztan ennyi. Jo esetben hajtorud, dugattyu, uzemanyagpumpa, injektor, utobbiak altalaban kotelezoek.
2015. dec. 26. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/52 anonim ***** válasza:
58%
Megint hol jársz?:D " Kap két bazinagy turbot " ja meg a fél belsejét kicserélik azok mellett még amiket leírtál. Normális tuningról beszélünk, nem Pistike a sufniban féléről...
2015. dec. 26. 20:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/52 anonim ***** válasza:
16%

"meg a fél belsejét kicserélik"


Milyen belsejet? Blokk marad, hengerfej marad, vizpumpa altalaban maradni szokott, mert amugy sem tudnak tobb vizet atkuldeni a rendszeren, olajpumpa detto. Mar eleve ezeken bukik a mutatvany. Eleve az egester akkora terhelest kap, hogy a maximalis teljesitmenyt valoban csak masodpercekre lehet kihozni belole, amig a hengerfej tomege kepes felvenni a termelodo hot, mert tisztessegesen kihuteni nem tudjak. Utana bizony szepen reszterhelesen valo jaratas van. Es ha nincs szerencsejuk, (es altalaban nincs) akkor reped, torik ez-az, eppen az az alkatresz ami a leggyengebb a lancban.


Egy tunernek sem az eszkozei, sem a tudasa nincs meg ahhoz hogy uzembiztosra tuningoljon egy szeriamotort, igy aztan nem is teszik meg. Imadkoznak hogy a teljesitmenymeres soran ne robbanjon szet, aztan ennyi. Chiptunerek detto, azok meg rosszabbak.

2015. dec. 26. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5 6

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!