Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Padló gáznál ha a motor meg...

Padló gáznál ha a motor meg haladja a 3000-es fordulatot az az érzés mintha kissé vissza engedném a gázpedált. Az autó amiről szó lenne Opel Astra G 1.7 dti 2001-es Mitől van ez?

Figyelt kérdés

2015. márc. 3. 20:41
1 2 3 4
 11/36 Dörmögő ***** válasza:
71%
Ilyen a nyomatékgörbéje. Nekem is 1.7-esem van, 3000-körül már el lehet váltani, mert ahogy emelkedik a fordult úgy csökken a nyomaték. Nem kell 3000-nél még padlót nyomni, mert csak a fogyasztás nő, hanem fentebb kell váltani. Így a következő fokozatban olyan fordulatra esik vissza ahol megint nagyobb a nyomaték, és jobba is húz. Nem tudom hogy a tiéd isuzu-e, vagy opel, de nálam az isuzunál kb 2200-nál van a nyomatékmaximum.
2015. márc. 4. 10:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/36 anonim ***** válasza:
37%

Ne beszéljetek már nyomatékgörbékről.

Itt az autóval van a gond, valószinüleg a turbó a hibás, de lehet adagolóprobléma is. Nézesd meg egyszer.

2015. márc. 4. 11:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/36 Wadmalac ***** válasza:

"Nem tudom hogy a tiéd isuzu-e, vagy opel"

DTI-t írt, akkor Opel.

2015. márc. 4. 11:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/36 Wadmalac ***** válasza:
A turbó Mitsubishi gyártmányú. Az Isuzuban vagy Garrett van, vagy IHI, nem akarok hazudni.
2015. márc. 4. 12:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/36 A kérdező kommentje:

A baj még, hogy nem nagyon él 1600 környékén csak felette, légtömegmérőt most cseréltünk, jobban megy az biztos de nem egy dieselre jellemzően tol alacsony fordulaton.


Mindenkinek nyomtam egy zöld kezet, hogy foglalkoztatok a kérdéssel.

2015. márc. 4. 12:18
 16/36 Wadmalac ***** válasza:
100%

"az biztos de nem egy dieselre jellemzően tol alacsony fordulaton."

Mihez viszonyítasz, a régi 1,7 D szívódízelhez? Mert annál 2000 1/min alatt lehet gyengébb.

2015. márc. 4. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/36 Dörmögő ***** válasza:
100%

# 12

Pedig ezeknek a motoroknak a nyomatékgörbéje olyan hogy 2200 körül a legnagyobb. Semmi baja annak a turbónak. Ha lenne akkor kevés levegőt szállítana, az üzemanyag mennyiség meglenne, és 4000-nél úgy okádná a füstöt mint egy dieselmozdony.

2015. márc. 4. 12:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/36 Dörmögő ***** válasza:
100%
Alacsony fordulaton azért nem húz mert kicsi a lökettérfogat, és amíg nem épül fel normális turbónyomás addig a gyorsulás kb egy szívódieselhez hasonlítható. Az enyém is 2000-től kezd érezhetően húzni.
2015. márc. 4. 12:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/36 A kérdező kommentje:

Nem füstöl abszolút.

Na ezt jó tudni, hogy más autója is hasonlóan indul :)

Ismét köszönöm a válaszokat :)

2015. márc. 4. 18:44
 20/36 A kérdező kommentje:
Új fejlemény, mielőtt érné el 4-ben a 3000-es fordulatot, most már határozottan érezhető amiről beszéltem. Ez nem is inkább nyomaték csökkenés, hanem konkrét meg torpanás, mintha tiltana az elektronika, s még képes vissza is esni ha hegyre megyek fel.
2015. márc. 22. 20:59
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!