Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Apriliák rossz motorokat...

Apriliák rossz motorokat gyártanak?

Figyelt kérdés

Szinte mindenkitől azt hallom, hogy az aprilia nem jó. De itt gyakorikerdeseken meg mindenki szerint csak az aprilia a jó. Miért van ez, hogy valóságban csak a japán motorokat dicsérik, itt az oldalon meg csak az apriliákat dicsérik, miközben szerintem sem túl jók. mindenki azt írja hogy mekkora teljesítményük van a japánokhoz képest meg stb.

nem tudom de melyik aprilia tudja felülmúlni teljesítményben, élvezhetőségben, kényelemben, hangban, pl. egy suzuki hayabusát melyik múlja túl, vagy a GSXR motorokat, vagy az 1800-as suzuki csoppert? vagy a honda CBR RR motorokat? vagy a kawasaki ninjákat?

melyik aprilia tud többet, jobbat, mint a felsorolt motorok?


2014. jún. 24. 17:03
1 2 3 4
 11/31 anonim ***** válasza:

Gyorsulások:

RS 125 0-100ra= 5,71 mp (sajátomon mérve 42 Lóerővel)

RS 250 0-100ra= 4,47 mp (szintén sajátomon mérve 86 Lóerővel

RS 250 0-200ra= 9,42 mp (szintén sajátomon mérve) Természetesen az RS 250 adatai nem a gyári Suzuki V2-es blokkal hanem a Rotax 257-el van mérve, a Suzuki jóval gyengébb mint a Rotax. Még mielőtt a Hayabusa vagy a Ninja gyorsulásához hasonlítanád az adatokat, elmondom hogy egy 2T messze nincs olyan nyomatékos mint egy 600 köbcentitől kezdődő 4T! Valamint ezek az adatok a pályán elhelyezett mérők által mért adatok, tehát nincsenek hitelesítve.


Az hogy miért baj a 2T, az nem neked szólt kérdező, hanem fentebb valaki írta hogy a 2T megbízhatatlan, erre írtam a véleményemet.


Azt én is tudom hogy a Rotax osztrák blokk, de akkor nem jól olvastad az írásomat, úgy akartam írni hogy nem a Rotax gyár 257-es típusszámú blokkját rakta az Aprilia az RS 250 vázába, ezt nem szoktuk ennyire kicicomázni mert mi Apriliások egyből értjük a dolgokat. Igen, az Aprilia nem ölt milliárdokat abba hogy az RS szériába blokkot csináljon, hanem készen megvette az osztrák Rotax-tól a 122-eseket, amik tökéletes választásnak bizonyultak (lehet hogy az Aprilia nem tudott volna ilyen erős csinálni). És nem vásárolta össze mindenhonnan az alkatrészt, hanem csak magát a blokkot, de a blokkhoz fejlesztett egy olyan vázat és futóművet ami messze megelőzte a kategóriát.


Továbbiakban így van ahogy írod, én sem tudom kihasználni az RSV4 Factoryt, de nem is azért vettem hogy a határait feszegessem, hanem azért mert tetszett, és mert váltottam a 4T-re és maradtam a számomra bevált Apriliánál. Nem mondom azt hogy nem szoktam túllépni a megengedet sebességet, mert túl szoktam, de ritkán, falvak, városok között nekem elég a 90-110 km/h, autópályán van hogy odahúzom neki 150-160-170-180ig de általában ott is 130-140 között megyek vele. Most lehet azt gondolod hogy akkor miért nekem ekkora motor ha nem hajtom meg, nem azért mert félek és mert nem merem, őszinte leszek, szeretnék megöregedni és élvezni a nyugdíjas éveimet, az unokáimat majd megtanítani motorozni az RS gyűjteményemmel és hasonlók. Félre értés ne essék, szeretem, sőt imádom a sebességet, és hódolok is neki, de nem közúton teszem hanem pályán (nem autópályán)! Sokan vannak ebben az országban akik megveszik a "nagymotort, 1000, 1200 köbcenti van a seggük alatt 150-200 lóerővel és villognak hogy itt ennyivel ment, ott annyival ment, majd pár hónap vagy pár év múlva egyszer csak csörög a telefon és közlik a hozzátartozókkal hogy szörnyethalt két település között (természetesen nem mindig a motoros a hibás, de legtöbbször igen). Neki akkor már semmi nem fáj, de akiket itt hagyott, nekik igen, nekik fáj és hosszú évek múlva is fájni fog. Nem a gázt kell tudni húzni fullra, azt a hülye is tudja, hanem megállítani a motort és fejben eldönteni azt hogy mit mikor hol és mennyivel lehet, és a sebességimádatot az arra tervezett helyen kiélni, nem pedig a közúton.


