Milyen alkatrészekkely tuningoljam a simsonomat?
Eladod a Simsont, és veszel olyan motort ami jobban tetszik.
Mégis mit vársz, sose lesz belőle Aprilia. Vagy beállnál a sárvédővágós, ülésfelhajtós birka csapatba?
Én is voltam fiatalabb, és állandóan a tuningonjárt az eszem..dögösebb kipuffogó, jobb ülés, vastagabb hátsógumi, erősebb lámpa, jobb porlasztó..nos nem sokkal, vagy mondhatni semmivel nem lett jobb, csak a meló volt vele.
ma már tudom, hogy inkább egy jobb nyugati márkába kell feccölni..eleve már nem veszek kétüteműt, csak a négyütemű az igazi..honda, jamaha, suzuki.. olaszt ne, de arra ügyelj, hogy ne legyen kis kereke, mert az életveszélyes..
szóval lehet tuningolni, de igazi eredmény eléréséhez legalább félmillió kell..
ugyanis gépmunkázni kell a motorblokkot,hengert, dugattyút, sokkal erősebb főtengely, és hajtókar kell, aztán az áttételek, a lánc, tárcsafék elől-hátul..az első villákon is kell igazítani, aztán újradukkózni..
namost ha mégis tuningolod, megy is százat, vagy többet, meg is tudsz állni ott ahol szeretnél, akkor még ott van a rendőr..az lelő, ha meglátja a turpisságot..
na, sok szerencsét.
:-)
ne tuningold, csak szopni fogsz vele utána... mondom ezt úgy, hogy 3 évig volt simsonom, 70-es 4 felömlős volt babetta gyújtással... babetta gyújtás amúgy nagyon jó dolog, hidegen melegen 1 pöccintére indul a gép, pörög mint a láncfűrész, és a 70/4f henger megy mint a golyó, ... DE 1 problémám volt vele: a túlmelegedés
haveromnak aprilia SR robogója volt, hűvös blokkal simán odavertem, 85 körül volt a vége, de 5-6 km motorozás után már esélyem sem volt, mert kezdett túlmelegedni a motor, és ment el az ereje... ha megálltunk pihenni 10-15 percre, utána megint ment mint a golyó, de újra csak addig míg túl nem melegedett megint... hiába állítgattam az előgyújtást, vagy öntöttem bele több olajat, vagy nagyobb fúvóka, vagy súbertű feljebb emelés, semmi...
egyszerűen a simson henger hűtése arra a 3-4 lóerőre elég, ha már 7-8 lóerőt ki akarsz hozni belőle, ahhoz vízhűtés kell, mert folyamatosan túl fog melegedni... jah, és én vidéken, faluban, faluk között motoroztam, város + kánikula = 2 km után túlmelegedés
ha jót akarsz, hagyod a francba a tuningot, vagy vízhűtéses hengert teszel rá, de az rohadt macerás és drága, egyszerűbb eleve vízhűtéses motort venni, és nem kell tuningolgatni, most egy sendám van, sima alap 50-es, de ugyanannyit megy mint a 70/4f simsonon, csak ezzel nyáron kánikulában hegyet is mászhatok, akkor sem melegszik túl...
Komolyan ezekre gerjedsz?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!