Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Még mindig olyan király cég a VW?

Még mindig olyan király cég a VW?

Figyelt kérdés

Most mondja a rádió hogy nem a a dieseleket érinti a manipuláció, hanem még kb. 800ezer autót (VW, Skoda és Audi) manipuláltak CO2 és fogyasztási értékekben.

A megrögzött VW-sok ezt is kibeszélkik valahogy?



2015. nov. 4. 08:03
1 2
 11/16 anonim ***** válasza:

#10: azért vegyük hozzá az elméletedhez a General Motors gyújtáskapcsolós balhéját: ott haltak meg emberek is. Legkevesebb tucatnyian, a legmerészebb becslések szerint (ha a gyújtáskapcsolóval hozzák összefüggésbe, hogy több balesetben nem nyílt a légzsák) akár 303 fő is lehet. Ráadásul közben fő alatt, alkatrészszám megváltoztatása nélkül próbáltak korrigálni, mert ők is tudták hogy valami nincs rendben.


Az összes járműgyártó profitorientált, mert így működik a piac. Iszonyat mennyiségű alkatrészt gyártanak-gyártatnak le a cégek óriási pénzekért és minden egyes döntés mögött ott vannak a gazdasági szempontok.

Ez a VW botrány is innen indult: bevállaljuk a többletköltségét (vagy a bevételkiesést, attól függ egy ADBlue rendszer beépítésére vagy megnövekvő fogyasztási adatokra vagy karbantartásigényre - amitől néhány vevő elpártolhat - gondolsz) vagy elcsaljuk az értékeket. Utóbbihoz minden szükséges adott volt már az autóban, csak ügyesen össze kellett fogni a jeleket és megadott feltételek mellett kicsivel több gázolajat adni a motornak.


Ez nem szép dolog, de nem is okoz közvetlen életveszélyt. Büntetés lesz érte, aztán minden más folyik tovább az autóiparban nagyjából a jelenlegi irányban.

Persze az AWL már reklámozza a menet közben használható kibocsátási értékeket mérő egységét, de azt maximum típusbizonyítvány kiadásánál fogják majd használni, az elképzelhetetlen, hogy minden vizsgabázison lecseréljék a jelenleg telepített, nem hordozható eszközöket.

2015. nov. 4. 13:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/16 anonim ***** válasza:

Hármassal teljes mértékben egyetértek. De látom, ti le is pontoztátok, mert nem dicsérte a japán autókat.

Ez az egész botrány meg azért alakult ki, mert az amerikaiak nem tudják eladni a benzinzabáló bálnaméretű kocsijaikat, és valami kellett, hogy megnövekedjenek az eladások.

2015. nov. 4. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/16 anonim ***** válasza:
100%

"A megrögzött VW-sok ezt is kibeszélkik valahogy?"


Persze, kibeszélem én helyettük is, bár nem vagyok VW-s.

Most bebukott a VW, hogy több retket fúj ki az autó a valóságban, mint a teszteken. Azért sok ész nem kell hozzá, hogy rájöjjünk egy apró összefüggésre: ha többet fogyaszt az autó több a mocsok is. Jót nevetek amikor ott figyel a reklámok alatt, hogy egy 1700 kilós 3 literes automata dízel fogyasztása 4,2-5,9 literig... Oké, a tesztcikluson ennyit mértek, a valóságban új korában is már simán a duplája. Már itt elbukott a kibocsájtási adat és még hekkelni sem kellett hozzá :D


Másik részről, nézzünk már egy kicsit magunkba. Oké csalt a VW ( és a többiek is ) megy a fika háború, mekkora szemétg3c| környezetszennyező társaság, pfejj. Bezzeg amikor a szomszéd kókler szerelő ledugózza az EGR/AGR-t, a boyracerek kiveszik a katalizátort, kiheréljük a részecskeszűrőt majd diódázzuk a szonda helyét, akkor mi mit csinálunk? Tisztítjuk a levegőt? Mert sajnos ez a magyar valóság.


A VW dögöjjön meg, mert a kocsijai bár nem hozzák az előírásokat. Igaz eközben még mindig csak ötödannyi mocskot fújnak a levegőbe, mint a saját kókányolt hulladékaink. Persze az nem gond, az a miénk. Mert mi ugye nem a saját élőhelyünket, a saját utcánkat, városunkat szennyezzük be... Persze mi f@xa gyerekek vagyunk, de a VW monnyon le. Megyek is mindjárt és kormolok egyet a szmók end sármba, mert az menő :D

2015. nov. 4. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/16 anonim válasza:
na hát ez annyira lényegtelen hogy nagyon nem csak a vw audi és a skoda csinálta ezt meg hanem a mitsubishi nissan honda és még sorolhatnám talán a suzuki nem de kitudja vagy csak én nem emlékszem :D
2015. nov. 4. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/16 anonim ***** válasza:
A Suzuki szerintem nem gyárt dízel motort.
2015. nov. 4. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/16 A kérdező kommentje:

John, már nem csak a dielen megy a hiszti, most a benzieneseken lovagolnak, nem annyi a co2 ezáltal a fogyasztás Sem.


Abban igazad van, hogy sok majom ledugóz meg hasonlóm, én pl. lehet megvenném azt az új szívósort, ha szükségeltetik.


Akkor nézzük általánosan, nem VW hanem bármely autó.

Azt nem értem, hogy mindenki morgolódik, németeknél is, hogy vesznek egy autót, és a fogyasztás köszönöviszonyban nincs a megadottal. (a corradoból ki tudtam még hozni a megadott 6,8-at, anikor télen a Balaton északi partján papásan elmentem hévízig, a mostaniaknál ez valahogy nem megy)

Ha nem azt kapom, amiért pénzt adtam. Nem lenne jogos kártérítést követelni? Kb. Olyan amikor a cigány eladja a vak lovat, ami a falnak megy azzal a szöveggel, hogy nem vak ez csak bátor.


Egyébként nem csak Amerika hisztizik. Most jelentette be a német pénzügyminiszter, hogy mivel az emberek kisebb co2-re fizették az adót, ezért követelhetö lenne rajtuk az elmaradott összeg, ami nem kis pénz. Ezt át kell vállalni a VW-nak.


Sz´val itt nem csak arról van szó hogy jujjjujjjuujj kicsit többet eszik, hanem akár rám is szállhatna az adóhatóság, hogy eddig rossz EU kategóriára fizettem.

2015. nov. 5. 09:15
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!