Még mindig olyan király cég a VW?
Most mondja a rádió hogy nem a a dieseleket érinti a manipuláció, hanem még kb. 800ezer autót (VW, Skoda és Audi) manipuláltak CO2 és fogyasztási értékekben.
A megrögzött VW-sok ezt is kibeszélkik valahogy?
Autóvásárlásnál szerintem az esetek nagy részében nincsenek észérvek.:)
Amikor 18-20 éves voltam mindenáron sciroccot majd corradot akartam, pedig mindenki óva intett.
Volt mindegyik aa fiatalkori autók közt.
Most nem vennék VW-t, de nem ezért. Pont tegnap láttam egy Polot ami max 5 éves, és kb annyira Volt legatyásodva a lámpabúra mint az én 15 éves autómnak. Mintha újrahasznosított pet-palackból lenne, az a benyomásom.
Elég király cég szerintem, az egyik legjobb. Most Audim van, a következő is az lesz, de bármikor bevállalnék egy VW-t, akár újat is. És tudod mi a vicces? Hogy a VW eladásai a botrány után gyakorlatilag semmit nem csökkentek, az Audi pedig egyenesen szárnyal. Eddig is az vett VW csoportos autót, aki akart egy jó autót, aminél a részletekre is odafigyelnek és a minőséggel sincs baj. Ők továbbra is ezt fogják venni. És vannak a németautó utálók, mint te is kérdező, akik minden apróságba belekötnek, hogy szidhassák a német autókat, persze még életükben nem volt német autójuk.
Ja és lehet most megrögzöttnek tűnök, de nem vagyok az, mert tetszik például a Renault is, meg a Mazda is, és nem szoktam ócsárolni más autókat, a Toyotát sem szidtam, mikor többszáz ember halálát okozták.... Ja és ahogy mondtam, VW csoportos autóm lesz ezután is, csak azért, mert az tetszik külsőre, belsőre.
Steinberg: Nem gyújtanám fel, és más esetekben akartam felgyújtani.:)
Amikor pl. egy termosztát cseréhez le kell venni generátor, kikötni a G-töltöt, a tartókonzolt, és az ráadásul biliacél imbuszcsavarral van rögzítve, amit kinyal a kulcs, és nincs hely beleütni egy torxot, hogy kiszedje az ember.:)
" És vannak a németautó utálók, mint te is kérdező,"
Pár tévedést leszámítva német autóm Volt, köztük VW is. Kimondottan a csigazabálókkal vannak elöitéleteim.
Ha valamelyik nem amerikai márka a tengeren túl elkezd túl nagy részesedést szerezni, akkor mindig ki szoktak derülni róluk mindenféle turpisságok. Amik persze már régóta ott figyeltek ma fiók mélyén, csak nem volt rá szükség.
Emlékeztek még a Toyota beakadó gázpedáljára? Amikor nagyon kezdett futni a Prius szekere, akkor derült ki.
Ha a Tesla nem ott készülne, már arról is kitaláltak volna valamit...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!