Három sikertelen forgalmi vizsga után elment a kedvem az egésztől. Volt valaki így, akinek javított az oktatóváltás? És mi kell hozzá?
Mint kiderült, borzasztó hiányosan, és sok mindent helytelenül tanított meg az oktatóm.. Én meg persze kezdő vagyok, ez előtt sosem vezettem autót, így fogalmam sem volt hogy mi jó és mi nem. Már 68 órát vettem, és három sikertelen vizsgán vagyok túl úgy, hogy mindig mondta, hogy menjek csak vizsgára simán, mert menni fog.. Már semmi kedvem az egészhez, minden bukás után egyre jobban összeomlottam, és nem tudom túltenni magam a kudarcokon.
A kérdésem az, hogy volt e valaki ilyen helyzetben, akinek az oktató/iskola váltás segített (mondjuk egy városon belül)? Vagy váltsak megyét is, hogy minden más legyen? Nem tudom mit csináljak, mert eddig közel 200ezret költöttem rá, és nem akarom az egészet kidobni a kukába.
Ma felhívtam az oktatóm, hogy ki akarok iratkozni, de majd csak a hét végén adja oda a papírjaimat. Pontosan ilyenkor miket kell kapnom?
Köszi
L20
szar az autós iskola.
Menj külvárosiba ott nem arra mennek h szarrá buktassanak
Én ugyen nem jártam ebben a cipőben, de ha már felmerült benned az oktatóváltás, akkor meg kell lépni. 3 bukás bizony azt mutatja, hogy nem vagy rendesen felkészítve. 3 vizsgát nem lehet elizgulni.
Megyét nem hinném, hogy váltani kell, sokszor elég, ha iskolán belül keresel mást. Viszont csak ajánlás alapján! Kérdezd meg az ismerősöket, kérdezd meg fb-on vmi helyi csoportban, ki kit javasol... és utána dönts az új oktatóról. Nem érdemes cseberből vederbe esni.
Oktató a hibás. Ha pesti vagy, nagyon ajánlom a Csigavért, én ott csináltam motorra és autóra is, jó a tanfolyam és nem a buktatásra mennek.
18/F
Hol jársz autósiskolába hogy 68 óra után még "csak" közel 200? Kecskeméten 4000 egy óra, pótóra 3000.
Mik voltak a bukási okok?
Sajnálom, átérzem a helyzetet :-( Három bukás ennyi órával röhej, minden béna meg tud tanulni vezetni, csak ha egy majomszintű lény ül melletted, akkor elég nehéz.