Probléma:frissen fúrt Simson henger. Vmi csörög a
hengerben és kopogó hangot ad. Minden jól van
összerakva. Mi lehet a probléma?
Figyelt kérdés
2011. jún. 26. 00:45
1/6 anonim válasza:
lehet hogy nem a henger a ludas ha fúrva lett akkor gondolom dugesz is lett cserélve és ahol a dugesz meg a hajtókar csatlakozik ott van egy csapágy és lehet valami ott problémás
2011. jún. 26. 01:02
Hasznos számodra ez a válasz?
2/6 anonim válasza:
Az sem mindegy hogy mennyire lett fúrva. Ha csak javító fúrás akkor az amit az első írt, ha 50cc-ről 60cc-re pl akkor és a régi 50-es motoron használ hengerfejet rakod rá akkor csinálhat ilyen kopogó csörgő hangot..- úgy mond "detonáció" megy végbe a hengerben.
Nem írtad mennyire lett fúrva..de ha nem csak javítófúrás akkor a hengerfejet is lekell marni..-esetleg újat/hozzávalót venni.
T
2011. jún. 26. 09:41
Hasznos számodra ez a válasz?
3/6 Macimester válasza:
Csapszeg vagy tűgörgő-kosár, illetve nem megfelelő dugattyú méret lehet.
Viszont az is előfordulhat, hogy az új henger megnövekedett kompressziója és az ezáltal nagyobb erejű robbanás a hengertérben túlzottan megterheli a használt főtengelyt, és ez is adhat kopogó csörgő hangot. Pláne, ha az eredeti 50ccm-hez való főtengelyre 60-as, 70-es hengert húztak.
De okozhat csörgést a nem megfelelő gyújtás beállítás is, és a szegény keverék.
2011. jún. 26. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
4/6 A kérdező kommentje:
60ccmre lett felfúrva!A gyujtás pöc-röf.Elvileg az jó!Uj tűgörő,minden kivan cserélve.A dugó is 41es a furat is!Bár felülről a dugattyút gyűrű nélkül nemlehetett belerakni a hengerbe.A henger feldél régi.41es dugattyúhoz mennyire kell kimaratni nem tudja vki?Vagy ezt hogyan is csinálják?
2011. jún. 26. 11:57
5/6 zömbik zoárd válasza:
helo csak annyit szeretnék mondani h. ha 50 -es hengert fúrtál fel 60-ra akkor nem biztos h. sokáig jó lesz sajnos nekem igy tették tönkre
2013. márc. 8. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
6/6 anonim válasza:
Ha felülről nem lehet beletenni, az elég baj... Ugyanis a dugattyú a henger felső pereméig fut fel. Ezek szerint nem lett végigfúrva. Ha kiveszed a dugattyút,, lehet hogy szép nyomásmintát találsz a felső perem körül. A hengert vidd vissza, fúrják át teljesen, és pontosan, dugattyút vegyél másikat. Ellenőrízd a főtengelyt is, mert nyilván a görgőknek sem tesz jót, ha alumíniumprésnek használják, nem beszélve a hajtókarról, meg magáról a főtengelyről. Ez utóbbiból nem ártana egy erősített, amolyan tuning változat. Amit még nem írtál, hogy lett-e változtatva a kipunyílás, vagy bármi egyéb. Ha túl szélesek a nyílások a henger falán, a gyűrű is csöröghet, ekkor hamar eltörik.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!