Mitől ehet sokat a motorom?
Egy 97-es Aprilia RX 125 power szelepes 2 ütemű motorom van. A probléma az, hogy 7-10 litert simán bever 100-on amikor ilyen fogyasztást a CR 500-asokhoz szoktak írni.
Továbbá nem pörög fel rendesen vagy csak nagyon lassan. De mire nagy nehezen bekapcsol a Power szelep akkor aztán megindul mint a bivaly. Ha kuplung tőgázt húzok olyan mintha valami nagymotor leszabályozna. Van egy olyan gyanúm, hogy a légszűrővel van valami és remélem ez okozza ezt a bődületesen nagy fogyasztást is. Kinek mi a véleménye?
"1 amin felakadtam a szemem: a fúvóka BELSŐ átmérőjét jelenítik meg számmal, se nem átfolyási lóf szt se nem hengerűrtartalmat.. "
Amihez hülye vagy ne szólj bele!
De itt egy link ahol szintén ez a téma:
Megjegyzem a mostani japán-olasz karbiknál is sok gyártó használ átfolyási jelölést!!!! Nem fogom az igazamat bizonygatni a google épp egy orosz karbira dobott ki linket, de elhiheted nem csak ott alkalmazzák!
"2 a benzin szintet nem ördöngősség beállítani, ha írt volna azóta vissza hogy nem tudja segítünk neki.. "
Aha persze.... Látatlanban, hogy a motorról azt se tudod mennyire gyári és mit variáltak rajta te megmondod a helyes benzinszintet, a gyári állapot esetén kinézhető motorcycledatából....
"3 mert milyen tűszelep van szerinted?
van a rugós meg a sima.. na kur.vára mind1 milyet vesz bele, a rugós jobb de a másikkal se döglött még be motor... amúgy meg kiveszi elviszi motorosboltba és kész.. "
Mondom amihez nem értesz ne ugass bele!
Tűszelepnek is van átfolyási értéke, de ha nekem nem hiszel itt egy idézet amit épp elsőnek kidobott a google:
"Segítségül különböző tömegű úszókat, illetve különböző átfolyási értékű tűszelepeket vásárolhatunk.Az átfolyást komoly mértékben akadályozhatja pár apróság, a csőben bennragadó buborékok is komoly mértékben visszafoghatják az áramlást, illetve az üzemanyagtartály betöltőnyílásán lévő szellőző eltömődése is komoly üzemanyag utánpótlás problémákat tud magával hozni."
"4 mert te a gyertyát nyomatékkulccsal húzod meg és leveszed róla azért az oldalidomot, az ülést a tankot, hogy hozzáférj.. mondjuk ha érzéketlen vagy akkor nem árt, de akkor inkább kapálj mint szerelj! "
Igen, mert pl. a 10x1 menetnél már olyan kis nyomaték érték és tartomány van megadva amit kézzel nem érzel!
A túlhúzott gyertya hőértéke elmászik mert nem azonos a hőtágulásitényezője az elektródának és izolátortestnek.
Ténye 10X1 menet 4hengeres sportgépeknél van általában de ott is alu a hengerfej.
"és amin egyenesen agyvérzést kaptam:
ha sok benzinhez van beállítva az olaj, akkor kevesebb benzinnél nem többet kap?! DE! MEGRAGAD? NEM!
egyébként kiszokták kötni az olajozsát és magunknak keverjük.. de ez csak mellékes.. "
Mint írtam amihez hülye vagy ne ugass bele!
Ideális égés csak akkor történik, ha nem úszik olajban a gyertya és más más fordulaton más más olajigény van! Az olajpumpa gázhuzalával csak a gázkar poziciohoz állítod a pumpa pozicioját de a terhelés és terheletlen fordulatszám adott gázkarállásnál függ a karburátor beállításától!
Végezetül itt egy kép köcsögkém ha már nekem nem hiszel, biztos más is suttttyó a te szavaddal élve:
Látod a képen, hogy a főfúvóka mérete csak 3/4terhelés felett lesz nagyon fontos!A kérdező nem ebben a tartományban érdeklődött!
De te biztos neten keresztül megmondod, hogy a felszerelt kipufogóhoz és hengerhez a benne lévő tű geometriája és poziciója tökéletes csak a főfúvóka a gond.
Gratulálok, te egy tipikus kontár marha vagy, a hozzád hasonlók miatt olyan a hazai eladó autók-motorok állapota amilyen...