Egy szó mint száz, nagy motorok esetében egy olasz motorból pont annyit tudsz kihasználni mint egy japánból, se többet, se kevesebbet. Egyik gyártó V elrendezést használ, a másik soros elrendezést, az egyik ettől nyomatékosabb, a másiknak szebb a hangja, a Ducati pl. szárazkuplungot használ amitől egy csörgő hang hallható menetközben, ez egyik embernek tetszik, a másiknak nem, szóval emberfüggők ezek a dolgok, mindenki a saját ízlésének megfelelően választ és vesz motort.

2014. jún. 27. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/31 A kérdező kommentje:

Kösz hogy így kibontottad.

Csak annyi, hogy írtad hogy a 125-ösön vagy a 250-esen én befosnák.

Hát faterom 600-as túra-sport motorja 3.5 mp alatt van 0-100-on és 200-on olyan 8-9 mp alatt lehet fent de azt nem tudom pontosan.

szóval megy akkor azé az is rendesen. 95 lóerő. Azon se szarok be.

2014. jún. 28. 10:25
 13/31 anonim ***** válasza:
akkor nem szarsz be rajta, nekem aztán teljesen mindegy, felőlem 300-al is mehetsz vele. A kérdésed arra irányult hogy Aprilia szar motorokat gyárt-e, nem gyárt szar motorokat csak drágábban adja a termékeit, ennyi a lényeg az egészben, van akinek nem számít az ára és megveszi mert azt szereti és van akinek a japán motor jön be, nem vagyunk egyformák, ezért van ennyi gyártó hogy lehessen választani.
2014. jún. 28. 14:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/31 A kérdező kommentje:
Szóval rosszabb minőségű motorokat gyárt drágábban, vásárolt blokkal, tehát nem saját fejlesztés, vesz a suzukitól is blokkot meg vesz az osztrákoktól is.
2014. jún. 28. 15:14
 15/31 anonim ***** válasza:

te tényleg ennyire hülye vagy...? csak a kis köbcentis osztályban vásárol blokkot, ami az RS 125-re és a hajdani RS 250-re korlátozódott (mivel jelenleg a RS 250-et nem gyártja az Aprilia, fejleszti a 4T-s verziót). Miért lenne rosszabb minőségű te ökör, mint bármelyik más motor?? nem hallottál még olyat hogy egy gyártó cég egy másik céggel szerződést köt hogy beszállítója lesz meghatározott termékkel, jelen esetben a blokkal. Ha van egy cég aki egy világverő 2T-s blokkot gyárt, akkor miért ne vegye meg azt egy másik cég és rakja a maga által tervezett vázba bele?


Ilyen hülyével mint te vagy, nincs értelme vitázni, mert úgy is arra játszol hogy le húzd az olasz motorokat, és adod itt hogy 250-es crossal motorozol meg apád 600-asával. Ha így lenne, akkor tisztában lennél a dolgokkal, és nem beszélnél hülyeségeket. Vitázz magaddal meg a hozzád hasonló hülyékkel, nekik lehet betudod magyarázni az ostoba elméleteidet.

2014. jún. 28. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/31 anonim ***** válasza:
"Egy sportmotor az legyen sor 4-es" erre a hülye irásodra meg csak annyit hogy szerintem akik a sport motorokat fejlesztik, nagyobb tudással rendelkeznek mint te, szóval tudják hogy miért használnak V-s vagy soros elrendezést. Mellesleg egy versenyen a V blokk többet tud, mivel nyomatékosabb, kanyarból kifelé és kigyorsításoknál értékes tizedeket vagy akár másodperceket jelenthet a soros blokkal szemben, mert ott mondjuk pont leszarják azt hogy a sorosnak szebb a hangja. De menjél el, és mond meg hogy Rossinak vagy Marquez-nek adjanak soros elrendezésű blokkot mert akkor szebb lesz a hangja a motornak, az már mellékes hogy időhátrányba esnének miatta a V-s blokkokkal szemben, jah a Ducatinak elne felejts szólni hogy a szárazkuplungot hanyagolja mert a csörgő hang téged idegesit meg a Desmo-t hagyja el, nem kell az nekik.
2014. jún. 28. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/31 A kérdező kommentje:

tudom, hogy tudják a gyártók a dolgokat, tudom hogy nyomatékosabb is, de viszont szar a hangja, ha egy sportmotor akkor az üvöltsön, ne egy csopper utánzatos hangot próbáljon kiadni, a V blokkos sport motoroknak olyan a hangja hogy mikor elmegy egy az utcán akkor gondolkodnom kell hogy mi mehet itt, ha nem látom.

sportmotor az üvöltsön, legyen brutális hangja.

