Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Még mindig olyan király cég a VW?

Még mindig olyan király cég a VW?

Figyelt kérdés

Most mondja a rádió hogy nem a a dieseleket érinti a manipuláció, hanem még kb. 800ezer autót (VW, Skoda és Audi) manipuláltak CO2 és fogyasztási értékekben.

A megrögzött VW-sok ezt is kibeszélkik valahogy?



2015. nov. 4. 08:03
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
18%
A megrögzöttek úgyis tagadni fogják, de amúgy sincs olyan súlya ennek, mint ahogy a média felfújja. Az ingadozókat talán elrettenti a vásárlástól, de ők nincsenek nagy arányban. Elég komoly elszántság kell, hogy valaki VW-t vegyen, mert észérvek sosem állnak mellettük.
2015. nov. 4. 08:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:

Autóvásárlásnál szerintem az esetek nagy részében nincsenek észérvek.:)

Amikor 18-20 éves voltam mindenáron sciroccot majd corradot akartam, pedig mindenki óva intett.

Volt mindegyik aa fiatalkori autók közt.


Most nem vennék VW-t, de nem ezért. Pont tegnap láttam egy Polot ami max 5 éves, és kb annyira Volt legatyásodva a lámpabúra mint az én 15 éves autómnak. Mintha újrahasznosított pet-palackból lenne, az a benyomásom.

2015. nov. 4. 09:09
 3/16 anonim ***** válasza:
80%

Elég király cég szerintem, az egyik legjobb. Most Audim van, a következő is az lesz, de bármikor bevállalnék egy VW-t, akár újat is. És tudod mi a vicces? Hogy a VW eladásai a botrány után gyakorlatilag semmit nem csökkentek, az Audi pedig egyenesen szárnyal. Eddig is az vett VW csoportos autót, aki akart egy jó autót, aminél a részletekre is odafigyelnek és a minőséggel sincs baj. Ők továbbra is ezt fogják venni. És vannak a németautó utálók, mint te is kérdező, akik minden apróságba belekötnek, hogy szidhassák a német autókat, persze még életükben nem volt német autójuk.

Ja és lehet most megrögzöttnek tűnök, de nem vagyok az, mert tetszik például a Renault is, meg a Mazda is, és nem szoktam ócsárolni más autókat, a Toyotát sem szidtam, mikor többszáz ember halálát okozták.... Ja és ahogy mondtam, VW csoportos autóm lesz ezután is, csak azért, mert az tetszik külsőre, belsőre.

2015. nov. 4. 09:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 anonim ***** válasza:
Meddig kell még lovagolni ezen a VW témán?!?!A vicc meg tényleg az az egészben,hogy mindenki le volt itt döbbenve,meg beszarva,hogy jaj most mi lesz,azt soha nem látott példányszámban adják el mostanság a polcvágeneket!!Arról meg nem is beszélve kedves kérdező,hogy ha esetleg a te autódról derülne ki(mindegy milyen márkájú),hogy esetleg valamit trükköztek a károsanyag kibocsájtásnál,akkor gondolom másnap te sem gyújtanád fel rituálisan a gépet........és nem kezdenéd el rögtön szarozni/eladni stb stb...
2015. nov. 4. 09:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 anonim ***** válasza:
A céges beszerzőkön és a sötétzöldeken kívül úgysem érdekel senkit a károsanyagkibocsátás. Pl egy régi 1.6-os VW motor simán benyel 10-12 litert városban, egy új 1.6 dízel meg feleannyiból elszüttyög. Nyilván más a kipufogógáz összetétele, de alapvető károsanyagkibocsátási mutatónak a CO2-t használják, az meg egyenes arányban áll a fogyasztással. Hülyeség az egész.
2015. nov. 4. 09:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:

Steinberg: Nem gyújtanám fel, és más esetekben akartam felgyújtani.:)

Amikor pl. egy termosztát cseréhez le kell venni generátor, kikötni a G-töltöt, a tartókonzolt, és az ráadásul biliacél imbuszcsavarral van rögzítve, amit kinyal a kulcs, és nincs hely beleütni egy torxot, hogy kiszedje az ember.:)

2015. nov. 4. 10:12
 7/16 A kérdező kommentje:

" És vannak a németautó utálók, mint te is kérdező,"


Pár tévedést leszámítva német autóm Volt, köztük VW is. Kimondottan a csigazabálókkal vannak elöitéleteim.

2015. nov. 4. 10:14
 8/16 Koplárovics Béci ***** válasza:
Most akkor többet fogyaszt egy VW, mint a botrány előtt vagy sem? Az a fogyasztás (azaz amit a tulaj mér és mért) a többi dízelhez képest jó vagy rossz?
2015. nov. 4. 10:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/16 anonim ***** válasza:
Ne csak a szalagcímeket olvasd, sorra derülnek ki a turpisságok a többi gyártónál is. Leírtam már párszor. Utána kellene nézni, miért, mikor, hol és miért pont a VW kapcán pattant ki a dolog. Elég sok mindent megmagyaráz. VW-em van. VW-em (esetleg Audi) lesz a következő. Nem fog összedőlni a világ, szintén nem főcím, de akinek kellett tudott róla régóta. ilyen ez a világ
2015. nov. 4. 10:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:

Ha valamelyik nem amerikai márka a tengeren túl elkezd túl nagy részesedést szerezni, akkor mindig ki szoktak derülni róluk mindenféle turpisságok. Amik persze már régóta ott figyeltek ma fiók mélyén, csak nem volt rá szükség.

Emlékeztek még a Toyota beakadó gázpedáljára? Amikor nagyon kezdett futni a Prius szekere, akkor derült ki.

Ha a Tesla nem ott készülne, már arról is kitaláltak volna valamit...

2015. nov. 4. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!