Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Lada 2107 vagy Suzuki Swift 1.3?

Lada 2107 vagy Suzuki Swift 1.3?

Figyelt kérdés
jöhet pró ás kontra :) én ladára voksolok mert már bizonyított,vasból van,megbízható,úgyahogy erős is.olcsó szervizelés.

2015. nov. 30. 19:20
1 2 3 4 5
 11/49 anonim ***** válasza:
80%

"nem a semmiért lett egyeduralkodó egy idő után..."

A fronthajtás nem is a közlekedés biztonság miatt terjedt el!3 prózai oka van

1)olcsó

2)egyszerű

3)kompakt


Az már más kérdés,hogy átlag usernek átlag felhasználásra jobb ha elöl kapar,de nem ezért terjedt el!

2015. dec. 1. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/49 TheCruve ***** válasza:
38%

LAda 2107!!!


Adok hozzá egy 1.7-es blokkot :P felgyűri az aszfaltot :)

2015. dec. 1. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/49 anonim ***** válasza:
71%

sok ladám volt, szerettük(mert nem volt más)

aztán megjelent a suzuki...azóta négyféle volt..hiba nélkül..

megasztán mindegyik automata..a lada nem az..

vegyél ladát, az a legjobban szerelhető...lesz mivel eltölteni az unalmas napokat..

2015. dec. 1. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/49 veterán vas ***** válasza:
44%

#10!

Lehet, hogy Te nem szereted a hátsó hajtást, de azért nem kellene fikázni.

Csak ami hirtelen eszembe jut:

WV-bogárból több mint 15 milliót adtak el, a faros Skodákat több mint 20 évig gyártották, hogy a legendás 911-Porschekről ne is beszéljünk.


Szóval csak óvatosan azzal a "normális közlekedésre jobb az elsőkerekes" véleménnyel....... ;)

2015. dec. 1. 11:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/49 anonim ***** válasza:
63%
A Bogár és a faros Skodák ahogy mondtad is, farmotorosak voltak. Csupán az olcsóság miatt voltak hátsókerekesek, gyakorlatilag ugyan azért, amiért olcsóbb egy orrmotoros elsőkerekes kocsit gyártani. Mellesleg a Porsche is farmotoros, de nem hinném hogy bárki is azért venne Porscét, mert normálisan szeretne vele közlekedni. Idővel az orrmotor jobb megoldásnak bizonyult, ahogy az elsőkerékhajtás is. Az pedig szerintem nem vita kérdése, hogy egy átlag sofőrnek, tehát aki normális közlekedésre használja, annak jobb az első kerék. Az alulkormányozottság még mindig később jön elő egy havas úton. Ha ez nem lenne így, akkor nem szorultak volna ki ennyire az átlag városi kocsikból. Az általad említett típusokat pedig nem azért gyártották addig és annyit belőlük, mert olyan jó volt a hátsókerékhajtás, hanem mert vagy népautók voltak, vagy sportkocsik. Fentebb már részleteztem, hogy farmotorra olcsóbb a hátsó kerék, sportkocsinál meg nem kérdés a hátsókerékhajtás uralma.
2015. dec. 1. 14:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/49 anonim ***** válasza:
0%

"Az alulkormányozottság még mindig később jön elő egy havas úton. "


Csak mikor bármi kijön ott cumi, mert pont a kormányzott és hajtott és nagymértékben fékezett tengely kerekei indulnak meg.

Az meg hab a tortán, hogy nem túlkormányzottan megindul a feneke, hanem megy amerre lát te meg csak imátkozol...


Nincs az a pénz amiért FWD kocsim lenne.

Probálj ki egy Mercit, Bmw -t, régi Alfát.

2015. dec. 1. 14:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/49 gomzoli ***** válasza:
37%

"LAda 2107!!!


Adok hozzá egy 1.7-es blokkot :P felgyűri az aszfaltot :)"


Jó. Aztán állíts mellé egy 1,6-os swiftet. Ha már egy "súlycsoporttal" feljebb lépni készülsz. Meg lennél lepve...

2015. dec. 1. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/49 gomzoli ***** válasza:
65%

Én is Lekváros Palacsintának (mit ittál mielőtt kitaláltad a neved? :-)) adok igazat, hétköznapi használatra sokkal alkalmasabb az elsőkerékhajtás, szelídebb, jobban kezelhető az autó, akár rosszul tapadó úton, akár kanyarból kigyorsításnál ez mind igaz. Sokkal inkább képes megbocsátani a vezető hibáit, márpedig nem csak ilyen profik vannak az utakon, mint itt egy-két hozzászóló, hanem túlnyomórészt "átlagemberek", akik szoktak hibázni is.

Pl.: latyakos, csúszós úton nem mindegy mikor- és mekkora gázt adsz, ha mondjuk ki szeretnél kanyarodni egy forgalmas kereszteződésben. A 325i lehet, hogy keresztbedobja a valagát, a Júzer meg csak kapkod és pislog. Egy hasonlóan 200 lóerős fronthajtású meg legfeljebb elkotor egyhelyben, vagy a kanyar ívén, de irányítható marad. De ugyanezt átélheti egy 75 lovas kocsi vezetője is, útviszonyoktól függően.

És csak egy utolsó kérdés, ha lenne szíves nekem valaki elmondani, megértetni, hogy ideális, száraz útviszonyok mellett (nem rúg el, nem csúszik, nem riszálja magát...) A-ból B-be autózva mit vesz észre a hátsókerekes autón? Úgyértem mi az a külön feeling, ami kiemeli az elsőkerekes unalmas autók közül? Erre a mai napig nem bírtam még rájönni. Nagyon sajnálom a fogyatékosságom, mert így sajnos nem érzem az értelmét az ilyen mondatoknak, hogy "jó helyen kapar". Vagy ez csak a virtusból való bőgázas rúgatások során nyer értelmet?

2015. dec. 1. 15:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/49 veterán vas ***** válasza:

Lehet pálcát törni akármelyik megoldás fölött, vagy lehet isteníteni az ellenkezőjét. /de minek?/

Kölyökkoromban, a klasszikus orrmotor-hátsókerékhajtású autón tanultam meg vezetni. Aztán egy farmotorossal vizsgáztam, most éppen egy fronthajtásos van, így nyugodtan merek bármelyikről véleményt mondani. Lehet elemezni, komoly statisztikákkal alátámasztani, hogy mi miért jó vagy biztonságos, de kit érdekel amikor ott van az igazi nagybetűs élmény, a FARRMOTOR!!!

Hátul a súly, hátul a hajtás, mi kell még? :D

2015. dec. 1. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/49 gomzoli ***** válasza:
49%
Ha visszatérünk a Lada témára, akkor külön kiemelném még azt a problémás konstrukciós tulajdonságát is, hogy a motor (és a súly) az orrában van, a hajtás pedig a hátsó kerekeken. Nem véletlenül pakolászták télidőben a csomagtartóba a cementeszsákokat, volt aki 3-at is, (a "békebeli" 50 kilósból) a tapasztaltabb és megfontoltabb vezetők. Súly nélkül a havas, latyakos úton nagyon könnyen kipörgött az amúgy aránytalanul könnyű hátulja, nem volt elég "leszorítóerő" a hajtott kerekeken. Aki nem hiszi, kérdezze meg tapasztaltabb és sokat látott idősebb rokonát.
2015. dec. 1. 15:45
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4 5

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!