és nem hallok róla, mert azok konkurenciák.

2014. jún. 28. 17:38
 18/31 anonim ***** válasza:

mi a konkurencia te nagyon hülye?? az hogy egy motorblokkot gyártó cég egy ebben az esetben csak vázat gyártó cégnek motor blokkot ad el? gondolkodj már, az Alfa is jelenleg egy ausztrál cégtől veszi a blokkot a 159 típusjelzésű autóiba. Fel sem tudod fogni hogy mennyibe kerül egy motorblokknak a kifejlesztése, ha azt egy olyan kisköbcentis motornál mint az RS125 vagy 250, házon belül oldanák meg, többe kerülne mint amennyit tudnak kérni a komplett motorkerékpárért. Tudod ilyeneken elgondolkodnak először a gyártók hogy mit éri meg jobban, kompletten megvenni vagy milliárdokat ölni bele, aztán csődbe vinni a gyárat mert amennyibe kerülne azért a másik cég 3 motort adna a vevőnek.


Azt meg hányszor kell még leírni neked, hogy azért használnak V blokkot mert nyomatékosabb, ami versenyzés szempontjából értékes tizedeket vagy másodperceket eredményez, a MotoGP nem arról szól hogy milyen szép a motor hangja, hanem hogy milyen gyors. Az meg hogy neked a soros tetszik, veszel magadnak egy soros elrendezésüt és gyönyörködsz a hangjában, de ne szabd már meg hogy más is azt vegye mert neked az tetszik és te azt mondod hogy a sportmotor ordítson, ne legyél már ennyire hülye.


Akárhányszor írsz ide valamit, egyre jobban jön le mindenkinek hogy tökre nem értessz a motorokhoz, és hogy még a pellus csipi a segged, nem pedig 250-es crossal motorozol. Mellesleg leírom neked a "csoppert" rendesen hogy legközelebb le tudd írni helyesen: CHOPPER! Az pedig már régen rossz ha neked gondolkodnod kell azon hogy egy Chopper vagy egy V blokkos gyorsasági hangját meg tudd különböztetni úgy, hogy nem látod a gépeket csak hallod. Mondom, neked még a pellus csípi a segged, jobban böngészd a motoros oldalakat hogy ne írjál hülyeséget le.

2014. jún. 28. 18:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/31 A kérdező kommentje:
akkor a japánoknak miért nem deficites egy saját gyártmányú motorhoz saját gyártmányú motort építeni? azok miért tudják megcsinálni maguknak, és az apriliások miért nem tudták?
2014. jún. 29. 00:35
 20/31 anonim ***** válasza:

nézz meg egy japán 125 sportmotor vázát és futóművét, fékeit meg az egész felépítményt és nézd meg az Aprilia RS 125-ét, meglátod hogy mi a különbség közte, és a különbség mekkora összeget emészt fel, magyarul a már meglévő blokk köré építettek egy világverő vázat egy világverő futóművel, tettek rá egy kiba*szott jó féket és megcsinálták ezt az egészet úgy, hogyha a Rotax 122-es blokkot kihegyezed akkor átlépheted a 200 km/h-s sebességet anélkül hogy a váz széthullana alattad. Motorozz egy kört valami versenypályán egy RS-el és egy pl. NSR-el, magad is megérzed hogy mi a különbség a két motor között. Ha kicsit gondolkodsz, akkor rájössz hogy az RS125 nem véletlenül a kategóriája leggjobbja, a japánok nem öltek annyi pénzt bele a kissebb géposztályba, ezért volt gyengébb minden téren és ezért érte meg házon belül kifejleszteni a blokkot, de ehhez neked nincs eszed hogy elgondolkodj rajta, csak azon vagy hogy lefikázd az olasz motorokat. De mondhatni úgyí is hogy egy RS gyári állapotban is használható versenyzésre, míg egy gyári állapotú japán motort igencsak átkell alakítani, és ott ölöd bele azt a pénzt amit az olaszok megtettek előtte és kiadtak egy komplett versenygépet te nagyon hülye!!


De amúgy neked te kis seg*gfej, mit számít az hogy ők egy vásárolt blokkal rakták össze a motorjaikat? Tőled kértek tanácsot hozzá, vagy te finanszíroztad a projektet?? Neked szerintem teljesen mindegy, de még a japán motor is, mert egyenlőre csak a pellusra kell költened, hogy amikor beleszarsz, kicseréljék alattad. Majd ha felnőlsz, és valóban lesz egy motorod, nem fogod nyomatni a hülyeségedet ész nélkül, hanem tisztába leszel a dolgokkal úgy nagyjából.

2014. jún. 29. 09:06
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3 4

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!