Miért van az hogy ( simson) 60/2 henger 14 láckerék pöpec gyujtás karbi és csak 66km/h megy 500 van a hengerben?
végülis izlés dolga, nekem dicsérhetitek akárhogy a Simson-t, akkor se tudjátok bemesélni hogy milyen über dolog, de ha nektek ez kell, legyen, engem nem zavar, max elmosolyodok rajta. A normális állapotú simson se egy erőgép, a ganézott verziója meg főleg, mentem normális simsonnal mert agyon dicsérték, aztán valahogy az AF1-es Aprilia-tól még így is messze állt.
Tuningolni olyan dolgot lehet amiben alapból megvan az erő csak rejtve, de a simsonban alapból annyi erő van hogy kézzel visszafogom az egész motort, nem hogy rejtett tartaléka legyen.
Mondjuk nemtudom hogy azon a biciklivázon mit lehet annyira átalakítani, max a kipufogót felhozni oldalt és nem egyenesen megy végig és ezzel befejeződött az átalakítás. Jó dolog ragaszkodni egy márkához, de még jobb dolog motorozni! Mondjuk ha sok a szabadidőtök akkor tökéletes egy simson, mert van ami leköti az embert, mivel valamit állandóan bütykölni kell.
Én is tuningoltam kétütemű motort, sőt terveztem és terveztettem is újra, még váltót is csináltattam hozzá, aztán mikor Olaszországot oda-vissza több mint 500 liter benzinnel és 10 liter teljesen szintetikus olajjal jártam meg, elgondolkodtam hogy érdemes e ennyit beleölni egy motorba, érdemes e tartósan 14-15 000 felett járatni, egy 250-es motort 80 lóerő felé húzni és hogy 5-6 000 km alatt szétpörgi magát. Tudtam tartani a 600-as és 1000-es motorokkal a tempót röhögve, csak én mellette állandóan azt figyeltem hogy a benzinszintjelző meg olajszintjelző hol áll, és hol lesz a legközelebbi benzinkút. Viszont azon kívül hogy a benzinkutat kellet lesnem, ezekkel a motorokkal soha nem volt gond, volt egy szerelőcsapat aki meghatározott időközönként felújította a gépet és utánna tökéletesen üzemelt, nem kellet indulás előtt órákat hokizni vele, ellenben egy simsonnál valamit mindig basztatni kell. Na de sok sikert hozzá!
Mondjuk nem tudom hogy egy harminc feletti ember mit élvez abba hogy egy szopórollert tákolgat.
HÁHH!!!!ez nagyon jó kedves 18as!akkor ezek szerint aki egy rossz simsonnal taknyol meg esetleg kicserélt rajta egyszer egy csavart akkor az már motor építő!?!?!kissé túlfantáziáltad magad........
"létezik váz nyereg kerék stb.." és ezeken mit akarsz tuningolni?!??!ja igaz is milyen gyönyörű látvány a megtört, a hátulja az égnek álló simson ülés,ez aztán igazi építés......kerék!?azon mit építesz!?veszel a küllőkre ilyen biciklire való csúszkáló színes műanyag gömböket!?!
"az alkotás hagy nyomot magunk után"...ez valóban így van csak az nem mindegy milyen nyomot,mert ezzel a simson hörcsögöléssel maximum negatívat hagysz.......de ha neked ez kell!!
Egy simsonon meg mit lehet egy évig csinálni!?!ja hogy 120-at menjen!hát hogyne,sőt 120nál még érezhetően húzott,még szinte egykerékre lehetett volna venni.....ennyit egy simson kizsírozott szakadékban tud evezővel vitorlával térdig érő hátszélben!!!ja hogy óra szerint mentél ennyit!?!akklr vegyél egy újat mert a jelenlegi bő 40-et csal felfelé!!
nemzetközi zsűri stb....kábszi pozitív..
egy szó mint száz,saját bevallásod szerint kölyök korodban se pénzed se tudásod nem volt!el kell szomorítsalak ez mára sem változott semmit!!!!
olvass már kicsit visszább, ott leírtam hogy kölyök koromban én is foglalkoztam hasonló dolgokkal, csak alapnak egy normális motort választottam, mivel fényévekkel komolyabb technikáról volt szó mint a simson, ezért fater rendezett mellém egy mérnököt meg egy 3-4 főből álló szerelő csapatot. A gyári RS50-nek tudjuk a teljesítményét, viszont amikor készen lett és padon leadta a 20 lóerő felettit, az nagy boldogság volt, aztán a 125-ös RS-el ugyan ez volt a helyzet, viszont ott már Olaszországban építettem hozzá 7 sebességes váltót, ausztriából jöttek a gyári Rotax erősített alkatrészek, az itthoni szerelő team összerakta, vagyis első alkalommal Olaszorszégban rakták össze, de két srác kint volt velünk itthonról aki figyelte az olasz szerelőket, aztán már itthon is ment a dolog bár az elektronikával adódtak gondok igy azt inkább olaszba csináltattuk, itt is hatalmas volt a teljesítmény, aztán a 250-essel ugyan ez, de ahogy nőtt az ember, rájött hogy nincs értelme ezeknek a dolgoknak, mert nem vagyok motorversenyző, maga az RS50-is 6 liter felett evett, az RS250 meg benyakalta a 20 litert is, persze melette mentek mint az itélet. Ezt csak azért írtam le, hogy nehogy azt hidd hogy engem nem vonzott az ilyen építgetős, de vonzott, sőt élveztem is, főleg az Olaszországban eltöltött időt, de legjobban azt amikor a Misano-i pályán repeszthettem egy RS125-el, életemben először ott hajtottam 200 km/h felé a 125-ös Aprilia-t, de tudod az ember egyszer felnőtté válik és elgondolkodik a dolgokon hogy minek van értelme és minek nincs, majd ha felnősz, te is megérted, vagy nem.
Én nem nézem le alapjában a simsont és a simsonosokat, de azt rühellem ha beakarják magyarázni egy a már gyártásakor is elavúlt technikáról hogy mennyire jó. Falun A-ból B-be elközlekedni tökéletes, de másra nem való.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!