BMW 320ci (170hp), BMW 325ci (192hp) vagy AUDI TT Quattro (225hp)?
Mire kéne?
Ha nem versenyzésre, akkor szerintem nem kell ennyire a lóerőket nézni. A kevesebb lóerős is lazán elmegy 160-nal. Annál meg hol mennél többel?
Feltételezem hogy e46-ról van szó. A BMW legkisebb sorhatos szívójából hogy akarsz kihozni 3-400 lovat? Turbósítással? Többet fizetsz mint az autó ér.
Akkor már inkább egy gyári M3.
Az Audit könnyebben fel lehet húzni addig, de az is sokba kerül, és nem csak annyiból áll hogy chip meg nagyturbó azt mehet tiltásig. Pláne ha 400-ra akarod felhúzni.
hagyjatok, már 20x beirta h turbozza a 320i t, hiaba mondotok neki akarmit.
gondolom marha sok tapasztalata van vezetésböl, föleg hátsó kerekessel.
bár ezeket az ujabbakat már biztos jobban fogja az elektronika, ha élményt akarsz olyant vegyél ahol ki lehet iktatni az elektronikat, legalabb annyira h engedjen jatszani kicsit, bár az irasod alapjan nem sok jot josolok.
mi az mennyivel gyorsabb?
bár ezek közul nem volt egyik se, de volt 740-50, turbós honda, nekem most van 1 s500, elötte 1 2.5 omega, azzal szerettem a legjobban, csak msot a garazsba parkol :/
idaig az omega adta nekem a legjobb élményt, az s500 at megfogja az elektronika, az omega meg ment :D
"viszont az audi a kis 1.8 as motorjával 225 lovacskát tud.vezetési élmény,gyorsulás,stb-aki valamelyik autót hajtotta már ,vagy hajtja az irjon!"
És bármilyen hihetetlen, de ezt lehet a legkönnyebben tuningolni, a turbó miatt, és súlyra is sokkal könnyebb mint a 3-mas BMW + ott a quattró, amitől sinautó lesz.
De mondjuk a TT és a 3er nem egy kategória.
Hahaha megint egy almodozo hulye.
Egy turbot feldobunk es kesz ez csak a mese! Olajzas, egester, vezerlesi idok, stb... Megannyi gond
Az osszkerek felesleges nagy a hajtasi veszteseg es semmi tartalek nem marad az elsotengelyen.
Bmw es lgyen gyari, ha keves a 170-190lo akkor gyari m3 v. M5 stb.
A gyariaknak nem csak a csiribi csiriba es erosebb lett de mindene mas! Difi, felfuggesztes, fek, stb.
Nekem e34 van m50tub20 blokkal es hetvegen hajnalban ketszer is a legvaratlanabb helyen megindult keresztnen -4fokban. Jo majd ha odajutok kap sperrt mert nincs es ha az se eleg kap asc t is bar az ebben ritka volt de van.
Hidd el 200-300-400le nem jatek, nemoknelkul van minden masodik hirben ha baleset akkor bmw...
A harmas meg pici ha kupe megkisebb ott egy 150-170pacis is megy meg ugye a fiatalabbak dupla vanosos(enyem sajna sima vanosos) es nagyon erezni kigyorsitasnal hogy nincs vagy sima vagy dupla, erezhetoen jobban megindul alul.
Sor6 meg eleve egy porgos konstrukcio ahol hirtelen veszti el a tapadast nem ugy mint egy v8 vagy v6(pl. Regi alfa) soros sokhengeres egyenletes gyujtaskozzel nagyon esszel kell taposni mert keson erzed hol a hatar.
De en sorhatot vennek akkor is, de hidd el az m3 m5 sok rutint igenyel es a 320 se pici.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!