Lada 2107 vagy Suzuki Swift 1.3?
És mit bizonyított a Lada amit a Suzuki nem?Mert a Suzuki legalább ugyan olyan megbízható,ha nem jobban!!Gondolom az se baj,hogy a Suzukiból van 1.3 86lovas is,ami erősebb mint a Láda,továbbá úgy gondolom,hogy a Stift is gombokból fenntartható!
Az a duma meg hogy vasból van.........hát...na mindegy ...hagyjuk is!Valahogy sosem tudtam azonosulni ezzel a "bezzeg ebben még van anyag" baromsággal!És félreértés ne essen mert szeretem a Ladát,nekem is volt,de abban is ugyanúgy megdöglesz mint a papír vékony Suzukiba!
Természetesen Suzuki.
A 2107-es (azaz 1500-ös kocka) papíron ugyan erősebb pár lóerővel, és nehezebb kb. 140 kilóval (merthogy nagyobb valamivel), de semmivel nem dinamikusabb a kis Suzukinál, cserébe azonban legalább 2-3 literrel több (min. 8 de inkább 9 liter) az átlagfogyasztása (aki azt meséli, hogy 7 literrel jár az ezeröcsi, hülyének nézi még saját magát is, vagy nem tud számolni). A Suzuki valóban kibírja 6 literrel, de ha széttaposod a belét (állandóan nagy gázzal, kihúzatva 6000/min-ig), akkor eszik annyit, mint a Lada a tojáshéjjal lábad alatt öko-spar üzemmódban. Ha a Ladát kínoznád így, bezabálna 12-13 litert, és jó eséllyel hazavágnád pár hét alatt.
Aztán meg, szépen kérem a Lada-fanokat, hogy anyázás és lepontozás helyett inkább mutassanak EGY azaz 1 darab Ladát, amiben 200 ezer km-es motor van, és még nem kellett legalább egyszer komplett felújítani, furatástól a gyűrűzésig, új dugattyúk stb. Nincs. Suzukiból tucatszám találni 300 ezren jócskán túlhaladott futásteljesítményűt, szinte bontatlan motorral, és még mindig átmegy a zöldkártyavizsgán. A megbízhatósága közismert tény. Egyszerű, de mégis évtizeddel modernebb technika a Ladáénál, az összeszerelés precizitása pedig össze sem hasonlítható.
Ha töréstesztre kerülne a sor, bizony mindkettő átlagon aluli eredménnyel szerepelne, döntetlen, egyik sem jobb a másiknál.
Alkatrész mindkettőhöz olcsó és hegyekben áll. Ebben is döntetlen.
Én, ha választanom kellene akkor a Suzuki Sedan változatot venném, annak a csomagtartója simán felér a Ladáéval.
egyértelműen lada.
Itt a tél jön a hó a víz, mehet a drift :D
Lada:
+hátsó kerék
+olcsó hozzá a cucc
+kényelmes
+nyomatékos(suzihoz képest)
-rohad
-elavult üzemanyagrendszer (profi tudással és jóalkatrészekkel is 7literig tudod levinni)
-merev hidas a hátsó része
-nincs abs
-nincs szervó
-semmi extra
suzuki:
+keveset eszik
+olcsó hozá minden
+világból kimegy csak benzinnel
+kategóriájában kiemelkedő futómű
+kategóriájában kiemelkedő benzinrendszer
-kényelmetlen
-5fővel semmi nyomaték
-okádék elsőkerekes
*abs és szervó opcionális illetve a többi extra, de kifogható(pl. klima, stb.)
Gondolom 300eFt körül nézed, mert alatta a suzuki meg lada is azért nemlesz tipptopp, 300ból meg már lehet csemegézni rendes kocsit is.
Összeségében ha dönteni kellene és csak ez a kettő közül hogyha a suzuki normális helyen hajtana szó nélkül mondom suzuki, de mivel elsőkerekes így elgondolkozok a ladán, még ha elavult és sürü szervizciklusu meg sokat is fogyaszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!