Padló gáznál ha a motor meg haladja a 3000-es fordulatot az az érzés mintha kissé vissza engedném a gázpedált. Az autó amiről szó lenne Opel Astra G 1.7 dti 2001-es Mitől van ez?
Ne beszéljetek már nyomatékgörbékről.
Itt az autóval van a gond, valószinüleg a turbó a hibás, de lehet adagolóprobléma is. Nézesd meg egyszer.
"Nem tudom hogy a tiéd isuzu-e, vagy opel"
DTI-t írt, akkor Opel.
A baj még, hogy nem nagyon él 1600 környékén csak felette, légtömegmérőt most cseréltünk, jobban megy az biztos de nem egy dieselre jellemzően tol alacsony fordulaton.
Mindenkinek nyomtam egy zöld kezet, hogy foglalkoztatok a kérdéssel.
"az biztos de nem egy dieselre jellemzően tol alacsony fordulaton."
Mihez viszonyítasz, a régi 1,7 D szívódízelhez? Mert annál 2000 1/min alatt lehet gyengébb.
# 12
Pedig ezeknek a motoroknak a nyomatékgörbéje olyan hogy 2200 körül a legnagyobb. Semmi baja annak a turbónak. Ha lenne akkor kevés levegőt szállítana, az üzemanyag mennyiség meglenne, és 4000-nél úgy okádná a füstöt mint egy dieselmozdony.
Nem füstöl abszolút.
Na ezt jó tudni, hogy más autója is hasonlóan indul :)
Ismét köszönöm a válaszokat :)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!