Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Apriliák rossz motorokat...

Apriliák rossz motorokat gyártanak?

Figyelt kérdés

Szinte mindenkitől azt hallom, hogy az aprilia nem jó. De itt gyakorikerdeseken meg mindenki szerint csak az aprilia a jó. Miért van ez, hogy valóságban csak a japán motorokat dicsérik, itt az oldalon meg csak az apriliákat dicsérik, miközben szerintem sem túl jók. mindenki azt írja hogy mekkora teljesítményük van a japánokhoz képest meg stb.

nem tudom de melyik aprilia tudja felülmúlni teljesítményben, élvezhetőségben, kényelemben, hangban, pl. egy suzuki hayabusát melyik múlja túl, vagy a GSXR motorokat, vagy az 1800-as suzuki csoppert? vagy a honda CBR RR motorokat? vagy a kawasaki ninjákat?

melyik aprilia tud többet, jobbat, mint a felsorolt motorok?


2014. jún. 24. 17:03
1 2 3 4
 31/31 anonim ***** válasza:

Te nagyon hülye, akkor kezdjük előről az egészet ismét, mert még mindig nem érted a lényeget, csak azt próbálod bizonyítani hogy a japánok jobb motort csinálnak, komolyan ilyen hülyével régen találkoztam.


Ha kicsit fentebb olvasol, akkor leírtam már neked hogy nem közúton szoktam kihajtani a motorból a lelket, hanem motorozásra tervezett "versenypályán".


"Na aztán aki meg versenypályára akar menni és azért kell az esetleges 250-es tempó, és hogy még stabil is legyen 250-nél, az csak motoros pályára jó, de ha valaki megy pályára akkor nem egy 250-essel vagy 125-össel fog menni, mert ha az egyenesben kiakarja rántani 250-ig és érezni akarja az általa nyújtott stabiliátst, akkor lemegy a nap mire eléri a 250-et.

Hülyeség!!!!

Ha valaki pályára megy akkor 600ccm, de abból sem túramotor, hanem legalább sport-túra motorral, ami legalább 95-100 lóerő. "


Vegyük sorba a dolgokat, miből gondolod hogy 125-ös vagy 250-es motorral nem mennek pályára (ha jól tudom profi motorversenyeket is rendeznek/rendeztek ebben a kategóriában, Talma is ott volt világbajnok méghozzá Apriliával!!!)? Mint már írtam 14 évig abriktoltam a 2T-s RS-eket, nagyon sokszor mentünk haverokkal pályára, aholcsak egésznap körbe-körbe mentünk, versenyezgettünk, gyorsúltunk stb. és elég volt mind a 125-ös mind pedig a 250-es motor is, mivel a pálya nem egy Misano-i stílusú és hosszúságú pálya volt, hanem annál kisebb és úgy mond lassabb, de ha Misano-ba jártunk volna, ott is elég lett volna bőven, mivel írtam hogy milyen sebességre képes. A stabilitásán elég sokat tett a 125-ösre tett elől 120-as hátul 160-as gumi, valamint a 250-esre tett 130-as és 180-as gumi. Haladjunk tovább, miért menne le a nap mire kihuzatod 250-ig? Szerinted mikor kanyarból kijössz akkor 0-án van a motor és az egyenesben kezdesz újra indúlni vele? Némelyik kanyarból 50-60 de akár 70-el is kijössz, és minden motoros tudja azt hogy melyik ponton kezdheted kihúzatni, és kb. onnan 5-6 másodperc alatt eléri a végsebességet majdnem, annyi idő alatt meg nem érsz az egyenes végére hogy már a gázt el is kelljen venni, szóval maxon is mész vele jó néhány másodpercet és érzed a "stabilitást" ahogy írtad.

Eltudod képzelni hogy mennyit jelent egy kétütemű motornál a 86 lóerő?? állítom hogy fingod nincs mert akkor nem írnál ilyen hülyeséget hogy nem való pályára. Egy 600ccm-es motort ugyan úgy tudsz kihasználni mint egy RS 250-et, mivel a végsebessége nem sokkal több, annyi hogy nyomatékosabb a blokk, de volt rá példa hogy egy valami Honda 600-assal versenyeztem egy nagyképü sráccal, hogy majd ő lealáz, kb. olyan volt mint te hogy csak a japán az isten meg a nagyköbcenti, aztán elég keményen legyürtem a 350köbcentivel kisebb és fele olyan nyomatékú motorommal, mivel csak pofája volt de motorozni nem tudott, nem tudta mikor kell elvenni a gázt, melyik az az ív amiről egyik kanyarból kifelé rátud dőlni a másik kanyar bejáratára anélkül hogy kiesne a lendületből, az egyenes előtt kanyarból kifelé mikor kell elkezdeni gyorsítani, mennyire kell elvenni a gázt, hol kell elkezdeni fékezni, egyenes végén hogyan kell rádőlni a kanyarra hogy a lehető legkisseb lendület kiesés legyen és a legjobban lehessen kifelé kigyorstani stb. plussz a 600-as motorja ugye súlyra is több volt, nem is ismerte annyira a motorját, elmondása szerint a pályát nagyon ismerte de ez k*urvára nem látszott (ha ismerte volna akkor nem tudtam volna legyürni), ennyit arról hogy egy 250-es nem való pályára. A jelenlegi RSV4 Factorymmal is voltam már jó párszor ugyanezen a pályán és lényegében úgyan annyit tudtam kihasználni belőle (a gázt úgyanott kellet elvenni, fékezni majd ugyan ott kellet, és a végsebesség is talán 5-10-15 km/h-val tudok többet elérni mert pár tizeddel jobban gyorsul ki) annyi különbséggel hogy a V4-es blokk nyomatékosabb és jobban gyorsul de a nagyobb súlyt lehet érezni és eléggé szokatlan volt eleinte, így az elején majd egy fél nap azzal telt hogy csak mentem körbe-körbe és kerestem az ideális iveket mert nem ugyanaz volt mint az Rs 250 vagy azelőt még a 125.


Az meg hogy nem túra motorral hanem sport motorral mennek szerintem egyértelmű, meg hát eddig csak a sport motorokat tárgyaltuk szóval szóba se jött a túra motor :)


Nem tudom hol laksz, de mostmár nagyon kiváncsi lennék rád, hogy ha a segged alá tenném akár a 125-ös akár a 250-es RS-t, mit tudnál vele kezdeni egy zárt pályán. Hogy csak a szád van és vetítesz itt abból amit olvasol a különböző weblapokon vagy fórumokon, vagy pedig valóban egy faszagyerek vagy és keményem odatekernél az RS-eknek.

2014. júl. 1. 20:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!