Pár ezer járműt megjavítottam már....
nagyon okos vagy mit nemondjak.. szerintem annyit csak, hogy ve rd anyád.ba a f@,szod a hü.lye firkálmányaiddal amit linkeltél..
de te lelki nyom.orék szerinted az rx 125 ami egy 97 es évjárat az egy bugati-ra vagy ferrari-ra vagy, egy v8 as 12.000 ccm-es motorra hasonlít csak a gyertya meghúzásából ítélve..
namost szerinted, (ha láttál már életedben motort amit kétlek) mert internetes "ótószerelő" vagy amit össze sikerült wikipédiáznod arra vered most magad..
na mind1 hü.lye segg vagy rádhagyom..
de azt mondd már meg nekem, hogy hány szerelő fogja neked kikísérletezni milyen geometriájú tű való abba a ret,kes szanaszét...szott karbiba! senki...
és a kérdésre is válaszolhatnál, akkor mi a hiba ha ennyire kibas zott okos vagy..
de nem tudsz mondani rá semmit, csak jártatod itt a pof.ád!
tudod mit? felveszem a kérdezővel a kapcsolatot, leviszem hozzád az rx-et és megcsinálod, a karbit is, a gyertyát is jól meghúzod, meg a láncra is csak pont optimális mennyiségű láncvédő spray-t fújsz majd nehogy leterheld azt a 14-5 lovat..
de ha nem így lesz leverem a veséd...
szóval t@karodj szerszámért, mert nemhogy nyomatékkulcsod nincs még csavarhúzód se!
pontozzál le bu.. sz@rok bele, akkor is normálisabb választ adtam mint te és nem érdekel lehetek 0%-os is akkor is normálisan megválaszolok egy kérdést, amiből tud válogatni mit fogad meg, s mit nem nem ilyen firkálmányokat adok be meg offolom végig a kérdést holott hü.lye vagy mindenhez..
Köszönöm mindenkinek aki érthető választ írt!
A külön olajozás ki van kötve úgyhogy azt hiszem attól nem kell félni, hogy megragadna a dugó benne.
Meg fogom venni hozzá a bele való fúvókát csak azt írjátok meg, hogy akkor kell-e hozzá állítani a többi baromságot: súbertű, úszó meg ilyenek?
A linkelt kèpen lafhatod melyik fordulagon mi mennyire befolyasolja.
Kulonolajzast vissza kell kotni, nemoknelkul van ugy!
Hidd el tapasztalat nelkul nem fogod tudni jol beallifani, lehet jobb lesz lehet rosszabb lehet nem ragad meg de lehet megragad
Egy kihegyezett 2t motort karburalni nem kezdo lecke.
Vidd el olyan helyre ahol ezzel foglalkoznak.
Adnak ra garit.
Nemfog megragadni.
Barmilyen meretu tu es fuvoka van polcon.
Aztan azt csinalsz amit akarsz vegulis a te motorod....
De fuvoka kalibered van? Mert a rairt szam nembiztos atmero es ha atmero is honnan tudod nem e dorzsaraztak fel nagyobbra?
En is fuvokadorzsarral noveltem mar mikor nem volt itthon csak kisebb.
A pontos bennelevo meretet lemerve tudod meg.
Ird be googleba: "fuvoka kaliber" es talalsz sok szerszamboltot.
Az olcso louisban kaphato is jo, kb.4-5eft.
De a tun ha nincs jeloles kellene mikrometer es tobb ponton lemerni hogy beazonosicsd katalogusbol milyen a tu benne.
hát te egy nagyon h@ lye vagy..
mit b@ szd,meg autószerelő műhelyt ne nyisson egy ret,kes fúvóka cseréhez?
KÉRDEZŐ!!!!!!
VEGYÉL EGY 120-125ÖS FÚVÓT BELE HIDD EL ELÉG.
HA A TŰSZELEP S,Z@R LENNE ENGEDNÉ A BENZINT IS..
KÜLÖN OLAJOZÁST MEG NEM AZÉRT KÖTJÜK KI TE LELKI NYOMOR.ÉK MERT JOBBAN SZERETJÜK KEVERNI A BENZINT HANEM AZÉRT MERT 10/8X ELROMLIK ÉS UTÁNNA RAGAD MEG..
JAH MEG AZ ARÁNYOKAT IS NÉZZÜK MEG, ÉN 52%-OS VAGYOK Ő MEG 42.. NEM TUDOM KI HASZNOSABB.
(mondjuk úgy is veri rám a piros kezet jövő hónapba én is lehet csak 30% leszek :D )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!