Apriliák rossz motorokat gyártanak?
Szinte mindenkitől azt hallom, hogy az aprilia nem jó. De itt gyakorikerdeseken meg mindenki szerint csak az aprilia a jó. Miért van ez, hogy valóságban csak a japán motorokat dicsérik, itt az oldalon meg csak az apriliákat dicsérik, miközben szerintem sem túl jók. mindenki azt írja hogy mekkora teljesítményük van a japánokhoz képest meg stb.
nem tudom de melyik aprilia tudja felülmúlni teljesítményben, élvezhetőségben, kényelemben, hangban, pl. egy suzuki hayabusát melyik múlja túl, vagy a GSXR motorokat, vagy az 1800-as suzuki csoppert? vagy a honda CBR RR motorokat? vagy a kawasaki ninjákat?
melyik aprilia tud többet, jobbat, mint a felsorolt motorok?
Bocs rossz a kérdés megfogalmazás.
"Olaszok rossz motorokat gyártanak?" vagy úgy hogy az "aprilia motorok rosszak?" így szólna a kérdés
És kit érdekel hogy ne gyárt choppert (nem csopert, még leirni sem tudod). Az RSV sem a GSX-R ellenfelének van szánva, hanem megvan a Suzukinál is a méltó ellenfele.
"az aprilia szerinted is csak bicikliket gyárt"
Felültetnélek egy jó RS 125-re, azt hiszem össze****nád magad rajta, olyan egy bicikli az. Azt hiszem fogalmad sincs a motorokról csak a netről szeded az infót.
Én is motorozom, 250-es kettő ütemű suzuki cross motorral.
szóval nem nagyon ijednék meg egy 125-ös apriliától... nem hogy összeszarnám magam, hanem még a 250-es cross után úgy érezném az apriliánál hogy 3. sebességi fokozatban indulok el vele, és mintha ráültem volna egy simsonra.
Kedves kérdező, menjünk sorba. Kezdjük az AF1 szériával, akkoriban a kategória legjobbjai voltak, majd nézzük az RS szériát mind 50,125 és 250 köbcentiben, szintén torony magasan verték a kategóriát. Talán az Aprilia az RS250 szériát azzal szarta el, hogy nem a Rotax 257-es blokkját rakta bele, hanem a Suzuki V2-esét, de mint nagyon , én is kicseréltettem benne a blokkot a Rotax 257-re és kegyetlen lett vele az RS. Azt márkaimádattól függetlenül el kell ismerni ,hogy a Rotax blokkal nem lehet felvenni a versenyt, és azt is hogy az Aprilia RS szériájának a váza és a futóműve sokkal fejlettebb és komolyabb volt mint a kategória többi motorjáé.
Az hogy 2T-ket gyártott és gyárt, az miért baj? Szerintem mindenki kis köbcentiben kezdi a motorozást, és mindenki a 2T-vel kezdi. Miért megbízhatatlan a 2T? Ha karban van tartva, a világból kivisz, persze nem csak hajtani kell addig ameddig tönkre nem megy, aztán lelökni és szidni hogy az Aprilia milyen rossz. Drága motor, drága fentartással, nagy fogyasztással és drága alkatrészekkel, de aki szereti annak nem számit az ára és költ rá, akkor soha nem hagy cserben, egy Apriliának lelke van és igényli a törődést. Én Aprilián nőttem fel, kezdtem az RS50-el, majd 125 és RS250, 14 év kellet ahhoz, hogy a 2T világából átlépjek a 4T világába egy RSV4 Factory-val. Nekem a kezdetektől bevált az Aprilia, így soha nem váltanék másra. Szerintem az RSV4 Factory a maga 204 Le-jével tudja azt amit egy Kawa Ninja vagy egy másik motor. De ott van más kategóriákban a Dorsoduro, a Mana, a Shiver, az RX, az MX, a Caponord, az RSV, az RST, a Pegaso, a Tuono, amik szintén kiváló motorok.
„Én is motorozom, 250-es kettő ütemű suzuki cross motorral.
szóval nem nagyon ijednék meg egy 125-ös apriliától... nem hogy összeszarnám magam, hanem még a 250-es cross után úgy érezném az apriliánál hogy 3. sebességi fokozatban indulok el vele, és mintha ráültem volna egy simsonra.”- én felültetnélek a saját RS250-emre (86 Le) és kihajtanám belőle amit tud, hidd el hogy becsúszna a barnamaci a gatyádba, kíváncsi lennék hogy utána is azt mondanád e hogy olyan mintha egy Simsonra ültél volna, 14 évig hajtottam az RS-eket, ismerem őket a legapróbb porcikájukig. Ahogy a fentebbi válaszoló írta, én szerintem sem ültél még Aprilián és RS-n, így nem tudod megítélni hogy milyen és hogy mit tud, először próbáld ki és utána alkoss véleményt! És ne vedd egy kalap alá egy 250-es Suzuki crossal mert nem egy kategória, mivel az egyik sport a másik pedig CROSS! (De oda adnám az RS125-öt is, mivel minden eddigi motoromat megtartottam és soha nem válok meg tőlük.)
Mellesleg mond már el nekem hogy hol tudsz úgy istenigazából kihasználni egy Hayabusát? Nekem pályán kívül (nem autópályára gondolok) még az RS250-et sem sikerült teljes mértékben kihasználni, nem hogy a jelenlegi RSV4 Factory-t.
Ha olasz motorokra gondolsz, szerintem az Aprilián kívül a Benelli, a KTM, a Ducati, az MV Agusta felveszi a versenyt az általad nevezett motorokkal.
Rotax blokk az osztrák szóval az nem aprilía, szóval azt nem nevezném úgy hogy az aprilia nem a rotax 257-es blokkját rakta bele, mert a rotax blokk osztrák. a suzuki blokk meg japán. szóval akkor az aprilía összeszedi mindenhonnan az alkatrészeket és azzal építi össze a motort?
Nem mondtam hogy megbízhatatlan, nekem is kettő ütemű motorom van. És az hogy kettő üteműket raknak össze az nem baj.
Valaki a 125-ös RS-t írta, és arra válaszoltam azt, hogy 250-es cross után a 125-ös bicikli lenne.
a 250-es kettő ütemű biztosan jobban megy mivel sport motor, és 86 lóerőt írtál.
De mégis hány mp alatt van 100-on a 250-es? és 200-on hány mp alatt van fent?
Hayabusát és 1000-res GSXR-t nem lehet kihasználni még pályán se nagyon, de akkor az RSV-re is mondhatjuk hogy hol használod ki? Egy sportmotor az legyen sor 4-es
Na és akkor a 250-es hány mp alatt van 200-on?
"Egy sportmotor az legyen sor 4-es "
Szerencsére ezért van ennyi gyártó, hogy aki akar az sor4-et vegyen, akinek meg V2 kell, az azt vegyen. Mert bizony sokaknak az tetszik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!