amúgy még most olvasom hogy 120 km/h egy simsonból, azt hogy csináltad?
Nekünk egy komoly csapattal is elég volt a 140 km/h-t kivenni az RS50-ből, pedig azért nem ugyan az a technika. A váz, futómű, felfüggesztés, aerodinamika, 6 sebességes váltó, száraz kuplung, maga a motorblokk fényévekkel előrébb állt és mondom, 20 lóerő felett volt a teljesítmény, tartósan 12 000 felett forgott és így is 142 km/h volt a vége, persze ez padon mérve, pályán 134 km/h-t értem el vele. Tudod kit etess vele hogy a simóka 120-at megy, azt aki nem ért hozzá!
2015. jún. 25. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
22/40 anonim válasza:
Imádom a kommentjeidet! Minden szavaddal bearanyozod sötét életem! :D :D :D :D (irónia)
2015. jún. 25. 08:53
Hasznos számodra ez a válasz?
23/40 anonim válasza:
ui. a google és a youtube a barátod. Ha már ekkora sötét paraszt vagy, akkor legalább használnád a keresőt...:D :D :D
2015. jún. 25. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
24/40 anonim válasza:
sötét paraszt az te vagy,meg még hazug is!most komolyan azt akarod beadni,hogy egy simsonnal te 120at mentél!?!?azzal a kőkori technikával amivel már noé sem ment volna ki motorozni az utcára,meg olyan az aerodinamikája mint evy máv-os raklap.......egy esetben tudom ezt elkepzelni,amikor utánfutóval levittétek a szomszéd faluba a méhbe azt a szart....
2015. jún. 25. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
25/40 anonim válasza:
Drága csekély értelmű medvebocsom! :) Nem azzal a technikával, hanem azzal, amit csináltunk belőle! :) :) :) :) Tudod, apukád meg tudja fizetni a mérnököket Olaszországban (LOL..) Mi meg el tudtuk végezni a Műszakit..:) Teccikérteni aranyhalacskám?
2015. jún. 25. 09:15
Hasznos számodra ez a válasz?
26/40 anonim válasza:
és akkor csodálkozol hogy kiröhögik meg lejárják a simsonosokat, ha ilyen okos mindegyikőtök, akkor nem kell csodálkozni.
Fentebb írtam le hogy egy RS50-ből mit lehetett kihozni szerelőcsapattal meg mérnökkel, felszerelt műhelyben, számítógépes tervezéssel, modern elektronikával, vezérléssel, hozzátervezett és hangolt kipufogóval stb stb, és még mindig állítod a hülyeségedet- 120-at egy simóval :D :D :D Max hátszéllel, lejtőn lefelé :) Te szerencsétlen, erre felé is vannak simsonosok, apám, naptárban lehet mérni mire 1-ből annyira felpörög hogy 2-be lehessen lökni, ha már eszed nincs, akkor legalább fogd be a szádat és ne égesd magad, meg a többi DDR imádót
2015. jún. 25. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
27/40 anonim válasza:
ha te műszakit végeztél volna, akkor nem beszélnél össze ennyi hülyeséget. Igen, fater megtudta fizetni, ezért übereltük az amúgy is király gépet, nem szarral gurigáztunk
2015. jún. 25. 09:21
Hasznos számodra ez a válasz?
28/40 anonim válasza:
:) Bár csak eszed lenne annyi mint pénzed, szebb hely lenne ez a világ ! :) :) :)
2015. jún. 25. 09:29
Hasznos számodra ez a válasz?
29/40 anonim válasza:
sőt 25ös,ha te nem vagy akkor a simson sincs,mert a kelet német mérnökök nem tudták volna kifejleszteni,hiszen a te rendkívüli szakértelmed és műszaki beállítottságod kellett ehhez!!!
2015. jún. 25. 09:32
Hasznos számodra ez a válasz?
30/40 anonim válasza:
dobjál már fotót arról a világverő simsonról, meg néhány számítást, ami alapján meghatároztad hogy mit kell átalakítani, hogy kell átalakítani, mekorrára kell stb hogy ilyen bivaly géped legyen. Esetleg az aerodinamikai letervezéseket hogy hogyan számoltad ki, mekkora a felfogó terület, az mennyi teljesítménynövekedést jelent lóerőben (kW-ban) és sebességben, és hogyan oszlik el a fokozatok között. Hová hatnak az erők, amelyek elosztásával és szabályozásával szintén energiát nyersz amit hasznosítani tudsz, hogyan gazdálkodtál a kipufogó gázokkal, esetleg milyen vezérlő elektronikát használsz, van e 1-es fokozatban start folytás (tudod az egy olyan dolog ami induláskor megakadályozza hogy a motor kiforogjon, adott tartományban tarja a motort, egy bizonyos sebesség és fordulat eléréséig, igy azonnal tapadási pontos van a gép, nincs idő és tapadási veszteség, parasztosan fogalmazva ennyi a lényege hogy te is értsd). Tudod a motor építés meg tervezés itt kezdődik, nem ott hogy flex meg hegesztő, találomra rálökünk valami hengert, megemeljük az ülést meg a kipufogót felmadzagoljuk az ülés alé és vetitjük a 120 km/h meg az egyéves projektet.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!